[Speeltopic] WvW #150: Yufkastad

DeletedUser

Guest
Ja zeg Victor, waarom heb ik rukurt gegeten, waarom dragonfriend, waarom marwo.. omdat het kan? ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry, Ious. :p

Hey Imp, er is hier toch altijd gezeik? What is new.. kom op, meespelen jij :p
 

DeletedUser70435

Guest
Niet zo grappig hoor ivhaK :eek:
Als iedereen me nou gewoon Bram noemt (a)
 

DeletedUser

Guest
Er stond 'was' ;)
Ik bedacht het me ook te laat van 'shit ik praat vvt over haar maar de lunchpost is nog niet eens geweest" maar heb het laten staan zo.

Daarom mensen, MIJ nooit converteren! Laat dit een lesje zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Er stond 'was' ;)
Ik bedacht het me ook te laat van 'shit ik praat vvt over haar maar de lunchpost is nog niet eens geweest" maar heb het laten staan zo.

Daarom mensen, MIJ nooit converteren! Laat dit een lesje zijn :D

Bwa je deed het wel goed hoor. Op het einde was het meer doordat er veel goedjes waren waar jij tegen begon aan te vallen (omdat je moest) dat men je als slecht zag dan doordat je slecht speelde.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je compliment Blond :) en Tove, het is ook helemaal niet waar, ik heb al een paar x gewonnen (overleefd :p) als wolf-zijnde hehe.
En er waren best wel wat mensen die me zagen als goedje. Dus ja, ik heb het prima gedaan :)

Nou dat zou ik ook wel eens willen weten ik was net zo goed op dreef!!!
Dingen gebeuren nu eenmaal, net als dat ik ineens werd geconverteerd. *aaaargh* : ) Weet ook niet meer precies welke nacht, volgens mij nadat Tim werd gelyncht, of de nacht erna.
Denk je dat ik een gat in de lucht sprong ofzo? :p
 

DeletedUser24056

Guest
Dingen gebeuren nu eenmaal, net als dat ik ineens werd geconverteerd. *aaaargh* : ) Weet ook niet meer precies welke nacht, volgens mij nadat Tim werd gelyncht, of de nacht erna.
Denk je dat ik een gat in de lucht sprong ofzo? :p

Geen probleem hoor, maar ik baalde wel verschrikkelijk:p
 

DeletedUser34283

Guest
Ach hints of niet. Om daar achteraf over te zeiken kunnen ze de tering krijgen hoor. Wel schijnheilig meedoen in t spel maar achteraf klagen is laag. Heb dan wel betere dingen te doen.
 

DeletedUser13565

Guest
Deden ze tijdens het spel ook, maar dan in PM. Lijkt me ook wel logisch dat je dat dan niet hier doet. We moesten enkel de beslissing nog nemen en toen deed Egtwel dat al voor ons. :D
 

DeletedUser34283

Guest
Ach zeg dat dan ook tegen mij. Niet lekker profiteren en achteraf huilen. Stel zeikerds daar zeg. (Dit bedoel ik niet naar jou toe natuurlijk:p)
 

DeletedUser

Guest
Ach hints of niet. Om daar achteraf over te zeiken kunnen ze de tering krijgen hoor. Wel schijnheilig meedoen in t spel maar achteraf klagen is laag. Heb dan wel betere dingen te doen.

Pff heb ik jou meteen vertrouwd toen jij zei dat jij mij had beschermd die ene nacht? Nee, je zei nog dat je mijn instelling meer waardeerde dan de mensen die jou meteen geloofden. Beetje flauw van je. Ik zat nog wel hartstikke para te doen dat jij een wolf zou zijn (dat was de enige reden die ik me namelijk kon bedenken dat je nog niet was uitgeschreven door Q na die duidelijke bigass claim van je) en expres geen lunch had gedaan om mij in het ooitje te nemen. Als je dat gaat ontkennen dan ga ik echt voortaan een printscreen maken van elke pm die ik ontvang, om het even van wie.:rolleyes:
 
Bovenaan