Speltopic tw editie

Reactiescore
1.707
nice ik heb er veel zin in.

Ik heb de rol van rinske en zoals we allemaal weten heeft rinske er altijd flink de pee in als ze goedje is dus bij deze is de 1e bewezen goedje al bekend
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
ha maak mij bm vrienden ik ben een bewezen goedje
 
Reactiescore
406
Mededeling
Om het wat actiever te krijgen
Donderdag 22:00 bm en eerste lynch en lunch en alle mogelijke actie via pm

Stemmen

Bm. Bijv Rob blauw en lynch babbos rood
 
Reactiescore
1.279
De verdeling van het potje was wellicht al gebalanceerd gemaakt goedjes/slechtjes.

Aanvankelijk zou ik dus denken er indien er 1-2 nieuwkomers zijn deze hoogstens een slechtjes bijrol zouden gekregen hebben nog.

Daarbuiten weet ik niet of we daar al op zouden moeten jagen of niet dan.

ah kijk een alvast voorzichtige verdenking zonder dat er al iets is gecommuniceerd.

Sommige kunnen niet goed tegen de druk om slechtje te zijn. Aangezien je dan moet liegen hele tijd.

Stefan kennende heeft die daar geen enkel probleem mee!

ah kijk alweer alvast een voorzichtige verdenking.

Jokersbreen rood
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Jokersbreentje die al meteen lynchstemmen krijgt, sommige dingen blijven hetzelfde

hah-classic.gif
 
Reactiescore
1.014
Dash blauw. Zoals bijna altijd, maar ook de eerste nuttige/inhoudelijke post van hem.

Wacht, hoe kennen jullie nu al zeggen dat jullie bewezen goedje zijn als er geen bewijzen zijn?
Dat is van sommige spelers altijd een standaard post. Niet teveel van aantrekken, tot dat er inderdaad echt bewijzen voor zijn na bijv. openbare actie etc.
 
Reactiescore
3.586
Dash blauw. Zoals bijna altijd, maar ook de eerste nuttige/inhoudelijke post van hem.

Nuttig kan het zijn maar inhoudelijk is het niet. Hij plaatst een stem op iemand die initiatief wilt nemen om het potje opgang te brengen.

Het kan nuttig zijn om te kijken of mensen gaan volgen, maar eveneens kan je stellen dat mijn eerdere post nuttig kan zijn om te kijken wie mij hierop zou aanvallen.

Dash is wel vaker iemand die de aanval durft openen zowel als goedje of als slechtje. Verdere conclusies kan ik daar atm nog niet uit maken.
 
Reactiescore
1.014
Nuttig kan het zijn maar inhoudelijk is het niet. Hij plaatst een stem op iemand die initiatief wilt nemen om het potje opgang te brengen.

Het kan nuttig zijn om te kijken of mensen gaan volgen, maar eveneens kan je stellen dat mijn eerdere post nuttig kan zijn om te kijken wie mij hierop zou aanvallen.

Dash is wel vaker iemand die de aanval durft openen zowel als goedje of als slechtje. Verdere conclusies kan ik daar atm nog niet uit maken.
Je zegt 2 tegenstrijdige dingen.
Je vindt dat hij op jou stemt omdat jij initiatief neemt.

Maar hij doet precies het zelfde. En dat geef je zelf ook aan. Hij opent een aanval.

Vind je dat anthraxxol dan hapt?
 
Reactiescore
3.586
Je zegt 2 tegenstrijdige dingen.
Je vindt dat hij op jou stemt omdat jij initiatief neemt.

Maar hij doet precies het zelfde. En dat geef je zelf ook aan. Hij opent een aanval.

Vind je dat anthraxxol dan hapt?

Ik zet mijn stem dan ook niet op hem.

Dat Anthraxxol/Stefan ging volgen wist ik al zodra hij Rinske kwam vervangen. Stefan is de enige speler waar ik nooit een lijn in zijn spel kan bij trekken. Die is onnavolgbaar wat mij betreft.
 
Bovenaan