[Speeltopique]Weerwolven van Wallydam (111)

DeletedUser

Guest
7206.jpg


Weerwolven van Wallydam door Amy en Koenfighter

Buig voor Eddy Wally stervelingen. Stap mee in zijn vliegmachien en kom heus wel aan in Wallydam, waar bovengenoemde de plak zwaait. Zoals jullie wel of niet weten, heeft Eddy Wally een hekel aan kneusjes en anders inferieur gespuis. Hij schopte het zelf van marktkramer tot The Voice of Europe en weet dus dat je met de nodige moeite overal raakt.

Vandaar heeft Eddy wat handlangertjes onder zijn hoede genomen, genaamd de Warren Zevons van Wakkerdam. Die helpen heerser Wally met graagte in zijn edele taak de wereld te ontdoen van minderbegaafde personen. Samen met de Warren Zevons zorgt Eddy Wally dus voor etnische zuivering. Hitler is er niets tegen.

De Warren Zevons en Eddy Wally worden nog bijgestaan door het knapste wicht van het noordelijk halfrond, leeftijdscategorie beneden de 12 jaar. Jullie weten ongetwijfeld al over wie ik het heb he sloebers.

got-arya_stark_by_sykaaa-d4radyy.jpg

Na drie dagen groeit Arya na een pijnlijke transformatie uit tot een waarlijke Warren Zevon. Hoe dat in zijn werk gaat, laat ik aan jullie fantasie over.

Gelukkig hebben we tegen al dat kwaads ook wat goeds. Om wat tegengewicht te bieden. We zijn geen monsters hee.

Als eerste hebben we Mark Knopfler, die jullie als waren jullie één voor één zijn Brother in Arms zal beschermen tegen de woeste aanvallen van Warren Zevon en kornuiten. Een iemand zal zich 's nachts geen zorgen maken. Mark waakt over jullie. Hondstrouw zoals immer.

Verder ben ik het als voorzitter van het Comite Ter Promotie Van Het Ontegensprekelijke Talent Van Ons Aller Kate Bush of kortweg het CTPVHOTVOAKB verplicht aan mijn stand deze Britse toverfee van de muziek in deze editie van WvW te betrekken. Voor mijn liefste Kate Bush hebben we de heksenrol lichtjes getweakt. Het kan namelijk niet dat Kate Bush iemand doodt. Daarvoor is ze veel te lief en te goed. Vandaar dat mijn lieve Kate Bush tweemaal iemand tot leven zal kunnen wekken, gelijk of het nu overdag of 's nachts gebeurt.

katebush02.gif

Verder hebben we natuurlijk ook nog een jager in Wallydam. En wie anders kan zo nauwkeurig mikken dat hij zelfs in zijn doodsgereutel nog een persoon naar keuze kan omleggen? Ja, dat kan inderdaad niemand anders dan Ronnie zijn!!! The Rocket staat altijd op scherp en voor je het weet ben je naar de pieren!!!! Buig buig voor deze baas.

ronnie-osullivan_1237546c.jpg

Dan moeten we ook nog iemand hebben die kan zieneren. Die los door alle façades heenprikt. Het is een medium met een zesde zintuig. De normale kneusjes die Wallydam bevolken staan meestal nogal twijfelachtig over zijn gaves. Ze zijn wat men heet, sceptisch. Vandaar dat deze persoon het ook moeilijk zal hebben mensen te overtuigen. Some people call him "de babyfluisteraar", all we know is, he's called Derek Ogilvie jaja, een celebrity!!! Derek staat jullie bij met raad en daad, en wij verklappen hem soms wel eens een keer een rolletje!!!

babyfluisteraar258x210.jpg

We gaan verder naar onze volgende lamme goedzak. Deze man heeft een vurig liefdesleven. Hij is niet bang zijn pijlen te richten als hij een echte bink ziet. Diegene valt natuurlijk meteen voor deze casanova, want welke man kan Gerard Joling nou weerstaan? Bloedheet wordt het wanneer deze twee lovers bij elkaar komen!!!

nederlandJolingGerard.jpg

Verder moeten we ook nog het domme gedeelte van Nederland wat tevreden houden als we deze stemming hier willen winnen. Vandaar dat we een dorpsgek introduceren. Deze persoon is in wezen een dorpsoudste, maar aangezien de persoon die wij gekozen hebben niet goed in z'n bovenkamer is, noemen we hem voor het gemak de dorpsgek. Het is dus een dorpsoudste, maar dan met een wat meer toepasselijke naam.

geert-wilders.jpg

En als laatste hebben we nog de KNEUSJES. De burgertjes van niemendal. Weerloze prooien voor Wally, Warren Zevon en natuurlijk Arya, wat een vrouw!!! Jullie zijn gewoon opvulling, voor de rest het vernoemen niet waard.

adje_721966b.jpg

-------------------------------------

Nog even voor de mensen die niet kunnen volgen:

  • Wolf = Warren Zevon
  • Welp = Arya
  • Eindbaas aka Wolvenleider = Eddy Wally
  • Beschermengel = Mark Knopfler
  • Levensfee = Kate Bush
  • Dorpsgek = Malle Geert
  • Ziener = Derek Ogilvie
  • Jager = RONNIE!!!
  • Cupido = Gerard Joligejoling

Een burgemeester wordt de eerste dag gekozen, bij een gelijk aantal stemmen kiest hij wie er doodgaat. Claimen en netwerken doen we niet aan, we zijn verdomme geen twaalf jaar niet meer he.

