[Speeltopique]Weerwolven van Wallydam (111)

DeletedUser13565

Guest
Ik vond dat hij een bijzondere prestatie leverde vorig potje. Niet dat hij goed speelde als wolf, of als burger.
Verder maakt het mij bijzonder weinig uit waar mijn BM stem op staat.

Het maakt me vooral uit dat je eromheen draait en waarom je dat überhaupt doet.
Waaruit bestond die prestatie? Juist. Dan kom je weer op hetzelfde uit wat ik zeg.
 

DeletedUser52001

Guest
Het maakt me vooral uit dat je eromheen draait en waarom je dat überhaupt doet.
Waaruit bestond die prestatie? Juist. Dan kom je weer op hetzelfde uit wat ik zeg.

Ik draai er helemaal niet omheen ^^
De prestatie bestond niet uit goed spelen als wolf. Daar had ik het niet over, want ik vond niet dat hij uberhaupt goed speelde als wolf.
Ik vond het een prestatie dat hij het een hele dag lang heeft volgehouden om constant weer te reageren op wat ik zei, elke keer weer. De hele dag door dus.
Dan heeft hij in ieder geval genoeg tijd om BM te zijn!
 

DeletedUser1435

Guest
wat een onzin marwo. zijn enigste prestatie is, dat hij mensen zoals es bijv nog aan het twijfelen bracht, maar dat is meer omdat hij een bedenkelijk niveau heeft.
 

DeletedUser

Guest
Marwolaeth wat laat je je toch trollen door die gekke Quechua :p.
 

DeletedUser55797

Guest
Ik vind dat Q al lekker op dreef is, vandaar mijn stem op hem!
 

DeletedUser16768

Guest
Volgens jou is hij een fenomenale wolf - lijkt me dat hij dan de laatste speler is waarop je zou stemmen? Ik heb het in ieder geval niet zo hoog op met bappos' kwaliteiten als goedje. Zit er zeker vaak naast en is aan het begin vaak ook inactief.

Ik zeg Jodude.

Gelukkig staan jouw kwaliteiten als goedje constant perfect! :rolleyes:
Een ander devalueren om jezelf te evolueren. Je bent in mijn radar verschenen.

Even voor de duidelijkheid voor lollie: Quechua

Ik vind dat Q al lekker op dreef is, vandaar mijn stem op hem!

Alleen geliefdes gebruiken koosnaampjes?
 

DeletedUser16768

Guest

DeletedUser

Guest
Rukurt is uiteraard de enige echte bm. Wat vergeten mensen snel. Het is wel Don Rukurt.
 

DeletedUser13801

Guest
Eckte baazsjes of baazsinnetjes stemmen op Jodude, als bm natuurlijk.
 

DeletedUser13801

Guest
de dag dat jij bm word stop ik met wvw!

en die marshmallow is gewoon wolf
 

DeletedUser55797

Guest
Zie ik hier nou 2 wolven tegen elkaar praten?
Beetje raar gesprek dit en zeer verdacht ook. Als ik op iemand zou moeten stemmen nu, zou ik tussen jullie 2 kiezen.

Zover ik weet, gebruikt iedereen de afk. Q .
 

DeletedUser24056

Guest
Ik neem aan dat de Don wel wat meer stemmen gaat krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Dat was eerder een prestatie van de kant van ES!

Er speelde hele skype gesprekken achter en ja ik geef eerlijk toe, Bappos is erg goed haha! :D
Maar dara gaat het nu niet over.
Kan op dit moment niemand vertrouwen, want heb nog geen idee wie welke rol bezit.
Daarom zal ik geen BM stem uitbrengen.
 

DeletedUser52001

Guest
Er speelde hele skype gesprekken achter en ja ik geef eerlijk toe, Bappos is erg goed haha! :D
Maar dara gaat het nu niet over.
Kan op dit moment niemand vertrouwen, want heb nog geen idee wie welke rol bezit.
Daarom zal ik geen BM stem uitbrengen.

Wat een onzinreden om geen stem uit te brengen zeg, alsof iemand weet welke rol een ander zou kunnen hebben in een potje zonder netwerken, behalve de wolven.
En toch stemt iedereen voor BM.
Kies gewoon een speler die je over het algemeen goed vind of iemand waarvan je denkt dat je die persoon snel doorhebt als wolf, maar niet stemmen is eerder verdacht, alsof je niet op een medewolf wil stemmen maar eigenlijk ook niet op een goedje.
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzinreden om geen stem uit te brengen zeg, alsof iemand weet welke rol een ander zou kunnen hebben in een potje zonder netwerken, behalve de wolven.
En toch stemt iedereen voor BM.
Kies gewoon een speler die je over het algemeen goed vind of iemand waarvan je denkt dat je die persoon snel doorhebt als wolf, maar niet stemmen is eerder verdacht, alsof je niet op een medewolf wil stemmen maar eigenlijk ook niet op een goedje.

Dan is het maar verdacht? Zoals het vorig potje was met een BM die al random was gekozen vond ik het veel aantrekkelijker. Misschien dat ik morgen nog een BM stem uitbreng, maar op dit moment even niet.
 

DeletedUser52001

Guest
Dan is het maar verdacht? Zoals het vorig potje was met een BM die al random was gekozen vond ik het veel aantrekkelijker. Misschien dat ik morgen nog een BM stem uitbreng, maar op dit moment even niet.

Niet voor BM stemmen lijkt me net zo goed niet stemmen.
Maar daarnaast, stemmen op een BM gaat helemaal niet over of je de persoon in kwestie vertrouwd, want dan kan helemaal niemand een stem uitbrengen behalve de wolfjes, en dat schiet lekker op.
Niet stemmen is ontwijken, zodat mensen je er later neit op aan kunnen kijken. En dat doen wolfjes graag!
 
Bovenaan