[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #164 #165 #166

DeletedUser

Guest
inschrijftopic voor de spelleiding

Aangezien #163 al een tijdje bezig is open ik dit inschrijftopic

Denk erom!
  • Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid
  • Inschrijven mag niet als je nog nooit een potje WvW hebt gespeeld op dit forum

Minder ervaren spelleiders worden geadviseerd om te leiden met een ervaren spelleider!


Het volgende lijstje dient ingevuld te worden.
...........Aantal dorpen :
..........Aantal spelers :

...................Hints :

...............Klaagmuur :
..........Afscheidsbrief :

...................Jager :
....................Heks :
.............Dorpsoudste :
............Beschemengel :
..................Ziener :
........Dodenfluisteraar :
.............Fluitspeler :

..................Cupido :
.Geliefden kennen elkaar :
..Geliefden samen winnen :

..................Wolven :
....................Welp :
...........Infectie wolf :

........Eindtijd stemmen :
.......Tijdstip verhalen :

....Speciale Rollen naar :
...Weerwolven Moord naar :
...................Lynch :

..........Inschrijvingen :

............Burgemeester :

............Extra rollen :

.......Netwerken/Claimen :

......Extra instellingen :

Deadline: donderdag 13 maart 20:00 zodat #164 zo snel mogelijk na de afloop van #163 kan beginnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kan nog veranderd worden, maar anders moet je te lang wachten voor een nieuw potje
 

DeletedUser63648

Guest
Yeah! je oude Pic knoefkoe!

Idd ik zou zeker donderdagavond deadline stellen. Dan wachten we maar.
 
Reactiescore
338
Uhm .... Stel ik wil een potje leiden (no kidding), kan ik ook verkiesbaar worden gesteld? Morgen tussen negen en elf zal ik dan uitgebreid vertellen waarom ik een potje zou willen leiden ....

Edit: ik lees al veel antwoorden nu. Ik kom er morgen op terug.
 

DeletedUser

Guest
euhm je moet gewoon die lijst invullen, leuk verhaal erbij, en er wordt gestemd in een stemtopic
 

DeletedUser55797

Guest
Ik adviseer je, om eerst flink meer potjes mee te doen. Leiden is niet simpel, dat is voor veel mensen al gebleken.
En als je dan toch overweegt om wel te leiden, vraag dan een ervaren speler om je te helpen.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik ga eens een duit in het zakje doen. Geen rare rollen of rare namen dit keer. Een spelvorm waarmee ik wil proberen om eens te kijken of we het meeloopgehalte kunnen verkleinen.

...........Aantal dorpen :1
..........Aantal spelers :20

...................Hints :Nee

...............Klaagmuur :Nee
..........Afscheidsbrief :Nee

...................Jager :Ja
....................Heks :Ja
.............Dorpsoudste :Ja
............Beschemengel :Ja
..................Ziener :Ja
........Dodenfluisteraar :Nee
.............Fluitspeler :Nee

..................Cupido :Ja, cupido bepaalt of hij twee andere spelers koppelt of zichzelf met een andere speler.
.Geliefden kennen elkaar :Ja
..Geliefden samen winnen :G/G wint met goedjes, S/S wint met slechtjes, G/S wint samen

..................Wolven :Ja
....................Welp :Nee
...........Infectie wolf :Ja, infectie mag op elk moment plaatsvinden.

........Eindtijd stemmen :21:30 uur
.......Tijdstip verhalen :22:00 uur

....Speciale Rollen naar :Lytho via PM
...Weerwolven Moord naar :Lytho via PM
...................Lynch :Opsturen naar Lytho i.v.m. meelopen! Lynch wordt openbaar in verhaal.

..........Inschrijvingen :Spelleider kiest spelers.

............Burgemeester :Wordt gekozen op dag 1 naast andere spelelementen. BM kiest nieuwe BM.

............Extra rollen :Nee

...............Netwerken :Facultatief
.................Claimen :Ja

......Extra instellingen :Geen
Ik heb twee opties bedacht en wil de keuze aan de spelers laten om te bepalen welke variant we (als ik door de stemming heen kom) we zouden spelen.

Optie A:
Netwerken is niet toegestaan, maar het is toegestaan in het topic om aan te geven op wie je stemt. Dit is natuurlijk geen officiële stem.

Optie B:
Netwerken is toegestaan, maar het is verboden om in het topic aan te geven op wie je stemt. Je mag dus wel met mensen via pm afspreken op wie je stemt.

Mocht je op mij stemmen, geef dan even aan of je liever optie A of optie B speelt. Dan kan ik dat later bepalen.
 

