Spoilers invoegen In-Game

DeletedUser20199

Guest
ook voor als je codes wilt invoeren voor je snellijst, en die op het forum plaatst..

Is vaak een ellenlange regel, en daarmee verneukt tekst je beeld wel ;)

dus invoeren maar :)
 

DeletedUser13801

Guest
ook voor als je codes wilt invoeren voor je snellijst, en die op het forum plaatst..

Is vaak een ellenlange regel, en daarmee verneukt tekst je beeld wel ;)

dus invoeren maar :)

Volgende regel iedere keer weer, je moet dat dan alleen weer weer weg halen als je de code wilt gebruiken. :p
 

DeletedUser

Guest
Volgende regel iedere keer weer, je moet dat dan alleen weer weer weg halen als je de code wilt gebruiken. :p

:confused::confused::confused:

Volgens mij wordt de volgende codering bedoeld..:

[noparse]
Code:
Javascript: document.write("Hello World!");
[/noparse]

Code:
Javascript: document.write("Hello World!");
 

DeletedUser710

Guest
Jazeker, ik vind het een heel erg goed idee (daarom heb ik hem ook niet bij afgekeurde gezet :p), het zou een stuk fijner lezen als je alles in spoilers zet. Ik zal Duckje hier wel even op wijzen en dan reageert hij wel als hij tijd heeft ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is goed nieuws dat het deze keer niet gelijk afgewezen is.
Dat doen ze normaal wel, zeker als iets al eerder afgewezen is!

Er is zeker voordeel voor ons, maar ook voor TW.
Nu moet je afbeeldingen direct worden weergeven (of via link maar dat kijkt lastig, dus doet niemand dat, enz eker niet in een plan).
Als je het in een spoiler plaatst, wordt de foto niet geladen, alleen als iemand de spoiler opend. Dus dat scheeld ook weer veel bandbreete op de server... Dus ook voor TW is er voordeel te behalen.

Naast het feit dat het forum er netter van wordt.

D.
 

DeletedUser14488

Guest
Jazeker, ik vind het een heel erg goed idee (daarom heb ik hem ook niet bij afgekeurde gezet :p), het zou een stuk fijner lezen als je alles in spoilers zet. Ik zal Duckje hier wel even op wijzen en dan reageert hij wel als hij tijd heeft ;)

Thanks alvast! :)
 

DeletedUser22326

Guest
Voor, als het niet mogelijk is, zou een mod dan kunnen vertellen waarom niet?
 

DeletedUser

Guest
Ligt aan het .de team of ze het nuttig genoeg vinden om ingevoert te worden..
Voor, als het niet mogelijk is, zou een mod dan kunnen vertellen waarom niet?

Voor de duidelijkheid: Een idee moet eerst door Innogames als geheel goedgekeurd worden. Ik vermoed dat dit idee al verzonden is aan het .DE-Team (Hopsie?), dat het idee zal analyseren en misschien doorvoeren.
 

DeletedUser710

Guest
Voor de duidelijkheid: Een idee moet eerst door Innogames als geheel goedgekeurd worden. Ik vermoed dat dit idee al verzonden is aan het .DE-Team (Hopsie?), dat het idee zal analyseren en misschien doorvoeren.

Ik had al gezegt dat ik even aan Duckje zou vragen wat hij ervan vind en/of hij het wil doorspelen aan het .de team. Maar ik heb hem tot nu toe nog niet gezien/gesproken ;)

Ik zou het ook zelf willen doen, maar ik zou niet weten waar naar toe ik het moet sturen (moet ik ook nog even navragen) en mijn engels en duits zijn heel erg slecht dus dat zal hem denk ik niet worden..

Dus we wachten met zn alle nog even op reactie van Duckje :)
 

DeletedUser14488

Guest
Ik had al gezegt dat ik even aan Duckje zou vragen wat hij ervan vind en/of hij het wil doorspelen aan het .de team. Maar ik heb hem tot nu toe nog niet gezien/gesproken ;)

Ik zou het ook zelf willen doen, maar ik zou niet weten waar naar toe ik het moet sturen (moet ik ook nog even navragen) en mijn engels en duits zijn heel erg slecht dus dat zal hem denk ik niet worden..

Dus we wachten met zn alle nog even op reactie van Duckje :)

We hebben tijd, denk ik :)
De volgende update is toch nog een tijdje, of niet soms?

Zodra Duckje een gaatje vindt, zullen we het wel merken :)
Nogmaals, thanks :D
 
Reactiescore
2.493
Ik gooi even het balletje op bij de developpers, verwacht er niet te veel van.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding tribalwars.nl
 
Reactiescore
2.493
Mogelijk dat dit in een komende update erin komt. Dit hangt af van de tijd die nodig is om het te implementeren. (Als het teveel tijd vraagt voor een kleine aanpassing zal dit niet ingevoerd worden.)

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding tribalwars.nl
 
Bovenaan