Speeronde #97 (gehaktbal8)

DeletedUser

Guest
Hierbij wil ik al mijn complimenten geven aan Johnny en Kenneth.

Kenneth voor het samenstellen van de speed (knap 2e met 5 mil. points :eek: ), Johnny voor het fantastisch spelen ;-) Ik wist dat je goed was, maar nu heb je echt verbluffend gespeeld.

Daarnaast natuurlijk ook felicitatisch aan de rest van Gebbakken ei & Freddie. Maar ik vond Kenneth en Johnny eruit springen deze speed.

Volgende speed is het de bedoeling dat ik ook serieus ga spelen, maar ehh.. ik zie jullie dan wel weer :)

Mvg, Pim
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ff Dennis Kas Michael en Johnny bedanken.

Dennis voor de (in korte tijd) veel overgenomen dorpen, en de gezelligheid.
Kas voor het altijd maar weer klaarstaan om in te vallen, als iemand ff weg moest, en het dan uitstekend vervolgen van een aanval(Zolid gister), Michael voor de verbluffende afgelopen nacht(doe het is na, 2 mil edelen in 6 uurtjes), en Johnny voor het medemogelijk maken van het account, door een mooie start neer te zetten.

Zo, dat was mijn speech :p

Mvg, Mario.


Ik heb het hem na gedaan op freddie ^^

1,9 mio xd
 

DeletedUser

Guest
Hierbij wil ik al mijn complimenten geven aan Johnny en Kenneth.

Kenneth voor het samenstellen van de speed (knap 2e met 5 mil. points :eek: ), Johnny voor het fantastisch spelen ;-) Ik wist dat je goed was, maar nu heb je echt verbluffend gespeeld.

Daarnaast natuurlijk ook felicitatisch aan de rest van Gebbakken ei & Freddie. Maar ik vond Kenneth en Johnny eruit springen deze speed.

Volgende speed is het de bedoeling dat ik ook serieus ga spelen, maar ehh.. ik zie jullie dan wel weer :)

Mvg, Pim

Jij bent toch degene die .EndEverAfter. onterecht in ze handtekening zet :D
 

DeletedUser

Guest
ok dus het moraal van het verhaal :

ER STAAT SPEERONDE IPV SPEEDRONDE :O
 

DeletedUser

Guest
mij al lang maar had door dat niemand het door had dus ik had het door dat ik jullie het door moest laten hebben , dus hierbij hebben jullie het door :D
 

DeletedUser34771

Guest
mij al lang maar had door dat niemand het door had dus ik had het door dat ik jullie het door moest laten hebben , dus hierbij hebben jullie het door :D

Ik had het ook al lang door, maar wou het toch niet vertellen aan jullie..
Lekker puh!
 

DeletedUser

Guest
Deze speerronde #97 was wel netjes .. Hopen dat er nog zo 1 komt :O
 

DeletedUser

Guest
Wat een helden die tijdens deze ronden reageerden in dit topic :).
 
Bovenaan