Spotprenten

DeletedUser64230

Guest
Zo mag ik het horen Jimmy, beetje smacktalk! We lusten jullie rauw! (Technisch gezien lusten wij jullie niet rauw want zebra's zijn herbivoren dus moet ik iets anders uitdagends zeggen maar kan even niks bedenken.)

dan lust je ze dus helemaal niet, gekookt of rauw
je bent echt een loser sem
ik smack je
 
Reactiescore
2.303
Wow, fide gaat eens wat recruiten en pacten sluiten. Foei! Dat wordt al gedaan sinds w1, mag het nu ook plots niet meer? :)
Ze kunnen wel de gehele wereld - Fide recruiten maar owe als fide eens hetzelfde gaat terugdoen. Hypocrieten.

Btw kayo, je post de laatste tijd echt slecht ;)
 

DeletedUser

Guest
Je realiseerd je dat de leeuw een schop voor zn bek krijgt en hiermee de "overconfidence" geïnsinueerd wordt? :p

Genieten
Inge die reageerd is ook leuk

Nou weet ik dat ik een zeikwijf ben, maar wat wil je hier nu laten zien dan? Dat je zinnen amper hoofdletters, punten en komma's bezitten tot daar aan toe, maar ik haak bij zoiets als in de quote toch echt gelijk af. Daarna woorden gebruiken als 'geïnsinueerd' is dan gewoon lachwekkend. Niet te hopen dat dit het equivalent is van wat er nog aan Ui P&P op ons te wachten staat. Dan lees ik niet alleen W50 niet meer maar ook w49 is dan vrij oninteressant.
 

DeletedUser64230

Guest
Nou weet ik dat ik een zeikwijf ben, maar wat wil je hier nu laten zien dan? Dat je zinnen amper hoofdletters, punten en komma's bezitten tot daar aan toe, maar ik haak bij zoiets als in de quote toch echt gelijk af. Daarna woorden gebruiken als 'geïnsinueerd' is dan gewoon lachwekkend. Niet te hopen dat dit het equivalent is van wat er nog aan Ui P&P op ons te wachten staat. Dan lees ik niet alleen W50 niet meer maar ook w49 is dan vrij oninteressant.

You got me, i have been bested my superior grammar.
Mn gebruik van een vervoeging van insinueren is volledig misplaatst en je toont hier dat je mijn meerdere bent. Teach me senpai


En ik weet t emile, maar das niet alleen de laatste tijd zo :eek: (ik weet dat we t hier in pm ook over hadden, laat me x))
 

DeletedUser7072

Guest
d/t fouten maakte ik niet lang geleden ook heel veel, en misschien nog steeds af en toe :(
 
Reactiescore
3.540
WBoXkYv.gif


Laten we de proef op de som nemen, even kijken hoe lang dit blijft staan.

Bijna 6 weken later ;)
 

DeletedUser5114

Guest
Vind je het gek, wanneer we niet eens fora mod hebben?
Laurens, Bram zijn beide gestopt met modereren.
 

DeletedUser

Guest
Deze is dan weer kut, want ik zou niet weten waar het op moet slaan. Moet bij een prent wel gelijk duidelijk zijn. Ben toch redelijk geïnformeerd.
 
Reactiescore
1.283
Deze is dan weer kut, want ik zou niet weten waar het op moet slaan. Moet bij een prent wel gelijk duidelijk zijn. Ben toch redelijk geïnformeerd.

Ik snap de verwarring het kan natuurlijk slaan op het feit dat fide binnen no-time van buitenaf te horen krijgt van deze situatie of het feit dat fide het per direct op het af moet knallen.

Ik voel me ineens een beetje fide-feit-fide-feit-fide
 

DeletedUser58964

Guest
Wauw wat een niveau weer jongens, als je met modder wilt gooien maak je maar een mooie prent.
 

DeletedUser77710

Guest
Wauw wat een niveau weer jongens, als je met modder wilt gooien maak je maar een mooie prent.

Ik vind dat je hiermee wel eens kan lachen, maakt niet uit in welke stam je zit.

Probeer payback te nemen dan en maak er eentje!
 

DeletedUser58964

Guest
Ik vind dat je hiermee wel eens kan lachen, maakt niet uit in welke stam je zit.

Probeer payback te nemen dan en maak er eentje!

Payback hoeft niet echt, is niet echt een reden voor.. Als ik payback wil open ik twstats en gniffel wel een beetje in mezelluf :D Ik ben echt geen held met paint, maar zal wel es een poging wagen :p
 
Bovenaan