Spotprenten en Propaganda

DeletedUser

Guest
Totaal niet, wij recruiteren niet een speler die aan het front ligt van de stam waar je een BG mee hebt?
 

Deleted User - 193283

Guest
Ik denk niet dat TeamNuts mag klagen als ze mijn front zien -.-

nl40
< Ik ben geel.

Je bent in ieder geval de enige niet.
 
Reactiescore
154
Leuk toch? Als ik geld had zou ik t ook niet laten. Jammer genoeg kan ik maar juist mijn boterhammetjes betalen...
 

Deleted User - 487776907

Guest
Als Purr op delete was gegaan en SLH, The-Future, Nuch en Pjvo die barbs hadden geëdeld, was het dan ook een spotprent waard?
Kan zijn dat je iets anders specifieks bedoeld met "counteren", aangezien ik dat meer ken als "snel het dorp edelen waarvan iemand een trein op jou heeft gestuurd om zo de inkomende trein te laten verdwijnen".

Niet als belediging bedoeld trouwens, gewoon als opmerking.
 

DeletedUser

Guest
Nou toevallig zei ik wel iets dergelijks tegen jens vandaag.
[16:00:31] jens.blommaert: zit nog 100k gs elks ofzo in :p
[16:00:40] jens.blommaert: en je kan het direct edelen s
[16:01:07] Job: ff kijken
[16:01:36] jens.blommaert: 8900 punten
[16:01:44] Job: bwa
[16:01:47] Job: laat het liever farm worden

En lijkt mij handiger om je directe tegenstander uit te schakelen ipv je edels te verspillen aan bb's? (al heeft die na afgelopen week wel wat edels over :p)

@Single Malt; Counteren staat bij mij bekend als een tegenaanval op de speler die jou (in dit stadium grootschalig) aanvalt. Soort van wat jullie bij pvjo hebben gedaan maar dan met een idee erachter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
De dorpjes liggen wel op z'n front. Dus misschien wilt hij gewoon Tough en Rockst@r voor zijn. Als hij die dorpjes niet pakt, heb je grote kans dat er iemand van Tough of (ook) alsnog Rockst@r ze pakken. "Meer dorpjes in mijn bezit, is meer deff aan mijn front front", kan z'n instelling zijn in deze situatie.
Als de dorpjes daartegen midden in zijn cluster lagen, had hij ze beter als farm kunnen gebruiken inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
De dorpjes liggen wel op z'n front. Dus misschien wilt hij gewoon Tough en Rockst@r voor zijn. Als hij die dorpjes niet pakt, heb je grote kans dat er iemand van Tough of (ook) alsnog Rockst@r ze pakken. "Meer dorpjes in mijn bezit, is meer deff aan mijn front front", kan z'n instelling zijn in deze situatie.
Als de dorpjes daartegen midden in zijn cluster lagen, had hij ze beter als farm kunnen gebruiken inderdaad.

Hij creërt alleen maar een groter front hiermee :p.

Dit^
Meer dorpen aan het front zou normaal meer def betekenen, met Rockstar heeft die nog niet direct front maar zal niet lang duren. Handig als je dan al 1 speler hebt verzwakt/weggewerkt.
 
Bovenaan