DeletedUser52001

Guest
Ik ga eens een duit in het zakje doen. Geen rare rollen of rare namen dit keer. Een spelvorm waarmee ik wil proberen om eens te kijken of we het meeloopgehalte kunnen verkleinen.

...........Aantal dorpen :1
..........Aantal spelers :20

...................Hints :Nee

...............Klaagmuur :Nee
..........Afscheidsbrief :Nee

...................Jager :Ja
....................Heks :Ja
.............Dorpsoudste :Ja
............Beschemengel :Ja
..................Ziener :Ja
........Dodenfluisteraar :Nee
.............Fluitspeler :Nee

..................Cupido :Ja, cupido bepaalt of hij twee andere spelers koppelt of zichzelf met een andere speler.
.Geliefden kennen elkaar :Ja
..Geliefden samen winnen :G/G wint met goedjes, S/S wint met slechtjes, G/S wint samen

..................Wolven :Ja
....................Welp :Nee
...........Infectie wolf :Ja, infectie mag op elk moment plaatsvinden.

........Eindtijd stemmen :21:30 uur
.......Tijdstip verhalen :22:00 uur

....Speciale Rollen naar :Lytho via PM
...Weerwolven Moord naar :Lytho via PM
...................Lynch :Opsturen naar Lytho i.v.m. meelopen! Lynch wordt openbaar in verhaal.

..........Inschrijvingen :Spelleider kiest spelers.

............Burgemeester :Wordt gekozen op dag 1 naast andere spelelementen. BM kiest nieuwe BM.

............Extra rollen :Nee

...............Netwerken :Facultatief
.................Claimen :Ja

......Extra instellingen :Geen
Ik heb twee opties bedacht en wil de keuze aan de spelers laten om te bepalen welke variant we (als ik door de stemming heen kom) we zouden spelen.

Optie A:
Netwerken is niet toegestaan, maar het is toegestaan in het topic om aan te geven op wie je stemt. Dit is natuurlijk geen officiële stem.

Optie B:
Netwerken is toegestaan, maar het is verboden om in het topic aan te geven op wie je stemt. Je mag dus wel met mensen via pm afspreken op wie je stemt.

Mocht je op mij stemmen, geef dan even aan of je liever optie A of optie B speelt. Dan kan ik dat later bepalen.

Ben je niet bang dat met stemmen via pm het topic veeeeel inactiever wordt? Vooral als je dan ook nog voor met netwerken kiest.
 

DeletedUser1435

Guest
Anthraxxis schrijft zich in met een


Surprisepotje!!!


maar niet zomaar een surprisepotje!!
amycipatie zal dienen als mijn rechterhand gedurende deze ronde
 

DeletedUser4045

Guest
Ben je niet bang dat met stemmen via pm het topic veeeeel inactiever wordt? Vooral als je dan ook nog voor met netwerken kiest.

Dat is dus ook de reden dat ik twijfelde of ik wel wilde netwerken. Ik neigde ook een beetje naar niet netwerken toe, maar wil de spelers gewoon de kans geven.

Overigens is mijn doel een zo leuk mogelijke ronde voor de spelers en is mijn doel niet het hoogste aantal posts. Mocht het topic maar drie pagina's bevatten, maar de spelers plezier hebben gehad aan de ronde dan ben ik tevreden.
 

DeletedUser52001

Guest
Overigens vind ik "verboden in het topic aan te geven wie je stemt" niet iets dat werkt. Je moet toch mensen kunnen proberen te overtuigen op iemand te stemmen? Wat moet je dan doen, een hele theorie tegen iemand houden in het topic, in de hoop dat mensen dan met je meegaan, maar tegelijkertijd mag je dan niet zeggen dat je die persoon stemt (wat logisch is) of als een ander dat je de theorie goed vind, omdat je dan aangeeft wie je stemt? En als je zegt verboden, wat is dan de sanctie als mensen het niet doen? Hoe wil je dat uitwerken?
 
Reactiescore
338
De instellingen:

...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : 20

...................Hints : Nee

...............Klaagmuur : Nee
..........Afscheidsbrief : Nee

...................Jager : Ja
....................Heks : Ja
.............Dorpsoudste : Ja
............Beschermengel : Nee
..................Ziener : Ja
........Dodenfluisteraar : Nee
.............Fluitspeler : Nee

..................Cupido : Ja
.Geliefden kennen elkaar : Ja
..Geliefden samen winnen : Ja. G/G wint met goedjes, S/S met slechtjes & G/S wint samen.

