[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #194, 195 en 196

Reactiescore
358
Voorbereiding voor volgende potjes kunnen wel beginnen mensen... inschrijftopic spelleiding, stemtopic evt, dan nog inschrijftopic dat duurt wel een tijdje.

Bij deze!

Spelleiding WvW #194, 195 en 196

Denk erom!
• Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid
• Inschrijven mag niet als je nog nooit een potje WvW hebt gespeeld op dit forum

Minder ervaren spelleiders (minder dan 15 à 20 rondes meegespeeld en/of nog nooit een potje geleid) zijn verplicht om te leiden met een ervaren spelleider! Vaak wordt er niet alleen naar instellingen gekeken maar ook naar de geschiktheid van een spelleiding, dus deze regel werkt alleen maar in het voordeel van onervaren spelleiders.

Het volgende lijstje dient ingevuld te worden. Ook is een verhaal eromheen natuurlijk leuk, zo maak je meer kans gekozen te worden.

Deadline: einde potje 193

Code:
[B]
...........Aantal dorpen : 
..........Aantal spelers :  
...................Hints :   
...............Klaagmuur : 
..........Afscheidsbrief :   
...................Jager : 
....................Heks :
.............Dorpsoudste : 
............Beschemengel : 
..................Ziener : 

 .................Cupido :
 Geliefden kennen elkaar :
 .Geliefden samen winnen :

..................Wolven :
....................Welp : 
...........Infectie wolf :   

........Eindtijd stemmen : 
.......Tijdstip verhalen :   

....Speciale Rollen naar : 
...Weerwolven Moord naar :
...................Lynch :   

..........Inschrijvingen :   
............Burgemeester :   
............Extra rollen :   

.......Netwerken/Claimen :   
......Extra instellingen :[/B]
 

DeletedUser24056

Guest
Zullen we niet eerst een spelleider regelen voor ronde #193 :D
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is voor de inschrijvingen, Angelino.

Tja, ik dacht dat dit topic een foutje was omdat het vorig topic voor #192, #193 en #194 was, dus ik snap niet echt waarom er nu een topic is dat ook #194 bezit...??
 

DeletedUser

Guest
The day after Wakkerdam





Nieuwe versie, bewerkt volgens de verkregen feedback!


[video=youtube;Ku_IseK3xTc]https://www.youtube.com/watch?v=Ku_IseK3xTc[/video]



Wanneer Wakkerdam geconfronteerd word met de grootste natuurramp in de geschiedenis dreigt ook het noodlot de verborgen generatie weerwolven voor eens en voor altijd uit te roeien. Tornado's, orkanen, tsunami's en uiteindelijk een eindeloze periode van sneeuw en ijs. Het punt waarop Wakkerdam bijna geen inwoners meer telt. Kunnen zij deze natuurramp overleven of ligt er een nieuw gevaar om de hoek? Enkele weerwolven wisten de eerste weken van de ramp te overleven en zijn nu hongerig op zoek naar voedsel. Als ze alleen maar die overgebleven mensen konden opeten, dan zouden ze gans wakkerdam en al het resterende voedsel voor zich alleen hebben tot de ramp over is...


AngelinoLoveYa presenteert jullie een WvW potje gebaseerd op "the day after tomorrow".


Code:
...........Aantal dorpen: 1
..........Aantal spelers: We zullen zien hoe vlot de inschrijvingen gaan, maar op z'n minst 15 spelers zou leuk zijn.  
...................Hints: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] Zullen in de verhalen verstopt zitten.
...............Klaagmuur: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B]
..........Afscheidsbrief: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] Zal in het verhaal van de dag erop verwerkt zijn indien een gestorven speler een afscheidsbrief wenst te schrijven.   
...................Jager: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B]
.....................Beul: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] 
....................Heks: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B]
.............Dorpsoudste: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B] 
............Beschemengel: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B] 
..................Ziener: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] 

