[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #194, 195 en 196

DeletedUser

Guest
Leuk idee van Ice sCream, maar ik zie niet echt de meerwaarde van anoniem te zijn... zoals ik al zei, sommige, waaronder mezelf, zullen al heel snel door de mand vallen als identiteit, maar uiteindelijk veranderd dit toch niet echt iets aan welke rol ik heb? Dus kan ik toch ook net zo goed met mijn echt account meedoen?
 
Reactiescore
358
Leuk idee van Ice sCream, maar ik zie niet echt de meerwaarde van anoniem te zijn... zoals ik al zei, sommige, waaronder mezelf, zullen al heel snel door de mand vallen als identiteit, maar uiteindelijk veranderd dit toch niet echt iets aan welke rol ik heb? Dus kan ik toch ook net zo goed met mijn echt account meedoen?

Ik vind het op zich wel leuk, niemand weet ooit zeker wie wie is, en zo kan er niet afgegaan worden op voorgaande potjes, en skype netwerken mag dan helemaal niet.

Lijkt me wel eens fijn om te doen tbh.
 

DeletedUser73803

Guest
Dan kan je ook eens een totaal andere speelstijl uitproberen zonder verdacht gevonden te worden :p

Altijd fijn :)
 

DeletedUser65747

Guest
Kan iemand niet alvast ee. Inschrijftopic maken? Dit potje zal vanavond of morgen afgelopen zijn en een stemmings topic is nu toch geen sprake van
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het op zich wel leuk, niemand weet ooit zeker wie wie is, en zo kan er niet afgegaan worden op voorgaande potjes, en skype netwerken mag dan helemaal niet.

Lijkt me wel eens fijn om te doen tbh.

Ik ga sowieso nooit echt af op hoe iemand speelde vorig potje. Snap niet echt het belang daarin, omdat je ieder potje een andere rol hebt. Dusja, lijkt me niet echt een voor mij interessante ronde, maar wel leuk idee.
 
Reactiescore
358
Kan iemand niet alvast ee. Inschrijftopic maken? Dit potje zal vanavond of morgen afgelopen zijn en een stemmings topic is nu toch geen sprake van

Deadline van de inschrijvingen is op het einde van #193, misschien dat nog iemand zich wil inschrijven, die krijgt de tijd nog. Besides, er zijn 4 inschrijvingen, dus sowieso stemming.

Ik ga sowieso nooit echt af op hoe iemand speelde vorig potje. Snap niet echt het belang daarin, omdat je ieder potje een andere rol hebt. Dusja, lijkt me niet echt een voor mij interessante ronde, maar wel leuk idee.

Jij maakt geen onderscheid tussen ervaren, goede spelers en newbies? Ik namelijk wel... Is een hele andere redenering vaak.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Leuk idee van Ice sCream, maar ik zie niet echt de meerwaarde van anoniem te zijn... zoals ik al zei, sommige, waaronder mezelf, zullen al heel snel door de mand vallen als identiteit, maar uiteindelijk veranderd dit toch niet echt iets aan welke rol ik heb? Dus kan ik toch ook net zo goed met mijn echt account meedoen?

Je krijgt niet meer dat de standaard mensen BM zijn (vind jij wel fijn geloof ik:p). En je moet echt op verdachte post afgaan, en niet op speelstyl. OP die manier is het wss lastiger om een wolfje te vinden. En iedereen zal normaal moeten spelen, anders wordt je meteen gelyncht. En dan krijg je niet meer hetzelfde als 2 potjes geleden, toen we Kong Quo's opmerkingen als een Kong opmerking afschilderde. Dan wordt hij er meteen om gelyncht.

Ice, ik ben wel benieuwd, wordt het bekend wie het is als hij/zij dood gaat of niet?

Dan kan je ook eens een totaal andere speelstijl uitproberen zonder verdacht gevonden te worden :p

Altijd fijn :)

Haha, misschien is dit inderdaad niet eens zo'n gek idee:p Ik wil mijn speelstyl een keertje iets anders proberen, maar als ik dat in een normaal potje doe ben ik gelijk de eerste dag dood:(
 

DeletedUser13565

Guest
Deadline van de inschrijvingen is op het einde van #193, misschien dat nog iemand zich wil inschrijven, die krijgt de tijd nog. Besides, er zijn 4 inschrijvingen, dus sowieso stemming.



Jij maakt geen onderscheid tussen ervaren, goede spelers en newbies? Ik namelijk wel... Is een hele andere redenering vaak.

Op zich een goed punt maar aan het spel van de anonieme acc's zie je al snel of het een goede speler is.
 
Reactiescore
358
Op zich een goed punt maar aan het spel van de anonieme acc's zie je al snel of het een goede speler is.

Dat is vanzelfsprekend, maar die zekerheid is er nooit volledig, en dat maakt het interessant. Iedere speler kan gewoon speler zonder zich zorgen te maken over mensen die bepaalde dingen weten over hen en zoals gezegd, er kan anders gespeeld worden dan normaal zonder er direct op gepakt te worden.
 

