Speltopic tw editie

Reactiescore
1.707
xena rood. die heeft het topic niet gelezen terwijl er maar 2 paginas zijn. een kenmerk van een wolf
 
Reactiescore
48
Antraxxol
Ik had het dus wel gezien maar was benieuwd of een eventuele wolf mij er op aan zou gaan vallen maar aangezien jij het eerste bent die hier op reageer ..hier mijn stem .
 
Reactiescore
3.586
Stefan in het blauw die zijn stem ergens weg haalt, ongezien.

Ik volg op Xena rood in deze, vgm corrigeert ze zichzelf met dat het een trick is, kan dit moeilijk geloven. Ik was best bereid om op Candiu te gaan omdat ze mij zit te verleiden om op andere spelers te stemmen wat beetje subtiel sturen is. Maar aangezien ik niet weet wie BM word met last min stemmen moet ik mezelf in bescherming nemen aangezien iedereen gespreid stemt.
 
Reactiescore
48
Stefan in het blauw die zijn stem ergens weg haalt, ongezien.

Ik volg op Xena rood in deze, vgm corrigeert ze zichzelf met dat het een trick is, kan dit moeilijk geloven. Ik was best bereid om op Candiu te gaan omdat ze mij zit te verleiden om op andere spelers te stemmen wat beetje subtiel sturen is. Maar aangezien ik niet weet wie BM word met last min stemmen moet ik mezelf in bescherming nemen aangezien iedereen gespreid stemt.
Ha dank aan de raaf ...anders was ik dood door lynch door deze actie van jokersbrain ....thanks hé
 
Reactiescore
1.014
Aina dit start leuk voor me lol
Veel succes nog!
Balen van je snelle dood zonder posts, maar gelukstreffer wel, top!!

Dus nog 1/2 te gaan? Neem aan 1. Maar geen idee zonder echte invulling etc.

Excuus voor mn afwezigheid vanavond Jan. Had een bijeenkomst die met een uur uitliep. Ben nu net thuis. Morgen ben ik er beter bij.
Alhoewel er meerdere wat afwezig zijn volgens mij, we moeten er allemaal weet een beetje inkomen :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Excuses ik ben er ook weer
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
48
Verwacht je een serieus antwoord hier? Of ben je sarcastisch?

:)
Nou ja ,sommige zien soms meer dan ik , dacht waarom niet gewoon vragen
En daarbij als de raaf niet had gestemd op joker dan had ik het naar mijn inzien verloren met de lynch . Was dus niet sarcastisch bedoeld hé...
Dus ja ik hoop dat vandaag of morgen we weer wat lijstjes mogen gaan zien ...wie zie je als goed en wie slecht enz...
Ik wil beter en actiever meedoen dan voorgaande potjes .
 
Bovenaan