[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #244, 245 en 246.

Reactiescore
338
Okey, ik heb dan voor mij persoonlijk enkele opmerkingen over die geheime instellingen. Liefst de zienende rollen tot het minimum beperken, geen ingewikkelde dingen en niet zoals in je vorig potje een overpowerd luistervinkje. Dan krijg je stemmen van mij. :)

Weetje wat we doen, iedereen die speciale rollen en of speciale instellingen erin wil (en dan graag welke), kan me even Skypen. Dan probeer ik met iedereen rekening te houden!
 
Reactiescore
338
Okey, ik heb dan voor mij persoonlijk enkele opmerkingen over die geheime instellingen. Liefst de zienende rollen tot het minimum beperken, geen ingewikkelde dingen en niet zoals in je vorig potje een overpowerd luistervinkje. Dan krijg je stemmen van mij. :)

Oja en dat luistervinkje was niet geniaal bedacht nee! Maar het was wel erg leuk en AJBK was gewoon een goede luistervink! Ik had niet door dat CI je altijd westkieken noemde!
 
Reactiescore
1.015
Okey, ik heb dan voor mij persoonlijk enkele opmerkingen over die geheime instellingen. Liefst de zienende rollen tot het minimum beperken, geen ingewikkelde dingen en niet zoals in je vorig potje een overpowerd luistervinkje. Dan krijg je stemmen van mij. :)

Met alle respect, maar het luistervinkje was totaal niet OP. Auke heeft het gewoon zeer mooi gebruikt.
 
Reactiescore
976
Er was één iemand die constant 'westkieken' en 'harharhar' zei. Op het moment dat het luistervinkje dit doorkreeg, was het overpowerd. Het is voor de spelleiding moeilijk om de bruikbaarheid van bepaalde dingen in te schatten, maar wat doorgegeven wordt kan cruciaal in het potje zijn. Daarnaast geeft het je als spelleider veel te veel macht om het spel te beïnvloeden als bv. de wolven overduidelijk maar verdiend aan het winnen zijn.
 

DeletedUser74005

Guest
Gewoon geen har har zeggen als je weet dat er een luistervink inzit.
 
Reactiescore
2.196
Er was één iemand die constant 'westkieken' en 'harharhar' zei. Op het moment dat het luistervinkje dit doorkreeg, was het overpowerd. Het is voor de spelleiding moeilijk om de bruikbaarheid van bepaalde dingen in te schatten, maar wat doorgegeven wordt kan cruciaal in het potje zijn. Daarnaast geeft het je als spelleider veel te veel macht om het spel te beïnvloeden als bv. de wolven overduidelijk maar verdiend aan het winnen zijn.

Dit is de rol van luistervink toch? :)
 

DeletedUser66129

Guest
Ik heb geen skype momenteel, maar vind lieveling sowieso wel een leuke rol. Kan je terug vinden instellingen van mijn potje bij vorige inschrijvingen.
 

DeletedUser77103

Guest
Ik ben, na het afgelopen potje, eigenlijk niet zo'n grote fan van onbekende instellingen meer.

Pug's potje, sorry maar ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten :x Mag eerlijk zijn toch?
 
Reactiescore
338
Ik ben, na het afgelopen potje, eigenlijk niet zo'n grote fan van onbekende instellingen meer.

Pug's potje, sorry maar ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten :x Mag eerlijk zijn toch?

Natuurlijk mag je eerlijk zijn! En ik ben volledig eerlijk dat ik denk dat je het leuk zal gaan vinden! Ik ben al bezig met de opzet van het potje, rollen die mensen er graag in willen en speciale toefjes! Voordat het stemtopic opent, zal er ook wat anders vrijkomen van ons potje, ik weet zeker dat je dan overtuigd bent ;).
 

DeletedUser77103

Guest
Natuurlijk mag je eerlijk zijn! En ik ben volledig eerlijk dat ik denk dat je het leuk zal gaan vinden! Ik ben al bezig met de opzet van het potje, rollen die mensen er graag in willen en speciale toefjes! Voordat het stemtopic opent, zal er ook wat anders vrijkomen van ons potje, ik weet zeker dat je dan overtuigd bent ;).

