Spot je prent

Reactiescore
767
Ik heb geen weet van de situatie, ik reageer alleen op wat jullie posten. Het is natuurlijk onzin dat het de ene kant uit wel werkt, maar de andere kant niet. Voorheen werd ima verweten dat ima aan het zeuren was over een stab terwijl desbetreffende spelers dat niet zo voelden, toen mochten de ima spelers niet praten. Nu heb je eenzelfde situatie, en dan is het weer verkeerd. Ik snap het allemaal niet zo goed meer en vraag simpelweg om verduidelijking, lol.



TAS heeft toch openlijk excuses aangeboden ? En waar zoekt ima een uitweg? Ik reageer alleen op jullie Posts, ik zoek nergens een uitweg?

Iedereen heeft evenveel recht van spreken op het AF, jij dus ook. Maar dat houdt niet in dat alles wat er gezegd wordt klopt.

het feit dat jullie stam dagen na dagen ging janken over de vv buiten de stam ? zelf res nog belachelijk maakte en daarom maar johhny eruit kickte (wereldafspraken chat) omdat het niet naar mark zijn zin ging vind ik al verre van normaal en doet ima het vervolgens zelf? hoe kunnen mensen jullie dan nog serieus nemen ?
 
Reactiescore
415
Krijgen we dan ook nog excuus voor de andere keer dat er vv buiten de stam is gedraaid door ima? Of zijn er nog meer keren waar we eigenlijk nog helemaal niks van weten :eek:
 
Reactiescore
195
Het grappige is dat NTD actief was en 15 dorpen verloor, Tiboz is zo dood als een pier dus dit is totaal niet vergelijkbaar nog een prestatie om trots op te zijn :)
 
Reactiescore
1.283
Krijgen we dan ook nog excuus voor de andere keer dat er vv buiten de stam is gedraaid door ima? Of zijn er nog meer keren waar we eigenlijk nog helemaal niks van weten :eek:

Mijn excuses, ik moet bekennen dat ik vandaag vv heb gedraaid op xtiibooz, althans ik nam de vv aan maar kon de kracht niet vinden om die paar incs te verwerken.

Het zal niet meer gebeuren :(
 
Reactiescore
766

DeletedUser54108

Guest

Haha nu is iedereen ineens wakker ze pakken dorpen! Tjonge jonge goed bezig hoor. Maar toen NTD ze verloor hoorde je niemand. Maar goed dat terzijde

Niemand heeft van ons vv gekregen of gepakt ;) maar totaal geen tijd gehad voor tw de afgelopen dagen.

Heel het team te druk met werkt (tja dat heb je soms) en dan gaat tw op een laag pitje.

Dus goodjob boys! Op een account dorpen pakken die niet deft :D

Grtz
 
Reactiescore
766
Haha nu is iedereen ineens wakker ze pakken dorpen! Tjonge jonge goed bezig hoor. Maar toen NTD ze verloor hoorde je niemand. Maar goed dat terzijde

Niemand heeft van ons vv gekregen of gepakt ;) maar totaal geen tijd gehad voor tw de afgelopen dagen.

Heel het team te druk met werkt (tja dat heb je soms) en dan gaat tw op een laag pitje.

Dus goodjob boys! Op een account dorpen pakken die niet deft :D

Grtz

Toen heb je ons ook gewoon gehoord? Ik vind dit wel een heel triest excuus. Gaan jullie nu met zijn allen beweren dat er actief gedefft was op ntd, ja?
 

DeletedUser54108

Guest
Toen heb je ons ook gewoon gehoord? Ik vind dit wel een heel triest excuus. Gaan jullie nu met zijn allen beweren dat er actief gedefft was op ntd, ja?

Ze waren op dat moment redelijk actief bezig. Maar dat maakt verder niet uit.

Je ziet het maar als excuus. Maar het werk gaat toch echt voor tw. Maar het team NTD heeft de aanvallen hiervoor ook geen winsten geboekt? Dus we zullen wel wat in huis hebben :)
 
Reactiescore
195
Toen heb je ons ook gewoon gehoord? Ik vind dit wel een heel triest excuus. Gaan jullie nu met zijn allen beweren dat er actief gedefft was op ntd, ja?

nee ze waren niet actief, die dingen die op recaps moesten lijken werden verstuurd door de boskabouters, het is niet omdat elke recap mislukt is dat jullie nu moeten beweren dat jullie niet actief waren.. :D
 
Reactiescore
766
Ze waren op dat moment redelijk actief bezig. Maar dat maakt verder niet uit.

