[Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

Reactiescore
3.586
Niet nog een derde partij dat is echt ellende.

Een jagerschot is niet tegen te houden neem ik aan en aangezien de eerste stervende wolf dit krijgt gaat er bij zekerheid een belangrijk goedje dood tegenover staat het risico de fluitspeler lang in de game blijft en solo wint.
 
Reactiescore
1.279
Een jagerschot is niet tegen te houden neem ik aan en aangezien de eerste stervende wolf dit krijgt gaat er bij zekerheid een belangrijk goedje dood tegenover staat het risico de fluitspeler lang in de game blijft en solo wint.
Hoeft niet belangrijk te zijn. Kan ook simeco zijn.

Maar klopt, enkel wordt die fluitspeler richting het einde al heel snel ellende.
 
Reactiescore
3.586
Hoeft niet belangrijk te zijn. Kan ook simeco zijn.

Maar klopt, enkel wordt die fluitspeler richting het einde al heel snel ellende.

Ik verlies denk ik liever mogelijk van de fluitspeler dan mogelijk van de slechtjes. Benieuwd wat andere er nog van vinden.
 
Reactiescore
141
EENVANDAAG OPINIEPANEL
1615325791497.png

We schakelen weer naar het Eenvandaag Opiniepanel. Daar zien we Gijs Rademakers weer. Wat is de stand van zaken, wie komt er het slechts uit?

Nou het ziet er naar uit dat de mensen nul vertrouwen hebben in Farid Azarkan. Deze lijsttrekker wordt als lastig, onbetrouwbaar en onloyaal gezien. Daarbij maken veel mensen zich zorgen dat deze lijsttrekker onder invloed staat van Turkije. De kiezers vonden verder da……

Toen viel plots de TV uit.

….

….

Mensen keken verbaasd om zich heen. Is Ziggo weer uitgevallen? Hebben we kortsluiting? Toen de mensen echter naar buiten keken, schokken ze zich dood..



Door de straten reden er Tanks naar het binnenhof. Op die tanks stonden Turkse Vlaggen. Worden we nu bezet door de Turken????

1615325772796.png

Plots ging de TV weer aan. In plaats van Gijs Rademaker stond daar ineens Kuzu. Hij susde ons gerust. Erdogan zoekt geen problemen met Nederlandistan, zoals de provincie op 9 maart door het leven zal gaan.

De verkiezingen zijn over, LEVE ERDOGAN, LEVE AZARKAN!

Jullie hebben de engel gelyncht, sukkels

FamdecibelCandui
nonkel josCandui
ArbeitmanCombino Pastasaus
Mohniels1Combino Pastasaus
CandiuDenDuvel
Combino PastasausDenDuvel
JokersbrainDenDuvel
thelightfighterDenDuvel
calamus incendiumFamdecibel
DenDuvelI Like Trains
MiketijgeritsDash
Xena PrinsesitsDash
AnthraxxolKillingsspreeee
I like trains.Killingsspreeee
Lynch
MaterlottiNonkel Jos
Tigor93Simeco
BapposTheLightFighter
een niet dubieuze naamTheLightFighter
KillingsspreeeTheLightFighter
capricornoTigor93
ItsDashTigor93
SimecoTigor93
Cryptic
laila
Milow
problieeeb
 
Reactiescore
1.279
Nou mooi zo nu ziet iedereen dat dit soort pauper rollen gewoon kut zijn. @nonkel jos gooi jou potje er maar in met dezelfde namen
 
Bovenaan