[Speeltopic] WvW #150: Yufkastad

DeletedUser13565

Guest
Het Volksoproer van Yufkastad

Algemeen


Klaagmuur: Nee
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Lynch: Rood in het topic
BM: Wordt gekozen op dag 1. Blauw in het topic
Lunch en speciale rollen naar: Quechua en TheManWithItzBlueknife
Eindtijd stemmen: 22:00
tijdstip verhalen: Zo snel mogelijk daarna
Netwerken&claimen: Claimen OFF , netwerken LIMITED. Je mag praten met medespelers over het spel, wie je verdacht vindt, maar geen ENKELE verwijzing naar je rol. We zijn zeer efficient en consequent als het gaat om doodvallen.

Verhaal


Een nieuwe premier in het land van de Brave Burgers is altijd een hele happening.
De premier vaardigt altijd een aantal nieuwe decreten uit om te vieren dat hij gehuldigd is, en deze keer is het een wel erg ingrijpende verandering: alle Marokkanen en Turken worden het land uitgezet.
De bevolking is woedend. Nu is de uitzetting op zich niet zo'n probleem, maar de gevolgen ervan wel.
Couscous en döner ; het merendeel van de bevolking leeft erop! En dat zou nu allemaal voorgoed voorbij zijn.
Een massale opstand is het gevolg. De regering besluit niet met harde hand op te treden maar laat gewoon een aantal PVV'ers stiekem infiltreren.

Rollen

Goedjes:
Burger
De klassieke wolvenjager, met als sterkste wapen zijn brein!

Muizenval
Mag elke dag een tijdstip noemen. Hij krijgt de rol te zien van de eerste persoon die stemt na dit tijdstip. Het is verboden voor de muizenval om spelers hints te geven over de tijdstippen waarop ze moeten stemmen.

Wapensmid
Maakt geweren. Kan elke 3e dag iemand een jagersgeweer geven. Deze persoon wordt dus jager bovenop zijn huidige rol. Het zou dus ook kunnen dat een wolf een geweer krijgt. Hij blijft dan slechtje.

Jager
De klassieke jager. Neemt iemand mee in zijn dood. Van te voren het slachtoffer opsturen, anders pech

Beschermengel
Kan elke dag iemand beschermen tegen de lunch.

Doodsheks
Heeft een doodsdrankje dat hij kan gebruiken om 's nachts iemand te vermoorden.

Levensheks
Heeft een levensdrankje en kan deze gebruiken om het lunchslachtoffer te redden.

Lutz Jacobi (Dorpsgek)
Kan elke dag 3 namen opgeven, en krijgt dan in willekeurige volgorde de rollen van deze personen.

Orakel van Delphi
Geeft iedere dag de rol door van een willekeurig persoon aan een willekeurig persoon, zonder deze zelf te weten te komen.
Voorbeeld: Orakel Napoleon stuurt: "Kahvi krijgt rol van Saas."

Ziener
Ziet iedere dag iemands rol in een kristallen bol.

Dorpsoudste
Is zo oud dat hij de lunch een eerste keer overleeft.

Slechtjes:
Normale wolf
de wolven mogen elke avond iemand lunchen.

Infectiewolf
Kan elk moment van de dag iemand infecteren. Infectie wordt niet bekend gemaakt.

Neutraal:
Mythomaan
Moet dag twee een speler kiezen. Is deze een wolf, wordt hij wolf. Is deze speler een 'zienende rol', dan neemt hij die over. Heeft de speler een andere rol, wordt hij burger.

Heb jij je rol niet ontvangen, dan was waarschijnlijk je inbox vol. Meld het direct!!
De officiële eerste dag begint nog niet, die begint om 22.00.
Er zal vandaag enkel een burgemeesterstemming plaatsvinden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13565

