[Speeltopic] WvW #150: Yufkastad

DeletedUser34283

Guest
Ach zoals ik al zei: blijf maar zeiken ik peer m hier. Het is maar een spelletje hoor. Kap es met huilen allemaal. Ik zei idd dat ik jouw instelling het meest waardeerde, gezien jij kritisch bleef. Jij valt dus ook buiten beschouwing:)
 

DeletedUser14063

Guest
Ach zeg dat dan ook tegen mij. Niet lekker profiteren en achteraf huilen. Stel zeikerds daar zeg. (Dit bedoel ik niet naar jou toe natuurlijk:p)
Hm
Als iemand het tegen jouw zegt dan geven ze ook meteen door dat ze weten dat jij een beschermengel bent wss. Als iemand het niet eerlijk/leuk vind dat jij duidelijke verwijzingen in je post plaats, vind ik het niet verbazingwekkend dat iemand dan geen PM stuurt naar je.

Bovendien leek het nogal vrij duidelijk dat je zelf dondersgoed wist dat je een verwijzing naar je rol maakte.
Ik zie niet in waarom iemand dan een bericht naar jouw zou moeten sturen?

Eigenlijk ziet het er nog steeds wel uit dat je met opzet een rol verwijzing deed, anders zou je hier niet het woord "huilen" en variaties daarvan herhaaldeijk gebruiken en proberen om de aandacht op anderen te leggen.
 

DeletedUser34283

Guest
Hm
Als iemand het tegen jouw zegt dan geven ze ook meteen door dat ze weten dat jij een beschermengel bent wss. Als iemand het niet eerlijk/leuk vind dat jij duidelijke verwijzingen in je post plaats, vind ik het niet verbazingwekkend dat iemand dan geen PM stuurt naar je.

Bovendien leek het nogal vrij duidelijk dat je zelf dondersgoed wist dat je een verwijzing naar je rol maakte.
Ik zie niet in waarom iemand dan een bericht naar jouw zou moeten sturen?

Eigenlijk ziet het er nog steeds wel uit dat je met opzet een rol verwijzing deed, anders zou je hier niet het woord "huilen" en variaties daarvan herhaaldeijk gebruiken en proberen om de aandacht op anderen te leggen.

Tuurlijk deed ik het bewust. Dat zeg ik al die tijd. Ik zeg toch alleen dat ze me daarmee IN het spel kunnen confronteren en niet als een of andere huilbaby na het spel de schijnheilige uit komen hangen. Alleen Kahvi heeft dat gedaan. Daarna kwam de rest janken alsof je het speentje van een baby afpakt. Damn.
 

DeletedUser13565

Guest
Nou, het punt is dat dat niet kon IA, ze konden enkel bij de leiding klagen omdat ze geen risico tijdens het spel wilden nemen dat ze iets verraadden.

Dan zou de rest je als bewezen goedje zien, en zou men vraagtekens plaatsen bij hen omdat ze er problemen mee hebben.
 

DeletedUser34283

Guest
Nou, het punt is dat dat niet kon IA, ze konden enkel bij de leiding klagen omdat ze geen risico tijdens het spel wilden nemen dat ze iets verraadden.

Dan zou de rest je als bewezen goedje zien, en zou men vraagtekens plaatsen bij hen omdat ze er problemen mee hebben.
tegen mij persoonlijk bedoel ik. Haha
 

DeletedUser14063

Guest
Maar nogmaals, waarom zou iemand dat tegen jouw moeten zeggen?
Het is aan de spelleiding om uiteindelijk actie te ondernemen, spelers moeten elkaar niet onderling op regels gaan wijzen.
 

DeletedUser55797

Guest
drama drama wat een drama weer!

Ik vind dat de spelleiding zelf meteen handelingen had moeten treffen, of niet. Gezien dat niet is gebeurd snap ik IA's punt dat niet nu ineens iedereen bij hem moet zeuren (Niet dat ik zijn gedrag goedkeur). Maar het is gewoon geweest. klaar over uit. Het potje is gedaan, er is 1 winnaar, klaar!
 

DeletedUser63354

Guest
drama drama wat een drama weer!

Ik vind dat de spelleiding zelf meteen handelingen had moeten treffen, of niet. Gezien dat niet is gebeurd snap ik IA's punt dat niet nu ineens iedereen bij hem moet zeuren (Niet dat ik zijn gedrag goedkeur). Maar het is gewoon geweest. klaar over uit. Het potje is gedaan, er is 1 winnaar, klaar!

Als het goed is, hebben we de situatie zo gelaten.

Ik zelf vond het wel een geslaagd potje, met een activiteit ver boven andere potjes (ja, ik weet het aantal spelers). Maar toch nog 70 (+2) pagina's op het einde. En dan heb ik de aparte dorpen er nog niet eens bij op geteld.