..................Cupido: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] Liefde kent geen grenzen, hij/zij [U]koppelt zichzelf[/U] dus met iemand.
.Geliefden kennen elkaar: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B]
..Geliefden samen winnen: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] Zullen Edward en Bella deze nachtmerrie overleven? :rolleyes:

..................Wolven: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B]
....................Welp: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B] Welpjes hebben het niet overleefd. :(
...........Infectie wolf: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] [s]Zekere goedjes blijven zeker![/s] laten we er toch wat spanning inbrengen! ;)

........Eindtijd stemmen: [B]21.00uur.[/B] Indien wijziging wegens omstandigheden zal dit duidelijk op voorhand vermeld worden!
.......Tijdstip verhalen: [B]21.00-22.00uur.[/B] Indien wijziging wegens omstandigheden zal dit duidelijk op voorhand vermeld worden!  

....Speciale Rollen naar: [B][COLOR=#800080]AngelinoLoveYa[/COLOR][/B] 
...Weerwolven Moord naar: [B][COLOR=#800080]AngelinoLoveYa[/COLOR][/B]
...................Lynch: In het topic voor de deadline, in [B]Vet[/B] + [COLOR=#ff0000]rood[/COLOR]

..........Inschrijvingen: nog geen info beschikbaar hierover.   
............Burgemeester: In het topic voor (deadline hiervoor komt nog), in [B]Vet[/B] + [COLOR=#0000ff]blauw[/COLOR]
............Extra rollen: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B] 

.......Netwerken/Claimen: [B][COLOR=#ff0000]Uit.[/COLOR][/B]/[B][COLOR=#008000]Aan.[/COLOR][/B] 
......Extra instellingen:
[B]Warme bibliotheekbureau:[/B] ([I]voor zij die de film hebben gezien zal dit bekend in de oren klinken)[/I]
Nieuw en extra in dit spelletje, is dat er elke dag ook een stemming loopt voor wie de nacht in de "warme bibliotheekbureau" mag doorbrengen. Deze persoon is tijdens de lynch en lunch beschermd. Deze persoon kan tijdens deze nacht niet sterven door de lynch, lunch of zelfs door de jager. Indien deze persoon echter de meerderheid had gehaald van de lynchstemmen, zal de persoon die de tweede meest lynchstemmen gehaald heeft sterven. Trachten de wolven deze persoon te lunchen, zal de lunch teniet gedaan worden.
Iemand kan net zolang de nacht doorbrengen in de "warme bibliotheekbureau" als er op hem/haar gestemd wordt. 
De "warme bibliotheekbureau" dient geen bescherming tegen inactiviteitsdood! De spelleider zal de democratisch verkozen persoon altijd respecteren, maar wie te inactief is kan toch via dit systeem wegens inactiviteit sterven.
[U]Stemmen om iemand te beschermen gebeurt:[/U] [B]Vet[/B] + [COLOR=#008000]Groen[/COLOR], voor de deadline.

[B]Inactiviteitsdood:[/B]
De spelleider heeft respect voor drukke agenda's, maar je bent verplicht om toch om de twee dagen met enige theorieën af te komen of uitgebreid te antwoorden op bestaande theorieën al dan niet aan jouw adres gericht. [U][B]Iedereen is ook stemplichtig![/B][/U] Wie 3x niet stemt (bm-voting inclusief), zal alsnog sterven aan inactiviteit! Een stemming missen kan/mag, je eens onthouden van stemmen mag/kan, maar meerdere keren niet stemmen (3x dus) kan niet door de beugel en is ook gewoon sabotage van het spel. Eenieder moet in staat kunnen zijn om op zijn minst een theorie rond stemmen te kunnen maken.
Er zal hier streng en strikt op gecontroleerd en gehandeld worden. Verwittigingen zullen wel altijd gepost worden in het topic na de deadline, wanneer iemand meer actief moet zijn, of zijn stemlimiet bijna behaald heeft.




