spionage wereld 30

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67609

Guest
Rover (Goud - Level 4)
Je hebt 787.427.346 grondstoffen buitgemaakt!

Hier ook niet :(
 

DeletedUser57892

Guest
Toch even melden dat ik 0,0 te maken heb met het bannen van die twee accounts. Ik heb hem hier flink over aangepakt. Met zo'n praktijken ga ik uiteraard niet akkoord en ik zou het zeer jammer vinden als de schuld ook op mij wordt geschoven voor die bans.

Echt een W20 daad
 

DeletedUser68427

Guest
Toch even melden dat ik 0,0 te maken heb met het bannen van die twee accounts. Ik heb hem hier flink over aangepakt. Met zo'n praktijken ga ik uiteraard niet akkoord en ik zou het zeer jammer vinden als de schuld ook op mij wordt geschoven voor die bans.

Maat je bent indirect hier verantwoordelijk voor. Dus er is zeker reden om met een schuin oog naar jou te kijken
 

DeletedUser

Guest
Maat je bent indirect hier verantwoordelijk voor. Dus er is zeker reden om met een schuin oog naar jou te kijken

Laten we daar nou niet weer over beginnen, zoals afgesproken beginnen we met een schone lei. R. het is verleden tijd dus laat het daar ook bij, jij bent nu degene die het omhoog brengt.
 

DeletedUser

Guest
Laten we daar nou niet weer over beginnen, zoals afgesproken beginnen we met een schone lei. R. het is verleden tijd dus laat het daar ook bij, jij bent nu degene die het omhoog brengt.

Mee eens. Slotje hierop ildraco?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Het spijt me dat dit is voorgevallen. Dit is iets waar ik zeer zeker niet achter heb gestaan en ook excuses van mijn kant. Door mijn RL shit heb ik geen oog meer kunnen houden op dit soort zaken en helaas is dit voorgevallen. Ik hoop niet dat het al te grote gevolgen heeft gehad voor jullie.

Maar Ildraco, ik heb ook posts van Sick. spelers gezien in een gedeeld forum waar een heel massa plan van Global even werd doorgespeeld aan jullie. En heb .Flash ook met de nodige spionnen bezig gezien. Het weegt niet op tegenover wat jij hier neerzet en ik heb er ook geen bewijzen van die ik hier op het AF neer zal zetten, simpelweg omdat het PM's zijn.

Nogmaals excuses vanuit mij en vanuit ons kamp.
 

DeletedUser

Guest
Haha, dat zijn verhalen inderdaad, en nogmaals kan ik zeggen dat die verhalen niet waar zijn.. althans niet over mij. Ik ben inderdaad geen lieverdje geweest, maar het kaliber wat jullie hier tonen.. klasse jongens!

We hebben het hier gisteren uitgebreid over gehad, maar ons uilskuiken Joren komt hier weer ineens een grote bek opzetten, zonder eerst is met zijn 'co-speler' te overleggen, wat de stand van zaken is. Bovendien ben jij gestopt Joren, niet waar? althans gedeeltelijk.. meneer-ik-brul-wat-bij-elkaar kon toen de druk al niet meer aan, laat staan wat de leiders nu op hun schouders hebben.. oh Joren.. wat een grap ben je..

Hahaha :rolleyes:

Maat je bent indirect hier verantwoordelijk voor. Dus er is zeker reden om met een schuin oog naar jou te kijken

Dus als ik een baseball bat ga kopen in de decathlon en daar iemand mee doodklop is de decathlon meer verantwoordelijk ofwa..

Als de winkel weet dat de persoon iemand gaat doodkloppen dan word het niet verkocht, maar dat weet de winkel niet.

Bij ons dus hetzelfde geval, moest hij iets van communicatie hebben gedaan dan had het niet gebeurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan