Spot je prent

Reactiescore
766
Weer een rare post. Ik denk dat ongeveer de helft van de posters, MM als overschat heeft genoemd. Maar dit is natuurlijk maar een aanname, maar het zal niet veel meer zijn en daar ben ik zeker van.
Ik weet wel zeker van niet, heb er maar drie voorbij zien komen. Jullie nemen van alles aan als ik het zo zie en verdraaien letterlijk geschreven teksten.
 
Reactiescore
1.365
MM is gewoon een pauper noob die internt en puur deft of stacks van zn slaafjes en als die zonder def zitten + dorpen geinternd zijn om zn verlies schade te voorkomen; dan te hoppen naar de volgende stam en aangenomen? :eek:
 
Reactiescore
766
MM is gewoon een pauper noob die internt en puur deft of stacks van zn slaafjes en als die zonder def zitten + dorpen geinternd zijn om zn verlies schade te voorkomen; dan te hoppen naar de volgende stam en aangenomen? :eek:
Dit is wel de matigste post van de afgelopen 24 uur, doe dan op zn minst je best. Het was me een dag op het af hoor maar jij sleept hem binnen :p
 
Reactiescore
1.365
Dit is wel de matigste post van de afgelopen 24 uur, doe dan op zn minst je best. Het was me een dag op het af hoor maar jij sleept hem binnen :p

Tja, ik schaam me tenminste niet om mijn mening te geven :D.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.365
Wat is jouw mening over jouw join naar shine dan? :p

Tja, wat moeten we anders... Halve stam runned.
Actie reactie toch :).
Wat is jouw mening over MM, nadat jullie m zo hebben afgezeken, toch in de stam hebben.
En jullie nooit vaker van 2x hem hebben aangevallen? (kan toch geen toeval zijn?)
''andere inf leden belangrijker''?
Mn bips.
Jullie wouden zelf mm zo graag weghebben.
Nooit gedaan, en van ons alles opperen en zelf nooit wat doen als wij wat vroegen.
Toen was er in 1x 0 reactie.
En als wij iets niet stuurden was het een grote bek van HEUJ WTF DOEN JULLIE!!!
Eerlijk niet? :)
 
Reactiescore
766
Tja, wat moeten we anders... Halve stam runned.
Actie reactie toch :).
Wat is jouw mening over MM, nadat jullie m zo hebben afgezeken, toch in de stam hebben.
En jullie nooit vaker van 2x hem hebben aangevallen? (kan toch geen toeval zijn?)
''andere inf leden belangrijker''?
Mn bips.
Jullie wouden zelf mm zo graag weghebben.
Nooit gedaan, en van ons alles opperen en zelf nooit wat doen als wij wat vroegen.
Toen was er in 1x 0 reactie.
En als wij iets niet stuurden was het een grote bek van HEUJ WTF DOEN JULLIE!!!
Eerlijk niet? :)
Ik chill m al lange tijd niet meer op Skype. Heb werkelijk waar gaan idee waar je nu op doelt dus :p

Ik speel gewoon ingame en heb de afgelopen 2 weken samen twee inf leden weggespeeld. Wij hebben Mm toendertijd zeker een kopje kleiner gemaakt, met de beide benen op de grond gezet en laten zien dat die wel zeker vulnerable is. Ik hoop alleen niet dat je doelt op een samenzwering tussen Mm en ima, want ik kan je verzekeren, dat is niet het geval. Dat alles is pas daarna gekomen.

Mijn mening boeit niet zoveel, het is een controversiële join maar ik vind dat er erg hoog van de toren wordt geblazen, het stelt ook weer niet zoveel voor..

Wat betreft de eerdere uitspraken. Ik kan me voorstellen dat verschillende ima spelers een zekere euforie voelde nadat Mm dorpen begon te verliezen. Maar er wordt net gedaan alsof we die arme jongens helemaal de grond in hebben getrapt op het af? Ja ik vond ze dom en egoïstisch dat ze solo op deze wereld speelden zonder “degelijke” stam. Dat hebben ze nu ontkracht, simpel, in een volgende post zal ik ze ook zeker op een andere manier benoemen, toch? :)
 

DeletedUser79415

Guest
Ik schaam mij niet voor mijn mening over MM, in de situatie buiten ima was hij “overrated” (zo’n front tegen bonken en ima) vandaar dat ik hem daarbij zet en ik zeg alleen maar “zin om te fronten”..

Boven dien hem aannemen is niks raars aan volgens mij heeft iedereen in ima verleden met MM gehad zowel in of buiten de stam om wereld winsten samen behaald of eindstrijd gehad dus iedereen wist dat MM een top team heeft, kiezen wij hier de makkelijke weg of slimme weg is voor ieder een eigen mening ik denk dat we ima sterker hebben gemaakt buiten dat om neemt het niet weg dat fronten met MM leuk is daar spreek ik uit ervaring :)
 
Reactiescore
634
ylpif9pr7acx.jpg
 

DeletedUser34690

Guest
Ik vind het spotprenten topic meestal hartstikke leuk, ook wanneer ze 'tegen' je worden gebruikt kan ik er om lachen.
Maar die van jou begrijp ik nog niet helemaal? Leg eens uit...
739efcee563153f8a017b5b524f3ad32.png
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik vind het spotprenten topic meestal hartstikke leuk, ook wanneer ze 'tegen' je worden gebruikt kan ik er om lachen.
Maar die van jou begrijp ik nog niet helemaal? Leg eens uit...
739efcee563153f8a017b5b524f3ad32.png

Van je plaatje is ook elk dorp (behalve 533|475) in handen van Coruscant veroverd van Lor? Beetje raar dat je die laat zien :p
 

DeletedUser34690

Guest
Van je plaatje is ook elk dorp (behalve 533|475) in handen van Coruscant veroverd van Lor? Beetje raar dat je die laat zien :p

Zijn spotprent ging over 07:59 - 08:01 dus ik laat dat deel zien?
Kom eens met een leuker spotprentje:(
 
Reactiescore
767
IMa heeft nap met bonken na de BG verbrak nog . En mm is lid van Ima.
 
Bovenaan