Guest
Re: WvW #150: Yufkastad

Spelerslijst

1. Oscar11 > Lynch 3 > Weerwolf
2. Flexibility > Lynch 12 > Burger
3. Jodude >
Inactief dag 3 > Burger
4. Simeco >
Inactief dag 6 > Burger
5. Dutchboy66 > Lynch 2 > Burger
6. Wolfish > Lynch 1 > Burger
7. 0verlyattachedgirlfriend > Inactiviteit 3 > Burger
8. lordtim16 >
Inactief dag 3 > Weerwolf
9. Rukurt > Lunch 13 > Burger
10. glenn485 >
Inactief dag 3 > Burger
11. Blond > Lynch 13 > Infectiewolf
12. Time-out >
Inactief dag 3 > Burger
13. Tim010 >
Inactief dag 3 > Mythomaan/Burger
14. Cgrain >
Inactief dag > Burger
15. Anthraxxis > Lynch 5 > Weerwolf
16. Lady Sophie > Uitgeschreven dag 8 > Weerwolf
17. Stalov > Lynch 6 > Levensheks
18. Edward van Woodstock > Lynch 4 > Muizenval
19. OwnageForYou > Lunch 1 > Burger
20. Jojor > Lunch 11 > Beschermengel
21. Lytho >
Inactief dag 3 > Burger
22. Bik en rode trap > Lunch 8 > Burger
23. Coolio > Inactief dag 9 > Dorpsoudste
24. Fatality. > Lynch 7 > Weerwolf
25. Napoleon Bonaparte. >
Inactief dag 3 > Doodsheks
26. Khaduffii > Lunch 10 > Ziener
27. Marwolaeth > Lunch 14 > Wapensmid
28. .ThaPerfectFeeling > Lunch 2 > Burger
29. Saas. > Lunch 5 > Burger
30. Kahvi > Jagerschot dag 15 > Geïnfecteerde weerwolf ( jager )

31. Simonyoda3 > Jagerschot dag 10 > Geïnfecteerde weerwolf ( dorpsgek )
32. Egtwel > Lynch 10 > Weerwolf

32. OrAsU > Lynch 1 > Burger
33. Imperium Augustus > Jagerschot dag 10 > Beschermengel
34. Devil Wears Prada > Inactief dag 3 > Burger
35. Reversistence. > Inactief dag 3 > Burger
36. I like trains. > Inactief dag 3 > Weerwolf

37. Dao Mechong > Lynch 8 > Burger
38. Bappos > Heks dag 3 > Burger
39. Amycipatie > Lunch 2 > Burger
40. Mooteman > Lynch 14 > Weerwolf
41. Alles is voor bassie > Inactief dag 10 > Burger

42. arbeitman > Lunch 3 > Orakel
43. Calamus Incendium > Lunch 7 > Burger
44. the joker13 > Lynch 3 > Burger
45. –Tim- > Lynch 9 > Weerwolf
46. Raccom > Lynch 15 > Jager
47. PartOfTheGame > Burger

48. Senne > Lunch 1 > Burger
49. Eucalyptus Sunrise > Lunch 5 > Mythomaan/Burger
50. Dragonfriend723 > Lunch 12 > Burger
51. Lean on me. > Inactief dag 5 > Dorpsoudste
52. Deviance > Lynch 11 > Weerwolf
53. -unknownsoldier- > Lynch 4 > Burger
54. Victorious > Jagerschot dag 15 > Burger
55. Lollie-nator12 > Lynch 5 > Infectiewolf
56. Lieflap > Jagerschot dag 8 > Doodsheks

57. Pr0sieeb > Lynch 2 > Levensheks
58. TheManWithItzBlueknife > Lunch 6 > Burger
59. Emperor of Blood > Lunch 4 > Wapensmid
60. Tove Styrke > Jagerschot dag 15 > Burger


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: WvW #150: Yufkastad

Kahvi is btw wolf, gezien de gelynchde personen. Die lyncht namelijk liever alleen de inactievere deelnemers eruit anders vind ze het zielig...
 

DeletedUser

Guest
Re: WvW #150: Yufkastad

We zijn samengesmolten!

Joepie! Lekker Donor dorp omspitten & analyseren *zucht*
 

DeletedUser

Guest
Re: WvW #150: Yufkastad

Kahvi is btw wolf, gezien de gelynchde personen. Die lyncht namelijk liever alleen de inactievere deelnemers eruit anders vind ze het zielig...
Eh? Waar heb je het over? Ik heb niet 1x op een inactiefje gestemd. Dat was Anthraxxis fyi
 

DeletedUser70435

Guest
Re: WvW #150: Yufkastad

Korte samenvatting:
Dag 1 tm 4 bij de lynch goedjes eruit gewerkt. Dag 5 lunch een wolf. Ook nog een wolf inactief dood.
Eerste 2 dagen werd steeds de BM geluncht.
Veel theorieën zijn er niet gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic\WvW #150: Yufkastad

Echter stem ik op Blik en Rode Trappistbier vanwege zeer verdachte handelingen die hij heeft verricht. Tot nu toe is hij erg afwezig bezig en heeft nog geen blijk van enige initiatief in het zoeken van de wolven blijk gegeven. Verder heeft hij bijna niemand nog serieus aangevallen...
 

