Spotprenten en Propaganda

DeletedUser

Guest
MJZ383.gif
 

Deleted User - 193283

Guest
Daar kan ik wel om lachen opzich :D En tegelijkertijd om huilen natuurlijk.
 
Reactiescore
1.015
Uiteraard Ringo ;)

ook vaag dan dat epicroel een aanvalsbare ban had, maar toch inc's kan zenden? Je kan echt niet liegen :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Uiteraard Ringo ;)

ook vaag dan dat epicroel een aanvalsbare ban had, maar toch inc's kan zenden? Je kan echt niet liegen :)

die heeft sinds zijn ban geen enkele aanval verstuurd , ik heb via skype zijn hele support doorgestuurd ngekregen dus ik weet waar ik het over heb.
hij had blijkbaar van iemand een script gekregen die niet goedgekeurd was dus is hij cf de regels gebant

hoe lullig het ook is voor hem iedereen weet dat je moet uitkijken met scripts die je van iemand krijgt, goeie les voor hem en ik praat zulke zaken nooit goed het is een risico die hij genomen heeft waarmee hij zichzelf en ons als stam benadeelt heeft
 
Reactiescore
1.015
Nee, maar sinds wanneer was die aanvalsbare ban dan? delete is 5 dagen en dat past makkelijk :p
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar sinds wanneer was die aanvalsbare ban dan? delete is 5 dagen en dat past makkelijk :p

die was er al een tijd maar hebben we bewust intern stil gehouden zodat het niet ging uitlekken naar error toe en zijn wij begonnen met internen ervan

verder ben ik gewoon open en eerlijk geweest dat hij cf de regels terecht gebant is geweest dus klagen we er niet over

maar hoop wel dat support alle accounten bij error ook eens na gaat kijken of alles eerlijk gaat daar want dat betwijfel ik soms wel eens
 
Reactiescore
1.015
Het is niet omdat jij iets betwijfelt, dat het niet zo is. Ze mogen gerust alles nakijken hoor :)
 
Bovenaan