Spotprenten en Propaganda

Reactiescore
154
Wat een gezeur om 1 dorp dat ik geedeld heb in het cluster van Schoterbos---> Raid---> geen Error.

Blijkbaar zocht Error een excuus om even een bb naast Ringo te edelen, als je goed kijkt zou iedereen moeten toegeven dat dit geen CF is.

Maar idd ontopic:)

Error edelde geen bbdorp. Het was een spelersdorp.

Ontopic dan maar, ik zie dat er 2 paginas verwijderd zijn :rolleyes: :D
 

DeletedUser72441

Guest
Zolang hij niet zo reageert namens n-s is het voor mij geen probleem.

Moet je daarvoor sinds W1 spelen om zo'n belachelijke uitspraak te maken? Misschien moet je je ook laten internen door king ringo. dan is dat toch ook weer een belachelijke post minder.

Ik zie al uit naar het moment dat jij je acc op del gooit of vol ingame afgemaakt gaat worden.

Men aanbod blijft, wil gerust co'en op een frontaccountje met king ringo en hem kopje kleiner maken
 
Reactiescore
1.728
Moet je daarvoor sinds W1 spelen om zo'n belachelijke uitspraak te maken? Misschien moet je je ook laten internen door king ringo. dan is dat toch ook weer een belachelijke post minder.



Men aanbod blijft, wil gerust co'en op een frontaccountje met king ringo en hem kopje kleiner maken

Wat hij zegt is zijjn keuze
 

DeletedUser

Guest
Moet je daarvoor sinds W1 spelen om zo'n belachelijke uitspraak te maken? Misschien moet je je ook laten internen door king ringo. dan is dat toch ook weer een belachelijke post minder.



Men aanbod blijft, wil gerust co'en op een frontaccountje met king ringo en hem kopje kleiner maken

JIJ op een front accountje? En dan overstappen, overstappen, twijfelen en andere stam joinen.
Ik heb jou op wereld 36 meegemaakt, grootste ophitser van die wereld.
Samenwerken staat niet eens in jouw vocabulaire, enkel eigen gewin telt voor jou.
Dus ga ergens anders(liefst op een andere wereld) je ding doen.
King Ringo is en blijft een speler die wel anderen helpt, zelfs als het eigenlijk niet zou moeten, dan nog is hij bereid om een ander voorrang te geven. Het is een teamspeler waar jij nog iets van zou kunnen leren, maar waarschijnlijk is dat tegen dovemansoren gezegd.
 

DeletedUser

Guest
ik speel niet eens meer op 37 ben gewoon lui, heb wel met comatoes samen gespeeld en vond het plezierige samenwerking, het enige 1 op 1 contact met ringo was gewoon lachwekkend
 

DeletedUser68973

Guest
Hoi bjorn, ik maak zo een spotprent :rolleyes:
E;
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
JIJ op een front accountje? En dan overstappen, overstappen, twijfelen en andere stam joinen.
Ik heb jou op wereld 36 meegemaakt, grootste ophitser van die wereld.
Samenwerken staat niet eens in jouw vocabulaire, enkel eigen gewin telt voor jou.
Dus ga ergens anders(liefst op een andere wereld) je ding doen.
King Ringo is en blijft een speler die wel anderen helpt, zelfs als het eigenlijk niet zou moeten, dan nog is hij bereid om een ander voorrang te geven. Het is een teamspeler waar jij nog iets van zou kunnen leren, maar waarschijnlijk is dat tegen dovemansoren gezegd.

ComaToes lag naast me op 36 en wat jij hier voor wartaal uitslaat? erg hoor.

Hij is altijd een op-en-top stamspeler geweest en een fantastische buur. Verder is die ook als persoon zeer leuk om mee samen te spelen, wat op zich het belangrijkste is en wat we van sommigen hier niet kunnen zeggen (HINT HINT: jij hoort erbij ;) ).
Vraag me ook af hoe Jona een ophitser kan zijn? Je zal hem nooit een domme post of pm zien schrijven of lullen om te lullen op communicatiefora buiten tw.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
34b8f59ff5b1d6610d4c78640f8102b4.png
 

DeletedUser

Guest
Humor vind ik altijd prachtig, het zou anders zijn als je er hatende of beledigende woorden erbij had gezet

zou hem bijna als profiel plaatje nemen
 
Reactiescore
1.728
Deze topic gaat toch niet weer dood he ;(. Dit is altijd een van de leukste topics. Tis dat ik niet met paint of photoshop overweg kan maar wie dit wel kan, maak wat leuks :)
 

DeletedUser

Guest
Ownage achter zijn pc als die weer door iedereen uitgelachen wordt




 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73937

Guest
yipi.jpg klik erop :p
Hij heeft vandaag al 7 post van me verwijderd.:mad:
 

DeletedUser73937

Guest
Haha ik zie hem nu al voor mij zijn haren uittrekken uit frustratie omdat hij hierop niet kan reageren :D
 
Bovenaan