PM's mogen naar ons beiden gestuurd worden, en het aantal wolven bepalen we aan de hand van de inschrijving, ga uit van een 1/5 verhouding. Gegroet lieverdjes en stem deze epische Weerwolven van Wallydam naar de top!!!!

  • Lynchstem in het rood
  • BM-stem in het blauw
  • Alle speciale rollen + Wally sturen een berichtje naar beide spelleiders als ze beslissen een actie te doen.

media_l_462004.jpg

Verder, let wel, ik heb een hekel aan inactiviteit. Dat je niet post kan me geen anus schelen, maar stemmen doe je. Eenmaal mag je een stemming missen, de tweede maal krijg je een PM en als je geen goede reden kan aanbrengen voor het nalaten van jouw verplichtingen, dan vlieg je eruit, zonder pardon en ongeacht je rol. Wezen jullie gewaarschuwd. Brand los.


DE EERSTE PM'S GAAN ROND.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Spelerslijst


Spelerslijst


1. Anthraxxis Lynch, Dag 8, Mark Knopfler.
2. bik en rode trap
3. OwnageForYou Lunch, Dag 6, Kneus.
4. Marwolaeth
5. pr0sieeb
6. Dashba

7. Lollie-nator12 Lunch, Dag 2, Kneus.
8. blond
9. the joker13 Lynch, Dag 2, Kneus.
10. Mooteman
11. marcoknight
12. .MarshMallow
13. Yube Lynch, Dag 1, Kneus.
14. Quechua Ronnieschot, Dag 5, Kneus.
15. Eucalyptus Sunrise Lynch, Dag 6, Kneus.
16. Bappos Lynch, Dag 3, Warren Zevon.
17. Cgrain Lunch, Dag 1, Kneus.
18. Rukurt Liefdesverdriet, Dag 5, Gerard Joling.
19. Held van de Dag Lynch, Dag 7, Kneus.
20. Oscar11 Lunch, Dag 3, Kneus.
21. Energy Lynch, Dag 4, Kneus.
22. Svennieboys Lunch, Dag 7, Kneus.
23. Lieflap Lynch, Dag 5, Ronnie O'Sullivan.
24. Jodude Vervanger: batchieboy Lunch, Dag 8, Kneus.
25. Simeco Vervanger: Raider x Lunch, Dag 5, Kate Bush.
26. EvW Inactiefje, Dag 7, Kneus.
27. Alles is voor Bassie Inactiefje, Dag 7, Derek Ogilvie.


Reserves

1. Evil big
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Brand los. We verdelen de rollen nu, ik zet hier een berichtje als de PM's rondgaan.
 

DeletedUser

Guest
Alle rollen zijn verdeeld! Heb je geen rol ontvangen, stuur dan maar even een berichtje.

Morgenavond om 20:00 de deadline voor BM-verkiezing, lynch en lunch.
 

DeletedUser56576

Guest
Ik bied me uiteraard aan als Burgemeester.

Verder zet ik mijn stem alvast op Bappos
 

DeletedUser16768

Guest
Voor de mensen die het vergeten zijn:


HTML:
[COLOR="Blue"][B]Bappos[/B][/COLOR]
 

DeletedUser

Guest
Goed, ik heb er zin in en ik ga ook serieus spelen en mijn best doen. Voor eenieder die al langer speelt dan 5 potjes: Je weet dat een stem op mij voor BM een goede is! Voor iedereen die het nog niet weet: Bij deze.

Ik ga trouwens niet zoals bappos hierboven alles voorkauwen, ik neem aan dat iedereen hier zelf initiatief kan nemen wat bappos probeert uit te schakelen, verdacht hoor!!!
 

DeletedUser16768

Guest
Bik en rode trap

Aangezien ik niet op mezelf mag stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Goed, ik heb er zin in en ik ga ook serieus spelen en mijn best doen. Voor eenieder die al langer speelt dan 5 potjes: Je weet dat een stem op mij voor BM een goede is! Voor iedereen die het nog niet weet: Bij deze.

Ik ga trouwens niet zoals bappos hierboven alles voorkauwen, ik neem aan dat iedereen hier zelf initiatief kan nemen wat bappos probeert uit te schakelen, verdacht hoor!!!

Natuurlijk krijgt BERT mijn stem, hij toont zich als een echte leider. Hij gaat ervanuit dat zijn onderdanen ook kunnen denken!
 

DeletedUser22681

Guest
Jodude

Tevens kunnen jullie op mij stemmen als Burgemeester omdat het kan.
 
Bovenaan