Ik had het niet over jouw potje waar ik geen vertrouwen in heb he? :p
Ik heb gehoord van anderen over jouw potjes en ik ben sowieso van de partij, ben een nieuwe speler en vind dat elke spelleider in ieder geval een kans verdient, pas daarna kan ik oordelen, right?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik ben, na het afgelopen potje, eigenlijk niet zo'n grote fan van onbekende instellingen meer.

Pug's potje, sorry maar ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten :x Mag eerlijk zijn toch?

Hoezo zie je het helemaal niet zitten? Is het dat de instellingen niks zijn, of iets anders? Horen we graag;)
 

DeletedUser77103

Guest
Hoezo zie je het helemaal niet zitten? Is het dat de instellingen niks zijn, of iets anders? Horen we graag;)

Het complete plaatje exclusief jou Capri..

De instellingen zijn bijna 100% gekopieerd van Gijs' potje (237 vgm)
Pug's activiteit in potjes waar hij meespeelt is slecht, moet ik verwachten dat hij het als spelleider beter doet?
Hij mengt zich eigenlijk nooit ergens in en een spelleider mag wel duidelijkheid omtrent zaken verschaffen.

Ik vind eigenlijk dat hij zich wat meer mag gaan inzetten tijdens potjes waarin hij meespeelt en het dan pas eens als spelleider moet gaan proberen. Maar dat is mijn mening.
 

DeletedUser72524

Guest
Goede zet van Pug om eerste potje te kopiëren van iemand anders die wat meer ervaring heeft met leiden. Wel dacht ik dat er een regel was dat je eerst 10 potjes moet hebben gespeeld voordat je mag leiden.
 

DeletedUser77103

Guest
Goede zet van Pug om eerste potje te kopiëren van iemand anders die wat meer ervaring heeft met leiden. Wel dacht ik dat er een regel was dat je eerst 10 potjes moet hebben gespeeld voordat je mag leiden.

Vind ik geen goede zet eerlijk gezegd, dat is meer een gebrek aan originaliteit imo.
Het is 6 potjes vgm :p
 

DeletedUser72524

Guest
Beter onorigineel en een goed in eljaar gezet potje dan creatief en kut in elkaar gezet.
 

DeletedUser74005

Guest
Het is 10 potjes toch, maar boeit niet dat hij de instellingen kopieert, denk dat hij beter een keertje een basic potje kan leiden en deze instellingen zijn vrij basic
 
Reactiescore
1.015
Goede zet van Pug om eerste potje te kopiëren van iemand anders die wat meer ervaring heeft met leiden. Wel dacht ik dat er een regel was dat je eerst 10 potjes moet hebben gespeeld voordat je mag leiden.

Juh, dat was bij mij ook het geval. Als leider zal hij wel een stuk actiever moeten zijn dan nu als speler though.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Het complete plaatje exclusief jou Capri..

De instellingen zijn bijna 100% gekopieerd van Gijs' potje (237 vgm)
Pug's activiteit in potjes waar hij meespeelt is slecht, moet ik verwachten dat hij het als spelleider beter doet?
Hij mengt zich eigenlijk nooit ergens in en een spelleider mag wel duidelijkheid omtrent zaken verschaffen.

Ik vind eigenlijk dat hij zich wat meer mag gaan inzetten tijdens potjes waarin hij meespeelt en het dan pas eens als spelleider moet gaan proberen. Maar dat is mijn mening.

Dat bovenste, dankje! :)

Over de exact gekopieerde instellingen, dan zitten er iig geen fouten in, en Gijs had aangegeven dat het wat hem betreft geen enkel probleem is. We kunnen het ook best uit het topic van Bappos plukken, of van een eerder potje van mij...
Daar zit allemaal maar weinig verschil tussen^^

En nu het zo'n basic potje is, zal er weinig zijn waar info over verschaft moet worden. Is exact waarom het zo'n basic potje is.
 
Bovenaan