Speler van de week - Stam van de week

DeletedUser

Guest
Hoi,
Het leek me wel leuk een discussie te starten over de stam van de week en de speler van de week.
Dan weet iedereen welke stammen en spelers in 1 week het meeste bereikt hebben.
Liefst onderbouwen met stats en spamvrij houden.

vb
speler van de week: ... omdat ...

Stats

stam van de week: ... omdat ...

Stats

Copy van w18
 

DeletedUser53131

Guest
emperor of the game is ongetwijfeld speler van de week omdat hij de 7mil bereikt heeft, en jah dat zal er voor vele hier nog lang niet nog is gebeuren :)

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 Emperor of the Game BaZaa. 7.003.219 670 10453
2 Pyrrus Rose. 6.375.684 640 9962
3 The black scorpion01 BaZaa. 5.931.248 592 10019
4 camaro666 Rose. 5.703.118 571 9988
5 De Fokke BaZaa. 5.598.765 557 10052

verder is crew voor mij stam van de week, heb nog nooit meer dan 170 incommings gehad op deze wereld en dat hebben ze toch maar is in 1 dag bij mij gedaan ^^

stam van de week is BaZaa.

 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Tove met je 100ste top ic op het W19 forum:)
 

DeletedUser

Guest
Laten we met z'n allen harm bedanken voor zijn oprechte felicitaties. :)
 

DeletedUser

Guest
Hee,

Ik denk dat ctrl. het ook niet verkeerd doet met z'n 300 overnames.:D
 

DeletedUser

Guest
Hee,

Ik denk dat ctrl. het ook niet verkeerd doet met z'n 300 overnames.:D

Toch jammer dat ze dan ook gelijk weer 264 dorpen verloren hebben. Volgens mij internen ze zichzelf de rim in (vooral Eci86 trouwens, wat een interner. Blijven internen terwijl je aan je front wordt geedeld, zelfs Pinkie deed dat niet).
 

DeletedUser

Guest
Toch jammer dat ze dan ook gelijk weer 264 dorpen verloren hebben. Volgens mij internen ze zichzelf de rim in (vooral Eci86 trouwens, wat een interner. Blijven internen terwijl je aan je front wordt geedeld, zelfs Pinkie deed dat niet).

Internen FTW<3:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als de fokke dit op dit moment zeggen? Lef heb je wel..

Omdat hij nu toevallig wat dorpen internt (om front te creeren, ja Harm, hij vlucht niet weg van het front, hij gaat er naartoe)?

Kortzichtigheid troef, als hij die dorpen een maand geleden had gepakt was er niks aan de hand geweest?
 

DeletedUser

Guest
Omdat hij nu toevallig wat dorpen internt (om front te creeren, ja Harm, hij vlucht niet weg van het front, hij gaat er naartoe)?

Kortzichtigheid troef, als hij die dorpen een maand geleden had gepakt was er niks aan de hand geweest?

Beschuldig je mij er van dat ik weg vlucht van het front? Dat ik niet echt bij het front lig behalve bij Roze Koek is niet mijn schuld, dat is nauw eenmaal zo gegaan. Maar mijn 'cluster' breid ik naar onder en links uit en niet naar rechts waar BaZaa niet ligt. Of je moet Risamara naar rechts als Bazaa zien maar dat is ons straks gratis stats geven.
 

DeletedUser

Guest
Als de fokke dit op dit moment zeggen? Lef heb je wel..

volgens mij internen wij niet om te "overleven". Wij internen om een front te creëren. Maar waarschijnlijk kan ik je dat niet aanrekenen. Je hebt gewoon geen inzicht.
 

DeletedUser

Guest
volgens mij internen wij niet om te "overleven". Wij internen om een front te creëren. Maar waarschijnlijk kan ik je dat niet aanrekenen. Je hebt gewoon geen inzicht.

Ach jochie, je gaf al aan dat je bij 10 mill stopt dus ik heb ook geen inzicht nodig om jullie te verslaan.
 

DeletedUser

Guest
Ach meisje toch, als je eens goed leest staat er dat ik niet kan gaan internen van 10 tot 40 mil. Maar als wij met 10 mil front hebben, dan kunnen wij best Rose aanvallen.
 
Bovenaan