Spotprenten en Propaganda

Reactiescore
1.740
Daarom haat iedereen hem, iedereen wil op hem lijken maar het lukt ze gewoon niet.

DeletedUser

Guest
Als N-S ons gaat clusterfucken moet N-S ook niet gaan klagen dat ik het terug doe. Ik heb Sonnie de kans gegeven dorp gewoon af te staan. Ging hij niet op in, dan is dit het resultaat.

Deleted User - 193283

Guest
Als N-S ons gaat clusterfucken moet N-S ook niet gaan klagen dat ik het terug doe. Ik heb Sonnie de kans gegeven dorp gewoon af te staan. Ging hij niet op in, dan is dit het resultaat.

Je probeert jezelf een vrijbrief te geven om te CF'en en dat weet je best. Dat dorp van sonnie ligt nog altijd eerder in Raid gebied dan Error gebied, waardoor het onzin is om dat als CF te zien. Er is daar niet eens sprake van een cluster.

DeletedUser

Guest
Je probeert jezelf een vrijbrief te geven om te CF'en en dat weet je best. Dat dorp van sonnie ligt nog altijd eerder in Raid gebied dan Error gebied, waardoor het onzin is om dat als CF te zien. Er is daar niet eens sprake van een cluster.

amen

raid gebied is ns gebied
ns gebied is raid gebied

error moet opzouten met hun gejank en geklaag

Deleted User - 1711340

Guest
Dit is geen CF :eek:

Sabutera is een ex-Ridas lid, oftewel een ex-speler van het Raid!-emperium.
Als Harm erin slaagt dat dorp te edelen is het jullie schuld.
Een CF is een barbarendorp in iemands cluster edelen.
Daarbij heeft koesty ook niets anders gedaan dan CF'en.
En volgens mij ligt die vv nog steeds bij een of andere ex-Run! speler binnen Raid!
Ook RedGeneral en andere ex-Fix spelers hebben veel zitten clusterfucken, dus niet afkomen met die onzin.

Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 193283

Guest
Dit is geen CF :eek:

Sabutera is een ex-Ridas lid, oftewel een ex-speler van het Raid!-emperium.
Als Harm erin slaagt dat dorp te edelen is het jullie schuld.
Een CF is een barbarendorp in iemands cluster edelen.
Daarbij heeft koesty ook niets anders gedaan dan CF'en.
En volgens mij ligt die vv nog steeds bij een of andere ex-Run! speler binnen Raid!
Ook RedGeneral en andere ex-Fix spelers hebben veel zitten clusterfucken, dus niet afkomen met die onzin.

Wat allemaal niet wegneemt dat dat dorp van sonnie geen CF is.

DeletedUser74515

Guest
Wat allemaal niet wegneemt dat dat dorp van sonnie geen CF is.

Laten we ook eerlijk zijn. In het spel is het nu eenmaal mogelijk om te cf'en.
Of het netjes is of niet? Dat laat ik in het midden. Maar, dat er bepaalde mensen zijn die dit eerder in hun tactiek gaan bruiken dan andere? Dan doen ze maar, het is aan de tegenstander om hier een oplossing voor te zoeken.
Als iemand 10 a 20 cf's heeft, kan ik ook een voordeel zijn voor de tegenstand. Cf's staan namelijk vrij vaak goed gestacked, en die deff is dan ergens anders weg.

Plus, moddergooien en propaganda voeren met respect voor elkaar hoort er ook bij. Harm heeft dit een beetje gedaan, N-S uit zijn tent lokken. Even een beetje met een stok n-s porren.
En kijk wat er weer gebeurd, de grote niet respectvolle, leugenaar is weer wakker geworden om te brullen.
Laat dat nu nét wéér eens duidelijk maken waarom iedereen die zich achter dat soort figuur schaart zich diep zou moeten schamen.
Lekker met zen alle afstand nemen van Ringo. Laat hem maar in zijn eentje zijn gal spuwen tegen de muren. En laat ons, tribal wars met respect voor elkaar spelen.
Bedankt.

Reactiescore
1.075
Ik dacht al dat ik tranen rook, hehe

Deleted User - 1711340

Guest
Ach laat hem lekker 20 CF's edelen, gaat hem alleen maar bakken def kosten.
Ik CF niet, deels omdat ik het een vuile streek vind, maar vooral omdat het niet voordelig is.
Ik zie die CF's graag komen Richard, ik kijk ernaar uit.

DeletedUser

Guest
lol het eerste dorp in de oorlog tussen raid en ns is uitgevochten tussen mij en militant en raad eens wie er voor staat :)

wie edelt er nu een dorp en laat pas vannacht alle def aan komen in het dor- dan ben je echt een dikke vette NOOB

1c965db22f159db8f3e0bbf1d00391ff.png

Reactiescore
7.987
lol het eerste dorp in de oorlog tussen raid en ns is uitgevochten tussen mij en militant en raad eens wie er voor staat :)

wie edelt er nu een dorp en laat pas vannacht alle def aan komen in het dor- dan ben je echt een dikke vette NOOB

1c965db22f159db8f3e0bbf1d00391ff.png

Ik zie al uit naar het moment dat jij je acc op del gooit of vol ingame afgemaakt gaat worden.

Deleted User - 193283

Guest
Laten we ook eerlijk zijn. In het spel is het nu eenmaal mogelijk om te cf'en.
Of het netjes is of niet? Dat laat ik in het midden. Maar, dat er bepaalde mensen zijn die dit eerder in hun tactiek gaan bruiken dan andere? Dan doen ze maar, het is aan de tegenstander om hier een oplossing voor te zoeken.
Als iemand 10 a 20 cf's heeft, kan ik ook een voordeel zijn voor de tegenstand. Cf's staan namelijk vrij vaak goed gestacked, en die deff is dan ergens anders weg.

Plus, moddergooien en propaganda voeren met respect voor elkaar hoort er ook bij. Harm heeft dit een beetje gedaan, N-S uit zijn tent lokken. Even een beetje met een stok n-s porren.
En kijk wat er weer gebeurd, de grote niet respectvolle, leugenaar is weer wakker geworden om te brullen.
Laat dat nu nét wéér eens duidelijk maken waarom iedereen die zich achter dat soort figuur schaart zich diep zou moeten schamen.
Lekker met zen alle afstand nemen van Ringo. Laat hem maar in zijn eentje zijn gal spuwen tegen de muren. En laat ons, tribal wars met respect voor elkaar spelen.
Bedankt.

Harm mag porren wat hij wil, maar onwaarheden verkondigen is wat anders dan P&P. Ik zelf reageer hier dan ook eigenlijk nooit vanuit een eigen P&P perspectief om mijn eigen stam op te hemelen, maar meer vanwege zaken waar ik het niet mee eens ben of die ik als onwaar beschouw. Normale discussies houden wordt steeds moeilijker hier op het AF, omdat iedereen altijd maar vanuit een belang post. Vandaar dat ik het hele P&P gebeuren behoorlijk overrated vindt; iets wat té vaak gepaard gaat met overdrijven, halve waarheden of selectieve argumentatie.

Bovenaan