Speler van de week - Stam van de week

DeletedUser

Guest
W19 door de jaren heen samengevat in één zin: Het is Fair War zijn schuld.
 

DeletedUser

Guest
W19 door de jaren heen samengevat in één zin: Het is Fair War zijn schuld.

onzin :) het is altijd maar hoeveel je je op laat jutten door een speler daar kunnen veel nog wat van leren blijkbaar want 1 speler kan niet het hele verloop van een wereld bepalen.
 

DeletedUser

Guest
NIet iedereen die het zei ;)
Dat is het probleem van Ctrl. :p
Als 1/2 iemanden het zeggen, beschouwen ze het als de hele stam :p

Mmm... moet ik al die berichten op gaan zoeken? Volgens mij was iedereen bij jullie wel overtuigd van een overwinning omdat wij s.vanneste verloren enz:eek:

17 s.vanneste Ctrl. 13.289.040 1339 9925

Puik werk van onze D.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mmm... moet ik al die berichten op gaan zoeken? Volgens mij was iedereen bij jullie wel overtuigd van een overwinning omdat wij s.vanneste verloren enz:eek:

17 s.vanneste Ctrl. 13.289.040 1339 9925

Puik werk van onze daniel:D

S.Vanneste is idd lekker terug gekomen! ^^ .. Waar gaat dit hele gezeur op het forum nu trouwens over? Want het gaat hier wel wat ver .. Gewoon rustig ademhalen en relaxen jongens :D
 

DeletedUser58575

Guest
Ach, dat is geamputeerd bij zijn geboorte. Vervelend verhaal, wij laten het maar rusten, om verdere vervelende gesprekswendingen te voorkomen ;)
 

DeletedUser53227

Guest
Mmm... moet ik al die berichten op gaan zoeken? Volgens mij was iedereen bij jullie wel overtuigd van een overwinning omdat wij s.vanneste verloren enz:eek:

17 s.vanneste Ctrl. 13.289.040 1339 9925

Puik werk van onze D.:D

En de S.?
Snol!
 

DeletedUser58575

Guest
Dat is het schatje van het account, die hoeft niet vernoemd te worden omdat eenieder dat al weet, en dus niet meer verbaasd is van haar prachtige prestaties;)
 

DeletedUser53227

Guest
Laat ik het even wat vergroten zodat iedereen het weet xD
JA! S. ( een lief meisje ) speelt ook nog op s.vanneste! Niet alleen D. ( een stoutje jongen ) ! x
We zijn samen het account terug aan het opbouwen
SAMEN = NIET ALLEEN! x
 

DeletedUser58560

Guest
Ik wist wel dat jij daar speelde hoor ;)
TLD heeft het alleen maar over jou :p
 

DeletedUser

Guest
S.

Alnog krijgt d. iets meer respect van mij omdat die het account constant gedeft heeft na de val van 13 mil naar 5 ofzow ?

toen jij kwam was het vieze werk al weer opgelost :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laat ik het even wat vergroten zodat iedereen het weet xD
JA! S. ( een lief meisje ) speelt ook nog op s.vanneste! Niet alleen D. ( een stoutje jongen ) ! x
We zijn samen het account terug aan het opbouwen
SAMEN = NIET ALLEEN! x

Wat 50cent zegt :$

S.

Alnog krijgt daniel iets meer respect van mij omdat die het account constant gedeft heeft na de val van 13 mil naar 5 ofzow ?

toen jij kwam was het vieze werk al weer opgelost :p

Daniel heeft wel het vuile werk opgeknapt :D en samen knallen jullie nu lekker door dat is nice :D top team :p

s. je had gewoon niet mogen vertrekken :'( We miste je direct al
 

DeletedUser53227

Guest
S.

Alnog krijgt d. iets meer respect van mij omdat die het account constant gedeft heeft na de val van 13 mil naar 5 ofzow ?

toen jij kwam was het vieze werk al weer opgelost :p

Toen ik terugkwam had ik mijn laptop terug!
Ik vraag me af hoe jullie zouden reageren moest je 3-4 maanden geen laptop hebben...
Ik ben veel boos geweest op de mama, maar denk dat er hier meer boos zouden geweest zijn ;-)
 

DeletedUser

Guest
Zeker waar , maar je bent terug dus alles komt weer goed (a)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad 50centjohn! Topteam daar op S.Vanneste! ;) .. Echt chapeau dat jullie de kracht hadden om door te gaan na die zware tegenslag en het account zo terug de top 20 in geknald hebben :)
 
Bovenaan