spionage wereld 30

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste mede forumgangers,

Met diepe spijt in ons hart moet ik melden, dat op wereld 30 bezondigd is aan de hoogste vorm van immoralisme. Ondanks afspraken gemaakt met de toenmailige eerbare leiding van Loyal Castiel intertijd. Dat zowel +/- als Loyal de oorlog eerlijk en proper zouden spelen, hield een probleem ons al een tijdje bezig. Namelijk er lekte af en toe iets van +/- naar Global.

Castiel en de andere leiders bleven ontkennen dat een spion zich ten dienste stelde tegen +/- ondanks bewijzen van onze wegen. Maar onlangs ging de bal definitief aan het rollen.

2 accounts van ons Mitchcryptic en Ariegi kregen een ban, onbegrijplijk en waarom, een te snelle wissel van co. Sindsdien probeerde W van Lavalya te bemiddelen in de zaak, tot support zich verklapt. Namelijk ze waren getipt. Grote kommer en kwel want slechts 5 accounts waren op de hoogte van deze situatie VOOR de ban. de 4 leidingaccounts en nog een account.

Nu was het de beurt om deze accounts te testen, er zijn nog voorvallen die vermoedens doen oprijzen maar kan deze door de gevoelige en beloofde discretie niet posten.

We zetten een val, en boem we hebben de spion. Het ging om Zakaria een co van Bone duck.

Ondertussen heeft hij alles opgebiecht.

Al vanaf het begin
[7:10:06 PM] Zakaria: ben ik de spion
[7:10:12 PM] Diederik W30 - Diedisback W32 - Confidential: Geen antwoord op mijn vraag
[7:10:17 PM] Diederik W30 - Diedisback W32 - Confidential: Waarom?
[7:10:40 PM] Zakaria: Waarom
[7:10:54 PM] Zakaria: Geen verklaring voor
[7:10:58 PM] Zakaria: R. vroeg me het
[7:11:02 PM] Zakaria: ik deed een aanbieding
[7:11:05 PM] Zakaria: op AF
[7:11:08 PM] Zakaria: en Koen nam me aan
[7:11:10 PM] Zakaria: meer niet

en

[20:11] Zakaria: <<< TKE was een RL vriend.
Hij vroeg me op een dag of ik op w30 wou beginnen.
Ik zei dat het geen probleem was.

Hij zei me: wel als spion
ik accepteerde de missie
en plaatste een melding op het AF
niemand die iets verkeerds merkte

Misschien niet mooi om dit zo te posten, maar spionnen krijgen niet het recht op discretie :mad:
 

DeletedUser68427

Guest
Een leider die vraagt of iemand wil gaan spioneren voor zijn stam is toch wel het diepste wat je kan zakken als leider.
Als dit het niveau is waar wij tegen vechten is dat een zeer trieste zaak.
 

DeletedUser

Guest
En 1 van de leiders die dit ontkent heeft en zich hiermee ingelaten heeft nemen jullie vrolijk aan in de stam.
Beetje krom of niet
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA:eek::eek::eek::eek::eek:

toch moet ik hier wel hard om lachen hoor, het plan was gisteren gemaakt.. en bonnie (zakaria) is natuurlijk weer impulsief, en geeft meteen alle informatie door aan clyde (Robin), en daar was het muizenplan dus zeker succesvol.

Voor de bekendmaking had ik nog even snel een conversatie met onze Clyde (Robin):

[18:51:05] Robin| .Thenkill: Maar ik wist helemaal niks
[18:51:11] Bart van Zoghel: Weet je het zeker?
[18:51:38] Robin| .Thenkill: Ja
[18:51:44] Bart van Zoghel: Weet je het heel zeker>
[18:51:53] Bart van Zoghel: Zweer het op je tribalwars reputatie.
[18:51:54] Bart van Zoghel: ;)
[18:52:04] Robin| .Thenkill: Kinderachtig

IK HEB GEEN SPION, IK HEB GEEN SPION!! Dit waren de woorden van onze leugenaar.

Vervolgens na de bekendmaking stuurt onze vriend dit:

[19:07:44] Robin| .Thenkill: Succes met het vinden van de tweede

Ahh, wat een niveau.. wat een niveau.. daar zet ik mijn petje voor af.. ( NOTTT ).. dat jullie als stam kunnen samenspelen met zo'n speler.

Op de en of andere manier vind ik het wel allemaal zielig voor ons robke..
 

DeletedUser44415

Guest
Doet me denken aan jullie onzekerige keuze dat jullie beweren dat jullie geen spion hadden? Ga niet beginnen janken... Nuja, jullie hebben een nieuwe spion bij jullie om alle gegevens te kunnen ontvangen...
 
Reactiescore
116
Ooouhh! Kijk hoe lief! Een discussie speciaal over mij!
 

DeletedUser

Guest
Doet me denken aan jullie onzekerige keuze dat jullie beweren dat jullie geen spion hadden? Ga niet beginnen janken... Nuja, jullie hebben een nieuwe spion bij jullie om alle gegevens te kunnen ontvangen...

Praat jij dat goed? Waar is je gevoel voor eer?
 

DeletedUser

Guest
Die Zakaria is de valste speler van heel TW heeft al heel wat acc´jes afgepakt onder andere van mij.
 

DeletedUser

Guest
Robin is TKE en was megali, toen nog niet loyal volgens mij.

Nuja, Robin heeft wel meerdere gebreken :)
 

DeletedUser

Guest
Nee tuurlijk niet je liegt alles bij elkaar achterlijke naab.
 

DeletedUser

Guest
Je blokkeert me op skype pakt account af en dan nu ontkennen!
 

DeletedUser44415

Guest
Praat jij dat goed? Waar is je gevoel voor eer?

Heb ik nog steeds... Ik heb nog steeds eer aan het gevoel waarom Noire de stam buiten ging, maar heb er geen eer aan dat hij de vijandige stam ingaat... Zou jij dit dan doen misschien? Hij heeft enorm veel werk gedaan om oorlog tegenover je stam in te gaan & als het mislukt: lap, we gaan die stam maar inkruipen?

lol, als jij dat gevoel van eer zal noemen, noem ik het afgang.
 

DeletedUser67785

Guest
Ik ken je echt niet...
Zeg gewoon wie je bent
Is dat zo moeilijk?
 

DeletedUser68086

Guest
Heb ik nog steeds... Ik heb nog steeds eer aan het gevoel waarom Noire de stam buiten ging, maar heb er geen eer aan dat hij de vijandige stam ingaat... Zou jij dit dan doen misschien? Hij heeft enorm veel werk gedaan om oorlog tegenover je stam in te gaan & als het mislukt: lap, we gaan die stam maar inkruipen?

lol, als jij dat gevoel van eer zal noemen, noem ik het afgang.

If you can't beat them, join them :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan