Spotprenten Contest W73

Reactiescore
1.454
Deze telt niet mee Sule, maar ik moet de competitie proberen uit te schakelen. Prent op prent.

Bekijk bijlage 20434

Het moment dat je een meme over een meme maakt, om de competitie uit te schakelen, maar doordat je dit doet gaat je meme niet meer over Tribalwars en wordt je dus zelf uitgeschakeld (aldus de regels).
fetchimage
 
Reactiescore
702
Nadat er eerder beelden opgedoken waren van amen zijn er opnieuw beelden opgedoken uit de clubhuis van Amen,
Het feestje doet sterk vermoeden dat Amen denkt dat ze de wereldwinst al binnen hebben...... desalniettemin zat de sfeer er goed in.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als je de taal begrijpt komt de meme echt minder sterk over imo, je moet er wel echt geen zak van verstaan om de ondertiteling wat meer te geloven. Desondanks +1 voor de moeite

Yes absoluut, maar ik let daar ook niet echt op bij het maken van een filmpje :biggrin:

Mijn voorkeur blijft nog altijd memes, maar alles is tbh al een beetje uitgekauwd en het is even wachten op wat nieuwe twists deze wereld :D
 

DeletedUser69389

Guest
Yes absoluut, maar ik let daar ook niet echt op bij het maken van een filmpje :biggrin:

Mijn voorkeur blijft nog altijd memes, maar alles is tbh al een beetje uitgekauwd en het is even wachten op wat nieuwe twists deze wereld :D
Amen geeft je weer voer.
 
Bovenaan