Ben benieuwd naar jullie meningen. :)
 

DeletedUser63648

Guest
Ik kom met een standaard ronde. Geen moeilijke shit, gewoon de volgende dingen
- Infectie nacht 3
- Claimen/ netwerken uit
- heks/DO/bengel/jager/beul/(even) muizenval
- Cupido die zichzelf koppelt
- burgers
-wolven.
- Thema: Feuten van Wakkerdam.
- Spelleider behoudt zich expliciet het recht om te kiezen uit de inschrijvingen.
Afhankelijk van het aantal inschrijvingen doen we die speciaaltjes wel/niet, ach jwz.

Zo nu staat die goed.
 

DeletedUser

Guest
Weerwolven van Wakkerdam #194, 195 en 196
Dit is een anonieme ronde, dat leek me wel weer eens leuk na meer dan 100 potjes niet meer te hebben gezien. Dit betekent dus dat iedereen met een anoniem account (die hij van mij toegewezen zal krijgen) meespeelt en niet bekend is wie welke speler is. Aangezien dit organisatorisch veel werk is zoek ik nog een medeleider die liefst als vaker spelleider is geweest! Het thema wordt nog bekend, als ik tijd heb ga ik dat uitwerken.

Code:
[B]...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : 20
...................Hints : [B][COLOR="#FF0000"]X[/COLOR][/B]
...............Klaagmuur : [B][COLOR="#FF0000"]X[/COLOR][/B]
..........Afscheidsbrief : [B][COLOR="#FF0000"]X[/COLOR][/B]
...................Jager : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B] 
....................Heks : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B]
.............Dorpsoudste : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B]
............Beschemengel : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B]
..................Ziener : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B]

..................Cupido : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B]
.Geliefden kennen elkaar : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B]
..Geliefden samen winnen : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B] (s/s met slechtjes en g/g met goedjes, g/s samen)

..................Wolven : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B]
....................Welp : [B][COLOR="#FF0000"]X[/COLOR][/B]
...........Infectie wolf : [B][COLOR="#008000"]✓[/COLOR][/B] (nacht 3 infectie)

........Eindtijd stemmen : n.n.b
.......Tijdstip verhalen : Zsm na eindtijd

....Speciale Rollen naar : n.n.b
...Weerwolven Moord naar : n.n.b
...................Lynch : In topic

............Burgemeester : Doorslag bij gelijkspel
............Extra rollen : Beul

.......Netwerken/Claimen : [B][COLOR="#FF0000"]X/X[/COLOR][/B] 
......Extra Instellingen : [B][COLOR="#0000FF"]Anonieme ronde[/COLOR][/B][/B]
 

DeletedUser

Guest
Ik val na 1 posts sowieso al door de mand in Ice sCream z'n potje! :D :D :D
 
Reactiescore
358
Ook ik zal me dit keer weer inschrijven en uit goede gewoonte met een potje geschreven vanuit het perspectief van een ooggetuige en (hoe kan het ook anders) plaatsvindend op een trein!

24d50c517b.png

29 November 2020: Nooit heb ik er aan gedacht een dagboek bij te houden. Mijn leven is immers zo saai dat er nauwelijks wat te schrijven valt, maar na de gebeurtenissen van gisteren moet ik het wel. Ik moet schrijven, want wat er nu aan het gebeuren is, mag nooit vergeten worden. De mensheid heeft recht op de waarheid, zelfs als ik dit niet zou overleven.

Na een weekje aan zee, nam ik gisteren de trein terug naar huis. Het is een treinrit van 2 uurtjes, dus ik besloot wat te slapen. De trein was zo goed als leeg, ik schat dat er zo'n 20 mensen in zaten. Aan de andere kant van het gangpad lag een koppel te slapen en iets achter me zaten er een paar mannen de krant te lezen. Kortom, niets waaraan je zou verwachten dat er iets in de lucht hing.

Maar er klopte iets niet. Opeens begonnen we vaart te minderen, in the middle of nowhere, tot we helemaal stil stonden. Ik kon nog net een glimps opvangen van een gemaskerde man, voor ik een ruwe slag op mijn hoofd voelde en knockout ging.