Als speler vond ik het leuk. Ik kreeg op dag 6 van Simon een pm of ik skype had, dus ik mijn skype gegeven, beetje gesproken. Opeens kreeg ik de vraag of ik een netwerk had, ik uiteraard nee zeggen, want je weet maar nooit, maar buiten dat had ik alleen maar losse contactjes. (Potg bijv.) Volgens hem was ik een gevaarlijke speler en nadat de lunch was geweest kwam hij al snel met een berichtje: 'Zoals ik al zei was je een gevaarlijke speler, ik heb mijn medewolfjes niet kunnen overtuigen je te laten leven :('
Haha, mooie woorden :D Daarna nog logjes uit de wolvenchat gezien (jaja -Tim- :D), blijkbaar was ik de enige speler die niet onder de duim te houden was :cool:

Naja, geslaagd, bedankt voor het leiden Q. en natuurlijk ook bedankt voor het doorspelen spelers. (een potje voor mij als speler én als spelleider :))
 

DeletedUser55797

Guest
Als het goed is, hebben we de situatie zo gelaten.

Ik zelf vond het wel een geslaagd potje, met een activiteit ver boven andere potjes (ja, ik weet het aantal spelers). Maar toch nog 70 (+2) pagina's op het einde. En dan heb ik de aparte dorpen er nog niet eens bij op geteld.

Kijk, dat is dan prima. Maar dan moet de massa niet IA ineens massaal gaan aanvallen ;) Laat het gewoon lekker rusten mensen <3
 

DeletedUser

Guest
Alleen Khaduffi en ik spreken Imp aan op zijn gedrag, ik dacht dat ik hier de dramaqueen was?:cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha, mooie woorden :D Daarna nog logjes uit de wolvenchat gezien (jaja -Tim- :D), blijkbaar was ik de enige speler die niet onder de duim te houden was :cool:
Haha, niet onder de duim te houden... heb je deze gezien? ;)

[15/10/2013 19:46:00] Alice: Ah, snap t al :p
[15/10/2013 19:48:30] Alice: Maar er is niet zoveel tijd meer
[15/10/2013 19:48:52] Alice: Kies maar wie te lunchen, ik weet niet wie er geluncht moet worden omdat ik onbekend ben met de spelers op TW
[15/10/2013 19:56:32] Tim "Amikrot": Oke
[15/10/2013 19:56:34] Tim "Amikrot": Senne
[15/10/2013 19:56:37] Tim "Amikrot": Alsjeblieft :p
[15/10/2013 19:57:03] Alice: Ok, dat is gewoon basic troll :p
[15/10/2013 19:57:11] Alice: Eventjes BM eruit stemmen :p
[15/10/2013 19:58:03] Tim "Amikrot": Ja
[15/10/2013 19:58:06] Tim "Amikrot": Precies
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Briefgeheim :D

Maar inderdaad. Op dit forum ben ik altijd de netwerker, nu ik daar geen tijd voor had, wilde ik niet dat er netwerkjes gevormd werden. Vandaar dat ik de netwerkjes wilde lynchen/lunchen.
 

DeletedUser

Guest
O, ja. Ik wilde BM worden. Dus daarom wilde ik alle BMetjes eruit werken.
 

DeletedUser63354

Guest
Haha, niet onder de duim te houden... heb je deze gezien? ;)

[15/10/2013 19:46:00] Alice: Ah, snap t al :p
[15/10/2013 19:48:30] Alice: Maar er is niet zoveel tijd meer
[15/10/2013 19:48:52] Alice: Kies maar wie te lunchen, ik weet niet wie er geluncht moet worden omdat ik onbekend ben met de spelers op TW
[15/10/2013 19:56:32] Tim "Amikrot": Oke
[15/10/2013 19:56:34] Tim "Amikrot": Senne
[15/10/2013 19:56:37] Tim "Amikrot": Alsjeblieft :p
[15/10/2013 19:57:03] Alice: Ok, dat is gewoon basic troll :p
[15/10/2013 19:57:11] Alice: Eventjes BM eruit stemmen :p
[15/10/2013 19:58:03] Tim "Amikrot": Ja
[15/10/2013 19:58:06] Tim "Amikrot": Precies

Nope had ik niet gezien. Maar er zit wel een verschil tussen nacht 1 en 6. Blijkbaar dacht tim dat ik in een netwerk zat :p jammer dat ik niet op tijd tegen IA in pm zei dat ik wss gelunched ging worden..
 

DeletedUser5312

Guest
Ah zeker wel een mooi potje :) zelf bakte ik er helaas niet veel van maar dat deed niemand in mijn dorp aan het begin :p maarja ook nog een wapen gegeven aan een wolf egtwel. Op het moment van geven leek hij me nog wel gewoon goedje en aangezien hij nooit meer wvw speelt verwachte ik dat hij al snel de link had gelegd dat ik (als broertje) het wapen had gegeven. Dat deed hij ook maarja hij was wolf :( maar zeker het samensmeltings dorp was erg leuk om te volgen aangezien alle inactieve spelers er al zo'n beetje uit waren. Wel een beetje jammer om te zien dat victorious en tove er nog zo lang inzaten dat maakte het voor de wolven wel erg makkelijk maar ja doe je niks aan. De wolven hadden soms wel wat sportiever kunnen lunchen denk ik maargoed bij een jubileum potje ga je natuurlijk wel extra voor de winst dus ik snap het ook wel :p
 
Bovenaan