DeletedUser

Guest
Jij maakt geen onderscheid tussen ervaren, goede spelers en newbies? Ik namelijk wel... Is een hele andere redenering vaak.

Neen, omdat ik ervan uitga dat een rol niet te linken valt met iemand zijn ervaring, zijn speelkwaliteit of zijn speelstijl.
Duidelijk voorbeeld is dat ik bv. al enkele rondes melde es serieuzer of onserieuzer te spelen, sommige, waaronder capricorno bv., zagen dit als indekkingsmiddelen omdat ik wolf was, na mijn dood bleek het tegendeel. Dus ik ga er vanuit dat als iemand meld op een bepaalde manier te spelen, of op een bepaalde manier speelt, dit niet meteen goedje of slechtje betekent.

Wat voor mij belangrijk is, is dat je als deelnemer reageert op verdenkingen aan jouw adres gericht en dat je zelf ook afkomt met theorieën.

Je krijgt niet meer dat de standaard mensen BM zijn (vind jij wel fijn geloof ik:p). En je moet echt op verdachte post afgaan, en niet op speelstyl. OP die manier is het wss lastiger om een wolfje te vinden. En iedereen zal normaal moeten spelen, anders wordt je meteen gelyncht. En dan krijg je niet meer hetzelfde als 2 potjes geleden, toen we Kong Quo's opmerkingen als een Kong opmerking afschilderde. Dan wordt hij er meteen om gelyncht.

Thahaha :D, misschien wordt ik dan wel es BM! :rolleyes:
Ik denk niet dat het lastiger gaat worden voor de goedjes, integendeel zelfs, veel mensen focussen zich teveel op hoe iemand speelt en hoe actief iemand is en linken dat aan vorige potjes, waardoor vaak de wolfjes gemakkelijk mensen eruit kunnen werken. Nu gaan de goedjes niet op die manier spelen maar meer gerichter op de posts zelve.
Dus voor de goedjes wordt het een gemakkelijker potje, voor de wolfjes een moeilijkere! ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ook ik zal me dit keer weer inschrijven en uit goede gewoonte met een potje geschreven vanuit het perspectief van een ooggetuige en (hoe kan het ook anders) plaatsvindend op een trein!

24d50c517b.png



In dit potje zullen jullie dus in een trein zitten, afgesloten van de buitenwereld. Jullie enige kans is om de verraders te ontmaskeren en zelf te overleven. Maar is deze kans wel groot?

Code:
...........Aantal dorpen : 1 trein
..........Aantal spelers : zoveel als er inschrijvingen zijn.
...................Hints : Neen
...............Klaagmuur : Neen
..........Afscheidsbrief : Neen
...................Jager : Ja
....................Heks : Ja (professor)
.............Dorpsoudste : Nee
............Beschemengel : Ja (bewaker)
..................Ziener : Ja (conducteur)

 .................Cupido : Nee, echter zal er minstens 1 koppel in zitten.
 Geliefden kennen elkaar : Ja
 .Geliefden samen winnen : Ja

..................Wolven : Afhankelijk van aantal deelnemers (verraders)
....................Welp : Nee
...........Infectie wolf : Ja (leider der verraders)

........Eindtijd stemmen : 22:00
.......Tijdstip verhalen : ten laatste 23:00

....Speciale Rollen naar : [url=http://forum.tribalwars.nl/private.php?do=newpm&u=61570]I like trains.[/url] of Skype (Nyohosud)
...Weerwolven Moord naar : [url=http://forum.tribalwars.nl/private.php?do=newpm&u=61570]I like trains.[/url] of Skype (Nyohosud)
...................Lynch : [b][color=red]vet en rood[/color][/b] in het topic.

..........Inschrijvingen : Iedereen welkom!
............Burgemeester : [b][color=blue]vet en blauw[/color][/b] in het topic. Kiest zijn opvolger, tenzij hij sterft aan de lynch.  
............Extra rollen : Enkel standaardrollen dit potje.

.......Netwerken/Claimen : [b]Geen[/b] netwerken. Claimen mag.
......Extra instellingen : Verder niets speciaals!

Code:
Jager = jager
Heks = professor
Beschermengel = bewaker
Ziener = conducteur
Wolf = verrader
Infectiewolf = leider der  verraders
Burger = passagier


Geen idee of dit ergens al eerder is gezegd, maar gebaseerd op de film snowpiercer?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
OH zoek maar eens op, leuke film!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Hele film speelt af in een trein, mooiste trein die je ooit hebt gezien wss. Dus jij zal er wel van houden ja
 

DeletedUser63354

Guest
Ik krijg een dejavu, volgens mij is er eerder zon potje geweest van jou :p
 
Reactiescore
358
Ik krijg een dejavu, volgens mij is er eerder zon potje geweest van jou :p

Dat klopt, het speelde zich ook af op een trein, verhaal ook in 1ste persoon geschreven door een ooggetuige, maar de details zijn wel weer helemaal anders. Toen draaide het om een virus, nu om een bende verraders. Het gaat wel wat anders uitdraaien hoor ^^

Maar wat verwacht je ook! I like trains...
 
Bovenaan