[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #164 #165 #166

DeletedUser

Guest
capricorno, waarom post je het 4 keer, het is makkelijker voor mij als je het gewoon aanpast

rever, ik maak nu het topic aan, je mag nog maken, dan verander ik de beginpost
 

Deleted User - 2265087

Guest
Anders word het straks niet gezien... maar goed, ik zal het oplossen:)
 

Deleted User - 2265087

Guest
1x, zul je bedoelen:) Heb het even aangepast, nu is het wat korter.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt nu dus eigenlijk 2 heksen met volle krachten, ik zou er gewoon alleen 1 levensheks en 1 doodsheks in doen. Meerdere rollen als beul/doodsheks kunnen een potje gewoon erg verzieken, bovendien kan een potje erg uit evenwicht raken..
Daarom ben ik zelf ook voorstander van de priester, maargoed ieder zijn keuze.

Fluitspeler is ook een verschrikkelijke rol, zou ik skippen.
 

DeletedUser

Guest
En ik zou sowieso voor wat standaardinstellingen kiezen als je voor het eerst een potje leidt.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Die kan elke nacht fluiten, daarmee betoverd hij iemand. hij wint het spel wanneer alle LEVENDE spelers zijn betoverd.
 
Reactiescore
338
Stemming kwam er niet.. En benadruk vooral nog even dat jij absoluut niet mee gaat leiden.. Ik heb er absoluut geen problemen mee als een ervaren speler/spelleider een jong iemand helpt, ware het niet dat het hier toch wel echt begint te lijken op een gevalletje: ''de regels gelden voor iedereen, behalve voor mij''.

Nee hoor zo denk ik helemaal niet. Ik zie mezelf juist wat onder de rest hier, aangezien ik redelijk nieuw ben. Het lijkt me alleen ontzettend leuk om een potje te leiden, en daarom ben ik misschien iets te enthousiast. Als de regels voor iedereen gelden, waarom zouden ze dan niet voor mij gelden?

Zoals ik in die post al zei, ik ga niet mee leiden met hem. Hij gaat het in principe allemaal zelf doen, maar oomdat hij het nog nooit eerder heeft gedaan vroeg hij me of ik hem op de achtergrond zoou kunnen helpen. Zodat hij al zijn vragen en dingen waar hij tegenaanloopt tijdens het potje aan mij kan stellen. En dan kan ik hem ook tips geven voor dingen waar hij goed op moet letten.

En lytho, ik speel zelf normaal oook liever mee (of leid een potje alleen) maar omdat crazy mij gevraagd of ik hem op de achtergrond wou helpen, dooe ik dat dan. Maar als jullie dit niet willen dan help ik hem niet mee, dacht alleen dat het op deze manier geen probleem zou zijn oomdat ik niet leid dan. Ik ben er dan alleen als aanspreekpunt zodat hij meer vertrouwen zijn krijgen over de verloop van het potje enzo.

Ik kan gewoon goed praten met Noralie en vind het fijn samenwerken met haar. Vandaar dat ik gevraagd heb of ze bij kan springen waar nodig, zij geeft dus slechts tips. Voor de rest heb ik tijd zat om het voor elkaar te krijgen en om er een leuk potje van te maken. Noralie is er alleen voor de tips. Ze houdt zich aan de regels, en ik dus ook. Ik hoop dat ik stemmen krijg :D.
 

DeletedUser4045

Guest
Zoals ik in die post al zei, ik ga niet mee leiden met hem. Hij gaat het in principe allemaal zelf doen, maar oomdat hij het nog nooit eerder heeft gedaan vroeg hij me of ik hem op de achtergrond zoou kunnen helpen. Zodat hij al zijn vragen en dingen waar hij tegenaanloopt tijdens het potje aan mij kan stellen. En dan kan ik hem ook tips geven voor dingen waar hij goed op moet letten.

En lytho, ik speel zelf normaal oook liever mee (of leid een potje alleen) maar omdat crazy mij gevraagd of ik hem op de achtergrond wou helpen, dooe ik dat dan. Maar als jullie dit niet willen dan help ik hem niet mee, dacht alleen dat het op deze manier geen probleem zou zijn oomdat ik niet leid dan. Ik ben er dan alleen als aanspreekpunt zodat hij meer vertrouwen zijn krijgen over de verloop van het potje enzo.

Prima. Mijn excuses dan ;). Succes met ondersteunen!
 

DeletedUser

Guest
Niet netwerken en wel claimen...
Werkt niet.

Oh wacht ik las het verkeerd;
Vind ik niet perse.

Overigens vind ik dat niet netwerken en wel claimen prima samengaat. Beter iig dan niet claimen, want daar is toch telkens gezeik over. Maar dan kan je beter een rol als muizenval doen ipv ziener.
Helemaal mee eens!

:) Niet netwerken, wel claimen. Ik ben voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62766

Guest
Weerwolven van Wakkerdam #164

Ik heb eerder een potje geleid vol met verhalen, maar wat toen pijnlijk duidelijk werd is dat bijna niemand ze las, en bij mezelf merk ik het ook steeds meer dat ik geen zin meer heb om verhaaltjes te lezen. Daarom, net als Ice Scream, gewoon een degelijk potje die ik zonder al te veel gedoe hoop te leiden. Claimen staat aan, netwerken staat uit. Geen verhaaltjes, geen gezeik.

...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : Iedereen mag meedoen

...................Hints : nee

...............Klaagmuur : nee
..........Afscheidsbrief : nee

...................Jager : 1 a 2
....................Heks : 1
.............Dorpsoudste : 1
............Beschemengel : 1
..................Ziener : 1
........Dodenfluisteraar : -
.............Fluitspeler : -

..................Cupido : ja, koppelt zichzelf
.Geliefden kennen elkaar : ja
..Geliefden samen winnen : ja, g/g met goedjes, g/s samen en s/s met slechtjes

..................Wolven : ja, 3 a4
....................Welp : 1
...........Infectie wolf : 1

........Eindtijd stemmen : 21:00
.......Tijdstip verhalen : zo snel mogelijk daarna

....Speciale Rollen naar : rever
...Weerwolven Moord naar : rever
...................Lynch : in topic

..........Inschrijvingen : topic

............Burgemeester : ja. Wordt gekozen, kiest bij dood opvolger. Bij lynch nieuwe stemming.

............Extra rollen : Sjamaan aks tegenhanger ziener

.......Netwerken/Claimen : claimen ja, netwerken nee

......Extra instellingen : nee
 

DeletedUser

Guest
Als je in Revers potje wolf bent en dreambeats is niet je medewolf, moet je hem lunchen want hoogstwaarschijnlijk is hij dan ziener oid :D
 

DeletedUser

Guest
:D dat zou wel komisch zijn :p is dat wel is gebeurd? zelf nog nooit meegemaakt
 

DeletedUser62766

Guest
Rollen verdeel ik gewoon random hoor. Zou beetje sneu zijn anders he
 

Deleted User - 2265087

Guest
:D dat zou wel komisch zijn :p is dat wel is gebeurd? zelf nog nooit meegemaakt

Het is in een heel oud potje wel eens gebeurd. Toen hadden de wolven Anthraxxis vermoord, die welp was:D Iedereen helemaal happy natuurlijk. In 1 potje, van 1 tot 60, welke weet ik niet meer.
 
Bovenaan