Spotprenten Contest W73

Reactiescore
534
Spotprenten Competitie W73


Beste spelers,

Nadat het een groot succes was op het W72 forum kreeg ik van enkele de vraag om de contest ook op W73 te introduceren. Hier hoefde ik niet lang over na te denken, want W73 is met een aantal creatievelingen natuurlijk hét spotprenten forum van Tribal Wars. Het zal hier een iets andere wending krijgen, maar dat doet de pret niet drukken.


Wat houd de competitie precies in?
De competitie loopt van 11 mei tot en met 24 mei. Dit zijn 2 weken en dus 14 dagen. In deze 14 dagen mag iedereen 10 spotprenten plaatsen, maar wel maar maximaal 1 per dag. Deze spotprenten zullen beoordeeld worden door mijzelf. In deze beoordeling hou ik rekening met verschillende aspecten zoals humor, onderwerp, originaliteit, template, etc. Ik kijk dus naar het gehele plaatje. Een spotprent op zichzelf kan erg grappig en leuk zijn, maar wanneer eenzelfde template of onderwerp al 5 keer eerder is gebruikt door andere spelers verdiend dit logischerwijs minder punten dan wanneer je een origineel template en onderwerp gebruikt.


Beoordeling
De spotprenten worden beoordeeld met een cijfer van 0 tot en met 10. Je punten worden bij elkaar opgeteld en dit zal een ranglijst vormen met een maximaal haalbare score van 100 punten. Ik beoordeel zelf de spotprenten. Het kan dus zijn dat iedereen een spotprent geweldig vind, maar ik er niks aan vind. Probeer er dus voor te zorgen dat iemand die niet alle ins- en outs van W73 kent, je spotprent ook snapt. De meeste gebeurtenissen die op dit forum besproken zijn zal ik echter wel volgen. Voor inspiratie wat voor soort spotprenten
ik leuk vind kun je hier een kijkje nemen.


Enquete
Ook zal er in deze contest een equete komen waarin het publiek mag bepalen welke spotprenten ze het leukste vinden. Elke deelnemer mag 1 spotprent kiezen welke in de Enquete getoond word. De deelnemer dient vóór 25 mei te laten weten welke spotprent diegene hiervoor wilt gebruiken. Doe je dit niet? Dan word dit automatisch je laatste geldige inzending.​


Regels
- Spotprenten wijzigen en/of verwijderen op welke manier dan ook is niet toegestaan. Dit maakt de spotprent ongeldig.
- De Spotprent moet over Tribal Wars gaan, anders is deze ongeldig. (Dit hoeft niet specifiek over W73 te gaan, maar W73-spotprenten worden wel hoger beoordeeld)
- Er mag maar één spotprent per dag ingestuurd worden. Elke inzending hierna (op dezelfde dag) is ongeldig.

- Een spotprent die al eerder is gebruikt (in een ander topic) is niet geldig.

Alle ongeldige inzendingen worden beoordeeld met 0 punten, maar tellen wel mee als 1 van je 10 inzendingen. Het zijn erg simpele regels en er zullen dus geen uitzonderingen gemaakt worden. Mocht er een regel niet helemaal duidelijk zijn, of zie je dat iemand een regel overtreed, aarzel niet en stuur me een berichtje.
Extra toevoeging 11/05: Omdat het toch de eerste dag al lastig blijkt, zal iedereen zijn eerste ongeldige spotprent in deze contest niet meetellen als 1 van de 10 inzendingen. Hiermee krijg je dus één ´extra´ kans.

Prijzenpot
Komen we aan bij een zeker niet onbelangrijk onderdeel: de prijzenpot. Ik stop hier zelf 500 premium punten in en ik vermoed dat ik vanuit Innogames nog eens 500 punten erbij kan voegen. Dit maakt in totaal een magere pot van 1000 premium punten. Echter, voor iedereen die besluit een bedrag te doneren verdubbel ik dit bedrag vanuit mijzelf met een maximum tot in totaal 5.000 punten vanuit mijn kant. Deze actie geld tot 13 mei.

Let op: de verdeling kan nog gewijzigd worden.

Jury- ranglijst
1. 15% van de prijzenpot
2. 10% van de prijzenpot

Enquete- ranglijst
1. 15% van de prijzenpot
2. 10% van de prijzenpot

Totale- ranglijst
1. 25% van de prijzenpot
2. 15% van de prijzenpot
3. 10% van de prijzenpot
Innogames: 500 premium punten
Sule Silmad: 1350 premium punten
Predec: 150 premium punten
Calamity.: 250 premium punten
Patrick Bateman: 200 premium punten
MementoMori: 250 premium punten

Totaal: 2700 premium punten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Herpost, vorige werkte niet:

40ylm1.gif
 
Bovenaan