DeletedUser52001

Guest
Wij hebben al een wolfje gevonden, Stalov. Die bij de vorige lynch in ons dorp zijn medewolf anthraxxis nog wou redden, maar daar helaas niet in slaagde. De redenen voor zijn wolfzijn zijn op de laatste 2 pagina's te vinden!
 

DeletedUser

Guest
Goed mensen van het andere dorp beetje knullig moment dit. Marwolaeth en ondergetekende hadden gisteren Anthraxxis (Weerwolf) eruit gestemd, en nu zijn Stalov en Jojor wolven. Voor uitleg vraag marwolaeth ik snapte het allemaal niet zo goed want ik ben er niet zo bij maar het is wel zo.

Ik was bm, en dat ging vrij goed dus ik stel voor dat ik weer bm word, niets mis mee.
 

DeletedUser

Guest
Gast ikzelf heb Anthraxxis eruit gewerkt, sinds ik de eerste was die hem verdacht vond posten...

Medeburgers zien jullie het, Bik en Rode Trap heeft gewoon de feiten niet op een rij, net alsof het hem weinig interesseert omdat hij toch wel wolf is...
 

DeletedUser70435

Guest
Stalov verwijderde zijn stem zag ik, erg verdacht. Dao Mechong is ook een potientiële wolf.
 

DeletedUser

Guest
Oh ik zie dat Quechua mij nog heeft staan als burgemeester in zijn spelerslijst wat nobel van hem dank voor de eer. Dan ziet u mij allen morgen weer.
 

DeletedUser

Guest
Oh ik zie dat Quechua mij nog heeft staan als burgemeester in zijn spelerslijst wat nobel van hem dank voor de eer. Dan ziet u mij allen morgen weer.

Daar gaat hij weer, onze wolf... als het hem te heet onder de voeten wordt vertrekt hij weer, maar inhoudelijk reageren? ho maar!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen 10 posts nodig om mensen te overtuigen dat ik gelijk heb. Toen jij mij een autist ging noemen en volledig tegen de spelleiders beslissing in ging om een wolf dood te laten vallen was het wel duidelijk voor iedereen dat jij wolf bent.

Dat jij nu op mij countert vind ik eigenlijk wel vermakelijk dus dat wil ik nog wel een dagje aanzien, ik denk dat het niveau daar hier nog wel voldoende voor is dat ik niet doodga, zeker met een aantal mensen uit het oude dorp die dat ook wel zullen bevestigen.
 

DeletedUser52001

Guest
Gast ikzelf heb Anthraxxis eruit gewerkt, sinds ik de eerste was die hem verdacht vond posten...

Medeburgers zien jullie het, Bik en Rode Trap heeft gewoon de feiten niet op een rij, net alsof het hem weinig interesseert omdat hij toch wel wolf is...

Jij was dan wel de eerste die op hem stemde (waarvan congrats) iedereen die op hem stemde heeft hem de uit gewerkt! (ik met wat extra motivatie)
Maar anthraxxis was wolf, en stalov die hem verdedigde ook dus beter stem jij ook op hem.

Stalov verwijderde zijn stem zag ik, erg verdacht. Dao Mechong is ook een potientiële wolf.

Ja, op het moment dat zijn medewolf anthraxxis er uit zou gaan mocht hij dat niet doen. Wat hem 99% wolf maakt, gewoon 100 eigenlijk. Dus, allemaal stemmen op stalov vandaag.
 

DeletedUser

Guest
Gast ikzelf heb Anthraxxis eruit gewerkt, sinds ik de eerste was die hem verdacht vond posten...

Medeburgers zien jullie het, Bik en Rode Trap heeft gewoon de feiten niet op een rij, net alsof het hem weinig interesseert omdat hij toch wel wolf is...
Nee hoor, dat was ik. Wat loop je toch irritant veren in je eigen reet te steken man.

Ik ga mee op Stalov, ik denk ook dat hij in Koeskoes is geconverteerd, in of na de dag dat Oscar de Weerwolf werd gelynched (Stalov stemde ook op Oscar)
 
Bovenaan