[Inschrijftopic] Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam #213/214/215

DeletedUser74005

Guest
50 % om door tegaan, hoe zie je dat voor je?

Gebruik een online dobbelsteen. Vul 2 ogen in. Wordt het 1 = speciaaltje gecanceld en bij 2 gaat ie door. Zoiets misschien? Of misschien hebben zij wel wat beters bedacht.

Lijkt me trouwens best een interessante ronde!
 

DeletedUser23144

Guest
Huidige potje is binnen 2 dagen afgelopen, wat gaan we doen?
 

DeletedUser73803

Guest
Rek 't maar wat :D
Morgen ligt de deadline hier en zo nodig komt er een stemtopic.
 

DeletedUser75763

Guest
Naar een idee van: Dark Knight & ImAlbatroaz

De strijd om het eindverhaal

Met in de wolfrollen: Marwolaeth, Nonkel Jos, Anthraxxis, Calamus Incendium, Riverfl0w en Alles is voor bassie.

..........Aantal spelers : Zo veel mogelijk
...............Klaagmuur : Nee
...................Jager (Bappos): Ja
....................Heks (Amber Heard) : Ja (enkel levensdrankje)
.............Dorpsoudste (Kunjack) : Ja
............Beschemengel : Nee
..................Ziener (Duckje) : Ja
....................Beul (Mr. Reddington) : Ja
................Priester : Nee
.................Stalker : Nee


.................Cupido (Stalove) : Ja, koppelt zichzelf.
Geliefden kennen elkaar : Ja
.Geliefden samen winnen : Ja, g/g met goedjes, s/s met slechtjes, g/s als derde partij.

..................Wolven (Nonkel Jos, Anthraxxis, Riverfl0w en Alles is voor bassie) : Ja
....................Welp (Calamus Incendium) : Ja
...........Infectie wolf (Marwolaeth) : Ja
.................Sjamaan : Nee

........Eindtijd stemmen : 21:30
....Speciale Rollen naar : ImAlbatroaz & Dark Knight
...Weerwolven Moord naar : ImAlbatroaz & Dark Knight
...................Lynch : in het topic rood en dikgedrukt

............Burgemeester : Ja, stemmen in het topic blauw en dikgedrukt
............Extra rollen : Nee

.......Netwerken/Claimen : Uit/Aan
......Extra instellingen : Nee

Rollen:

Goedjes:

Beul
"Mr. Reddington is er klaar mee en gooit het topic op slot. Hierdoor mag één iemand niet meer posten"
Jager
"Bappos blijft op een eindverhaal jagen, als dit er niet komt voor zijn dood, wordt hij zo woedend dat hij iemand in zijn graf meeneemt"
Ziener
"Duckje kan iedere nacht een PM openen en de rol van een speler ontdekken"
Dorpsoudste
“Kunjack sloopt Marwo's computer als ze hem proberen te vermoorden, hierdoor zal de lunch niet doorgaan"
Cupido
“Stalove ontvoert op dag 1 iemand naar Rusland, waar hij hem onder dwang van een kalasjnikov zijn liefde verklaart”
Levensheks
"Amber Heard heeft met zijn kracht van het spammen al erg veel wereldfora een levensimpuls gegeven, maar tegenwoordig kan hij ook spelers terug tot leven wekken"

Slechtjes:

Infectiewolf
"Marwolaeth heeft zo'n grote invloed op nieuwe leiders, dat ook zij stoppen met het posten van eindverhalen"
Welp
"Calamus Incendium was vroeger een fervent eindverhalen poster, maar tegenwoordig wordt het steeds armoediger, in een tijdje zal hij zich bij dit illustere gezelschap voegen"
Wolf
“Nonkel Jos, Anthraxxis, Riverfl0w en Alles is voor bassie zijn te lui om een eindverhaal te schrijven”
 

DeletedUser73803

Guest
Als we daar precies naar hadden gekeken hadden we beter Duckje dorpsoudste gemaakt :p
 

DeletedUser75763

Guest
Het was ook meer om dit:

“Kunjack sloopt Marwo's computer als ze hem proberen te vermoorden, hierdoor zal de lunch niet doorgaan"

Volgens mij was kunjack ook wel aardig aan het haten op het eindverhaal? Dus konden we mooi deze beschrijving er bij doen.
 

DeletedUser23144

Guest
Reddington als beul vind ik wel leuk bedacht, zeker n.a.v. zijn vorige forum naam ;)
 

DeletedUser

Guest
Burger waarvan de stem niet telt en niet wint met de goedjes of de slechtjes
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Cupido
“Stalove ontvoert op dag 1 iemand naar Rusland, waar hij hem onder dwang van een kalasjnikov zijn liefde verklaart”
Levensheks
"Amber Heard heeft met zijn kracht van het spammen al erg veel wereldfora een levensimpuls gegeven, maar tegenwoordig kan hij ook spelers terug tot leven wekken"

Mooi ja:D:D:D
 

DeletedUser75763

Guest
Tijd om te gaan bepalen wie wanneer gaat? Aangezien het lopende potje binnen (een) enkele dag(en) afgelopen kan zijn.
 

DeletedUser73803

Guest
Deadline is om 20:00 uur en dan gaat het stemtopic er komen. Deadline verplaatsen zou ook flauw zijn als er nog iemand wilt inschrijven :p

E: maar 3 geldige inschrijvingen, tenzij TRB nog een medeleider vindt (spreek maar wat ervaren leiders aan op Skype ofzo, Crazy, Victorious en Capricorno wouden ook wel leiden volgens mij?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
338
Naar mijn weten kan Victorious niet (privé redenen), ik sta al op de planning bij DemocratischeZwijmelaars en wil dus liever eerst weer wat potjes spelen. Als je echt niemand kan vinden wil ik eventueel wel helpen.
 
Bovenaan