Je ziet het maar als excuus. Maar het werk gaat toch echt voor tw. Maar het team NTD heeft de aanvallen hiervoor ook geen winsten geboekt? Dus we zullen wel wat in huis hebben :)
Voor zover ik heb meegekregen en gezien is er totaal niet actief gedefft op ntd, dat hebben zij nagelaten en zij baalden hier ook ontzettend van. Ook is er nog geen enkele serieuze actie op jouw account gekomen. Bij de eerste ben je weg en is iedereen van je team opeens druk met werk :p
 
Reactiescore
766
nee ze waren niet actief, die dingen die op recaps moesten lijken werden verstuurd door de boskabouters, het is niet omdat elke recap mislukt is dat jullie nu moeten beweren dat jullie niet actief waren.. :D
Ik vind de term jullie een beetje hatelijk worden. Nogmaals, ik speel het spelletje zonder Skype en al die chatdingetjes. Ik post op het af en ik communiceer met mijn team. Jij je zin, ook goed. Al dan hebben zij actief gespeeld, ze staan er nog steeds, en schieten nu weer terug. De accounts binnen inf die aanvallen kregen, lagen gelijk plat ;)
 

DeletedUser54108

Guest
Voor zover ik heb meegekregen en gezien is er totaal niet actief gedefft op ntd, dat hebben zij nagelaten en zij baalden hier ook ontzettend van. Ook is er nog geen enkele serieuze actie op jouw account gekomen. Bij de eerste ben je weg en is iedereen van je team opeens druk met werk :p

Sure, zo als Ik zei maakt verder niet uit.

Deffen was niet actief maar werd continu gesniped of recap of block.

Bij de aanvallen was alles mooi getimed om 08:01 . Of door de dag heen maar nee hoor niet actief :d

En is niet opeens is als de afgelopen dagen zo. Maar bon geen paniek het blijft maar een spelletje ;)
 
Reactiescore
195
Ik vind de term jullie een beetje hatelijk worden. Nogmaals, ik speel het spelletje zonder Skype en al die chatdingetjes. Ik post op het af en ik communiceer met mijn team. Jij je zin, ook goed. Al dan hebben zij actief gespeeld, ze staan er nog steeds, en schieten nu weer terug. De accounts binnen inf die aanvallen kregen, lagen gelijk plat ;)
Wat een prestatie om accounts weg te spelen die zo goed als inactief zijn door gebrek aan tijd door examens/werk. Want ja, 2/3 accounts zijn “gevallen” tijdens de examen periodes.

En dat jullie dan nog eens stamacties nodig hebben om inactieve accounts weg te spelen....... :D
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Haha nu is iedereen ineens wakker ze pakken dorpen! Tjonge jonge goed bezig hoor. Maar toen NTD ze verloor hoorde je niemand. Maar goed dat terzijde

Niemand heeft van ons vv gekregen of gepakt ;) maar totaal geen tijd gehad voor tw de afgelopen dagen.

Heel het team te druk met werkt (tja dat heb je soms) en dan gaat tw op een laag pitje.

Dus goodjob boys! Op een account dorpen pakken die niet deft :D

Grtz

Vond jullie PM toch wel iets vriendelijker :eek: Toch niet zo moeilijk om effe je tegenstander te feliciteren met dorpenwinst.
 
Reactiescore
1.283
Wat een prestatie om accounts weg te spelen die zo goed als inactief zijn door gebrek aan tijd door examens/werk. Want ja, 2/3 accounts zijn “gevallen” tijdens de examen periodes.

En dat jullie dan nog eens stamacties nodig hebben om inactieve accounts weg te spelen....... :D

En de aanvallers zijn ten aller tijden school/werkloos?

Ewap, ttp beide zonder stam aktie geveegd.
Xtii, wouw ja die kreeg wat clears.

Nu ben ik benieuwd wie jij bedoelt?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
En de aanvallers zijn ten aller tijden school/werkloos?

Ewap, ttp beide zonder stam aktie geveegd.
Xtii, wouw ja die kreeg wat clears.

Grappige is dat NTD ook 25 safe clears had lopen richting LOR dus het was eigenlijk geen stam actie :p
 

DeletedUser54108

Guest
Zo als ik ook al zei het blijft maar een spelletje jongens, kom pak wat dorpen en een biertje en je slaapt weer goed :D
 
Bovenaan