[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #337 t/m #340

Reactiescore
276
Als ze al een datum heeft prima :)

Ik heb in ieder geval al een volledig inschrijftopic klaarliggen en (bijna) een rolverdeling ^^
 
Reactiescore
1.014
Ik heb over een week vakantie idd en heb ik er meer tijd voor.

maar doe je ding hoor :like: :D

Maar idd zonder claimen, en ipv ziener misschien vos of orakel. Dat is niet zo direct gelijk duidelijk.
 
Reactiescore
276
Geen claimen svp
Heb ik in de instellingen opgenomen :)

Ik heb zelf trouwens een pittig grote rollenlijst (voor hier denk ik?) dus het liefst zet ik de instellingen voor mijn spel wel een langere tijd open zodat iedereen die goed door kan nemen.

Als jij komend spel pakt Candiu kan ik bij de start daarvan de inschrijvingen voor de volgende open zetten ^^
 
Reactiescore
1.014
Heb ik in de instellingen opgenomen :)

Ik heb zelf trouwens een pittig grote rollenlijst (voor hier denk ik?) dus het liefst zet ik de instellingen voor mijn spel wel een langere tijd open zodat iedereen die goed door kan nemen.

Als jij komend spel pakt Candiu kan ik bij de start daarvan de inschrijvingen voor de volgende open zetten ^^
Is goed. Ik zal straks een topic openen. :like:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik wil wel leiden maar niet alleen immers ben ik heel onervaren
 
Reactiescore
276
In dat geval het jezelf niet te moeilijk maken qua rollen denk ik. Verder spreekt het meeste voor zich :)
 
Reactiescore
1.014
ik wil wel leiden maar niet alleen immers ben ik heel onervaren
Wil best helpen hoor. Alleen geen DL om 23u :rolleyes:o_O

Juist om 21u. Zodat er daarna ook nog ruimte voor discussie is. Ipv dat “iedereen” vertrekt en halverwege de volgende dag weer reageert.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan