Speeronde #97 (gehaktbal8)

DeletedUser

Guest
gefeliciteerd. jammer van die paar 100k punten die jullie missen om owhpus in te halen. Echt goed gedaan. Ik heb net een gebakken ei gegeten op jullie overwinning ;)

yero baalt volgens mij als een stekker dat jullie um bijna ingehaald hebben XD

ik dnek dat je moet zeggen Gaan inhalen^^
 

DeletedUser

Guest
gefeliciteerd. jammer van die paar 100k punten die jullie missen om owhpus in te halen. Echt goed gedaan. Ik heb net een gebakken ei gegeten op jullie overwinning ;)

yero baalt volgens mij als een stekker dat jullie um bijna ingehaald hebben XD


Je kan het ook zo zien:
Er komen denk ik geen speeds meer van deze lange en snelle speeds,
dus zal het wel wat langer moeten duren aangezien je niet bij elke speed zoveel punten haalt he?
Yero kan bv beter zijn in korte speeds?
zo kan je het ook bekijken, Als gebakken ei met novacaine speed mee zou doen
en 700k halen (wat denk ik niet gaat gebeuren) Zou ik het knap vinden :eek:
 

DeletedUser

Guest
gefeliciteerd. jammer van die paar 100k punten die jullie missen om owhpus in te halen. Echt goed gedaan. Ik heb net een gebakken ei gegeten op jullie overwinning ;)

yero baalt volgens mij als een stekker dat jullie um bijna ingehaald hebben XD

Waarom zou hij daarvan balen?

toch niks mis met gezonde concurrentie?
 

DeletedUser

Guest
Yero zal aan de ene kant wel balen, want nu kan hij niet meer blijven zeggen dat hij niet voor niets 1ste staat op de eindeloze ladder, al hoewel hij dan met het excuus gaat komen dat het door 1 speed komt.

Aan de andere kant, verdienen zij gewoon om daar te staan.
 

DeletedUser

Guest
Was ik deze nacht zo een gast aant edelen rond half 5 ofz ik had hem bijna volledig geveegd hij sliep toch dus ik dacht ik edel hem al, ineens werd die wakker Ö Damn effe schrikken toen ik rode bollekes zag.
 

DeletedUser

Guest
Yero zal aan de ene kant wel balen, want nu kan hij niet meer blijven zeggen dat hij niet voor niets 1ste staat op de eindeloze ladder, al hoewel hij dan met het excuus gaat komen dat het door 1 speed komt.

Aan de andere kant, verdienen zij gewoon om daar te staan.

1: Waarom zou hij nou niet meer kunnen zeggen dat hij daar niet voor niets staat? Ik denk dat iemand die 20 speeds ofzo heeft moeten spelen om daar te komen het meer verdiend dan iemand die het in 1 doet hoewel dat net zo goed is.

2: Waarom zou hij dan met excuses moeten komen hij staat toch nog gewoon eerst?

3: Iedereen die er hard voor werkt verdiend het om op #1 te staan dus waarom zouden yero en de andere die er hard voor werken het niet verdienen?
 

DeletedUser

Guest
1: Waarom zou hij nou niet meer kunnen zeggen dat hij daar niet voor niets staat? Ik denk dat iemand die 20 speeds ofzo heeft moeten spelen om daar te komen het meer verdiend dan iemand die het in 1 doet hoewel dat net zo goed is.

2: Waarom zou hij dan met excuses moeten komen hij staat toch nog gewoon eerst?

3: Iedereen die er hard voor werkt verdiend het om op #1 te staan dus waarom zouden yero en de andere die er hard voor werken het niet verdienen?

Jij snapt het niet, en ik wil wijs zijn en ga dus geen discussie voeren, want dan luister ik goed naar Johnny:)
 

DeletedUser9647

Guest
Ik wil ff Dennis Kas Michael en Johnny bedanken.

Dennis voor de (in korte tijd) veel overgenomen dorpen, en de gezelligheid.
Kas voor het altijd maar weer klaarstaan om in te vallen, als iemand ff weg moest, en het dan uitstekend vervolgen van een aanval(Zolid gister), Michael voor de verbluffende afgelopen nacht(doe het is na, 2 mil edelen in 6 uurtjes), en Johnny voor het medemogelijk maken van het account, door een mooie start neer te zetten.

Zo, dat was mijn speech :p

Mvg, Mario.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ff Dennis Kas Michael en Johnny bedanken.

Dennis voor de (in korte tijd) veel overgenomen dorpen, en de gezelligheid.
Kas voor het altijd maar weer klaarstaan om in te vallen, als iemand ff weg moest, en het dan uitstekend vervolgen van een aanval(Zolid gister), Michael voor de verbluffende afgelopen nacht(doe het is na, 2 mil edelen in 6 uurtjes), en Johnny voor het medemogelijk maken van het account, door een mooie start neer te zetten.

Zo, dat was mijn speech :p

Mvg, Mario.


En mij dan He dat we zo goed hebben samengeowned snik je vergeet mij :(
 

DeletedUser15806

Guest
Aan de andere kant, verdienen zij gewoon om daar te staan.

Ze verdienen het zeker wel ;). Ze hebben nog andere accounts waarmee ze ontzettend hoog op de ladder staan. Tel die op zonder gebakken ei en je haalt Yero al in volgens mij;)

Kom hier nooit maar wilde gebakken ei toch even feliciteren :p
 

DeletedUser28453

Guest
Ik wil ff Dennis Kas Michael en Johnny bedanken.

Dennis voor de (in korte tijd) veel overgenomen dorpen, en de gezelligheid.
Kas voor het altijd maar weer klaarstaan om in te vallen, als iemand ff weg moest, en het dan uitstekend vervolgen van een aanval(Zolid gister), Michael voor de verbluffende afgelopen nacht(doe het is na, 2 mil edelen in 6 uurtjes), en Johnny voor het medemogelijk maken van het account, door een mooie start neer te zetten.

Zo, dat was mijn speech :p

Mvg, Mario.


Idd grote complimenten voor michael! En ook zeker voor kas! Je bent bij zolid echt heel goed verder gegaan wat ik je over heb gelaten. Het was een lastige, zelfs al had ik 3/4de van hem al gecleard.

<3
 

DeletedUser30507

Guest
gewoon grote lof voor iedereen. Trouwens. Deze speed is de leukste die ik tot nu toe heb gespeeld. vooral omdat er geen slaapmodus is. veel meer nolifen dan ooit. Jan. Je mag vaker deze speeds organizeren. Al zorg ik er dan wel voor dat ik op een vast account zit met anderen i.p.v. in te vallen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou eerst ook nog boerderij limiet om het defnaaben te voorkomen ma willem wou dat nietr :O
 

DeletedUser28453

Guest
Ik wou eerst ook nog boerderij limiet om het defnaaben te voorkomen ma willem wou dat nietr :O

lolllll. hoe wil je ooit 7 miljoen verdedigen als je vol off bent....
dat was wel echt "klompen uit trekken" speed geweest als dat was ingevoerd :p dan had ik 700 snellijsten gehad om te dodgen...
 

DeletedUser30571

Guest
lolllll. hoe wil je ooit 7 miljoen verdedigen als je vol off bent....
dat was wel echt "klompen uit trekken" speed geweest als dat was ingevoerd :p dan had ik 700 snellijsten gehad om te dodgen...

ik heb dodgetool die op alle dorpen werkt. Dus je klikt op dodge, switcht van dorp en je kan die troepen ook dodgen. Erg handig :p
 

DeletedUser

Guest
Regel jullie eigen scripts maar.

Heb gehoord dat kenneth paar leuke heeft ga hem maar even lastig vallen voor een paar :p
 

DeletedUser

Guest
Regel jullie eigen scripts maar.

Heb gehoord dat kenneth paar leuke heeft ga hem maar even lastig vallen voor een paar :p

En dan zeg jij, Regel jullie eigen scripts maar. ? en later ik vraag kenneth een paar leuke :p ?
 
Bovenaan