Toen ik vanmorgen wakker werd, lag ik in een ruime kamer, maar deze kamer bevond zich in een rijdende trein. In mijn verwarring verliet ik mijn kamer, en trof de andere passagiers aan, samen met een paar gemaskerde mannen. Wat zij vertelden, was zo ziek dat ik er geen woorden voor had...

Welkom, allemaal! Jullie zijn de uitverkorenen, uitverkoren tot de ultieme test. Jullie zullen op deze trein moeten bewijzen hoe sterk jullie zijn, hoe slim jullie zijn, hoe goed jullie psychologische spelletjes kunnen spelen en vooral... Hoe goed jullie dit allemaal kunnen volhouden.

Zo dadelijk zullen jullie 1 voor 1 bij ons geroepen worden, en zal jullie rol duidelijk gemaakt worden. Er zullen gewone reizigers zijn, alsook verraders die roet in jullie eten willen strooien. De regels zijn zeer simpel: kill or be killed. Iedere avond mogen jullie stemmen om een verdacht persoon te vermoorden, op een manier van keuze, om zo de verraders uit te roeien. Maar de verraders zullen iedere avond 1 van jullie uitmoorden, tot er slechts 1 groep in leven blijft. Deze groep zal eeuwige glorie en rijkdom verdienen, de rest... Verliest alles.

Laat de beste, winnen.

Na deze woorden verdwenen de gemaskerde mannen naar de voorste wagons. Ik probeerde ze te volgen, maar de deur werd onmiddellijk geblokkeerd. Het was duidelijk dat die wagons niet voor ons toegankelijk waren.

We hebben alles geprobeerd om te ontsnappen, maar niets lukt ons... Ik vrees dat de enige kans op ontsnappen, meespelen met hun spelletje is. Hoe gruwelijk het ook klinkt... Ik zal anderen moeten vermoorden om zelf te overleven...

Maar ik heb zo, zo veel schrik. Ik wil dit niet. Ik heb hier niet voor gekozen... Kan niemand me helpen?!

Ondergetekend,
Stef Konings

In dit potje zullen jullie dus in een trein zitten, afgesloten van de buitenwereld. Jullie enige kans is om de verraders te ontmaskeren en zelf te overleven. Maar is deze kans wel groot?

Code:
...........Aantal dorpen : 1 trein
..........Aantal spelers : zoveel als er inschrijvingen zijn.
...................Hints : Neen
...............Klaagmuur : Neen
..........Afscheidsbrief : Neen
...................Jager : Ja
....................Heks : Ja (professor)
.............Dorpsoudste : Nee
............Beschemengel : Ja (bewaker)
..................Ziener : Ja (conducteur)

 .................Cupido : Nee, echter zal er minstens 1 koppel in zitten.
 Geliefden kennen elkaar : Ja
 .Geliefden samen winnen : Ja

..................Wolven : Afhankelijk van aantal deelnemers (verraders)
....................Welp : Nee
...........Infectie wolf : Ja (leider der verraders)

........Eindtijd stemmen : 22:00
.......Tijdstip verhalen : ten laatste 23:00

....Speciale Rollen naar : [url=http://forum.tribalwars.nl/private.php?do=newpm&u=61570]I like trains.[/url] of Skype (Nyohosud)
...Weerwolven Moord naar : [url=http://forum.tribalwars.nl/private.php?do=newpm&u=61570]I like trains.[/url] of Skype (Nyohosud)
...................Lynch : [b][color=red]vet en rood[/color][/b] in het topic.

..........Inschrijvingen : Iedereen welkom!
............Burgemeester : [b][color=blue]vet en blauw[/color][/b] in het topic. Kiest zijn opvolger, tenzij hij sterft aan de lynch.  
............Extra rollen : Enkel standaardrollen dit potje.

.......Netwerken/Claimen : [b]Geen[/b] netwerken. Claimen mag.
......Extra instellingen : Verder niets speciaals!

Code:
Jager = jager
Heks = professor
Beschermengel = bewaker
Ziener = conducteur
Wolf = verrader
Infectiewolf = leider der  verraders
Burger = passagier
 
Bovenaan