Spoilers invoegen In-Game

DeletedUser

Guest
Mogelijk dat dit in een komende update erin komt. Dit hangt af van de tijd die nodig is om het te implementeren. (Als het teveel tijd vraagt voor een kleine aanpassing zal dit niet ingevoerd worden.)

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding tribalwars.nl

Zou dat ook bij The West kunnen? Daarbij zou het ook enorm handig zijn.
 

DeletedUser

Guest
Moet je lekker daar op het forum vragen, dacht dat dit TW was.. :confused:
 

DeletedUser466

Guest
Mogelijk dat dit in een komende update erin komt. Dit hangt af van de tijd die nodig is om het te implementeren. (Als het teveel tijd vraagt voor een kleine aanpassing zal dit niet ingevoerd worden.)

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding tribalwars.nl

Joeppii.:D
Waarschijnlijk is er niet zovéél moeite voor nodig. :p
 

DeletedUser14488

Guest
Mogelijk dat dit in een komende update erin komt. Dit hangt af van de tijd die nodig is om het te implementeren. (Als het teveel tijd vraagt voor een kleine aanpassing zal dit niet ingevoerd worden.)

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding tribalwars.nl

*Is blij*
Da's alweer een stapje dichter, nu nog een laatste sprankeltje hoop opgebruiken :D
 

DeletedUser

Guest
:D:D:D:D:D:D
:D [highlight]Joepie![/highlight] :D
:D:D:D:D:D:D

Dit is echt niet moeilijk te programmeren, zit er zo in denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop het, met al die kaartjes en dingen die mensen op het forum gooien word het vaak onoverzichtelijk op het stammenforum, en met spoilers zou het een stuk overzichtelijker zijn..
 

DeletedUser19792

Guest
ik wilde net dit voorstel posten, maar hij staat er al.
gezien ik veel met beeldmateriaal werk op het forum ingame in mijn stam...
welke jammergenoeg uiteindelijk weer "over datum" gaan.....

is er al enig schot in de zaak..?
want als ik zo de meningen hoor van meerderen hier, is dit simpelweg een zeer geschikte toevoeging tot TW :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wel het is fijn dat het nu ingevoerd wordt bij de volgende update maar ik en wat anderen hebben dit ook voorgesteld en toen was het afgewezen :confused:

In ieder geval fijn dat het nu wel gebeurd bij die volgende update! :)
 

DeletedUser26945

Guest
En eindelijk:D

Ben blij dat deze er eindelijk zullen komen, 1 van de betere zaken in de volgende update:)
 
Bovenaan