..................Wolven : Ja
....................Welp : Ja
...........Infectie wolf : Ja, mag de derde dag een speler infecteren.

........Eindtijd stemmen : 20:00
.......Tijdstip verhalen : 20:00 - 21:00

....Speciale Rollen naar : CrazySobek (Liefst Skype, maar mag ook via TW forum).
...Weerwolven Moord naar : CrazySobek (Liefst Skype, maar mag ook via TW forum.)
...................Lynch : Er wordt gestemd in het topic, lynch stem DIKGEDRUKT ROOD.

..........Inschrijvingen : Ja

............Burgemeester : Ja, burgemeester stem BLAUW DIKGEDRUKT.

............Extra rollen :
..........de zondebok : Bij een gelijke stemming, zal de zondebok automatisch doodgaan.
............de klootzak : De klootzak mag elke even nacht kiezen, of de rol bij een dode speler wordt vermeld of niet. Het is nog niet zeker of deze mee gaat doen.

.......Netwerken/Claimen : Netwerken is NIET toegestaan, claimen is WEL toegestaan.

......Extra instellingen : Geen.
........Extra informatie : Ik speel met 20 (hopelijk actieve) spelers, vandaar dat ik de slaapschutter niet instel. Ook lijkt het mij handig om 2 a 3 reserve spelers te hebben die in kunnen vallen. Als ik merk dat iemand niet actief mee doet, zal ik hem laten vervangen.
Mijn verhaal:

'Hongerwolven'.

20 Jonge tributen zullen over 10 minuten gelanceerd worden in Hongerwolven. Ze zullen allemaal vlak van te voren een inenting van de spelmakers krijgen, een zogenaamde rol. Elke andere tribuut weet niet de rollen van elkaar, en weten dus niet wat ze in de Arena (speelveld van Hongerwolven) tegen zullen komen. Standaard heb je in hongerwolven 2 teams, één goed en één slecht team. Niemand weet echter wie in welk team hoort en barst er dus een heftige strijd los. Door middel van verschillende rollen kunnen er mooie effecten in de arena worden gecreëerd. Alle 20 tributen gaan nu in de buizen & staan klaar voor een mooi avontuur.

Dit in het kort mijn verhaal. Ik denk dat veel wel weten welke 2 dingen ik gecombineerd heb. Weerwolven van Wakkerdam (uiteraard) & The Hunger Games. De verhalen zullen in deze stijl worden geplaatst. Voor verdere vragen of opmerkingen kun je het via Skype of hier indienen.

Waarom wil ik graag een potje leiden?

Ik zou echt zeer graag een potje willen leiden omdat het me uiteraard zeer leuk lijkt. Ik leid in real life ook vaak potjes met wat vakantievrienden. Ik heb namelijk een vakantiewoning in Overijssel waar ik vaak te vinden ben (vrijwel elke vakantie) daar doe ik dus met vrienden vooral veel weerwolven en leid ik dan veel potjes (ik weet dat dit anders is, daarom wil ik de uitdaging aangaan. Verder help ik daar vaak het recreatie team met het bedenken van nieuwe spellen, en nieuwe plannen voor het vermaak van kinderen / tieners op de camping. Genoeg gezeurd, dat was mijn ervaring.

Dat zijn in het 'kort' mijn plannen en ervaringen. Aangezien veel spelers (wat ik uiteraard begrijp) de twijfels in mij hebben, vraag ik een eventuele versterking van een ervaren speler aan. Die mij zal kunnen bijstaan mocht het nodig zijn. Mijn Skype (mocht je die nog niet hebben, heb er al veel :p ) is Crazy.Sobek

Ik hoop dat ik een potje mag leiden. Opmerkingen / verbeteringen / klachten / wat dan ook mag je sturen uiteraard.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13565

Guest
Anthraxxis schrijft zich in met een


Surprisepotje!!!


maar niet zomaar een surprisepotje!!
amycipatie zal dienen als mijn rechterhand gedurende deze ronde

nou nou misschien dat het met de kleurtjes van de hommovlag en een pot in je rechterhand wel een keer lukt!!

de kans is klein zolang er keuze is uit meer dan 3 maar wie weet

Overigens zie ik niets in het stemmen in PM Lytho. En ook niets in je andere ideeën. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13565

Guest
:D, sorry echt een lachertje ;).

Maar is dit echt een serieuze aanmelding voor leiderschap van hem?

Ja, volgens mij wel.

Wat mij betreft moet het gewoon verboden worden je aan te melden als je niet eens de moeite neemt voor het invullen van het instellingen lijstje. Zullen we daar bij dezen een stemming over houden?
 
Bovenaan