Speeltopic WvW #15

DeletedUser

Guest
Ik stel me kandidaat als burgemeester en ik heb een verdachte. De spelerslijst is er nog niet, dus de enige manier waarop je kunt weten dat je meedoet is als je een pm hebt gekregen met een rol (zoals ik, daarom weet ik het :D). Half-Brain heeft dus ook een pm gekregen met een rol maar toch doet hij heel opzichtig alsof hij geen pm heeft gehad, zie onder.

Wanneer komen de rollen? En is geen pm burger?

Zeg je het even als alle rollen zijn verstuurd?

Dit in combinatie met zijn spamverleden maakt hem tot mijn eerste verdacht, bij gebrek aan beter. Ik stem liever op zo iemand dan random de eerste dag, vandaar ;). En dit vond ik gewoon verdacht.

Stem op mij als burgemeesterschap! Ik heb veel potjes gespeeld, ben actief (zomervakantie) en ga mijn uiterste best doen om de wolven te ontmaskeren :).
 

DeletedUser

Guest
ik wil ook wel burgemeester worden.:D
Dit is wel mijn eerste keer dat ik dit spel speel maar ik zou het tof vinden ;)
(maar ik heb nog geen Pm ontvangen)
 

DeletedUser

Guest
Ik stel me kandidaat als burgemeester en ik heb een verdachte. De spelerslijst is er nog niet, dus de enige manier waarop je kunt weten dat je meedoet is als je een pm hebt gekregen met een rol (zoals ik, daarom weet ik het :D). Half-Brain heeft dus ook een pm gekregen met een rol maar toch doet hij heel opzichtig alsof hij geen pm heeft gehad, zie onder.





Dit in combinatie met zijn spamverleden maakt hem tot mijn eerste verdacht, bij gebrek aan beter. Ik stem liever op zo iemand dan random de eerste dag, vandaar ;). En dit vond ik gewoon verdacht.

Stem op mij als burgemeesterschap! Ik heb veel potjes gespeeld, ben actief (zomervakantie) en ga mijn uiterste best doen om de wolven te ontmaskeren :).

Ik heb me in wvw14 toch redelijk gedragen. :eek: Maar ik was er gewoon benieuwd naar sinds ik geen pm heb ontvangen. Waarom vraag je zo iets als je een pm hebt?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb me in wvw14 toch redelijk gedragen. :eek: Maar ik was er gewoon benieuwd naar sinds ik geen pm heb ontvangen. Waarom vraag je zo iets als je een pm hebt?

Hebben we niet al genoeg rondes gespeeld dat burgers geen PM kregen?

Er is een kleine opkomst ds stel ik me ook kandidaat voor het burgemeesterschap. Actief en ervaring. :)
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat we even goed moeten kijken om een burgemeester te kiezen, zodat we zeker weten dat een 'goed' iemand ze krijgt,,,

Half-brain is al een beetje verdacht, dus daar stem ik sowiso niet op, verder kijk ik nog even ;)

ps: ik stel me ook beschikbaar
 

DeletedUser3621

Guest
Ik stel me beschikbaar als burgemeester.

Waarom? Omdat de burgemeester meestal het spel niet overleeft.
Normaal is dat de reden dat ik géén burgemeester wil zijn; maar aangezien ik vanaf de 8e niet meer online kan zijn wil ik nu wel burgemeester zijn en nuttig zijn en dan hoop ik tegen die tijd dood te zijn :D.

de 8e begint namelijk het introductieweekend voor mentoren in de El Cid; en van 10-14 augustus is de El Cid. (enige leidse commissie introductie dagen; nieuwe studentjes rondleiden.)

so; Vote me :D Jullie weten dat ik t spel ondertussen wel een beetje snap ^^


edit: oh; en btw; ik verdenk Senne, omdat hij zo overdreven op half-brains uitspraak in gaat.
 

DeletedUser

Guest
jullie mogen op mij stemmen

waarom?
je moet me maar geloven op mn goeie gezicht

zelf zal ik niet op een bm stemmen omdat ik die zware verantwoordelijkheid niet durf te dragen,

wat betreft mn verdachten:
iedereen die nu al begint met verdachtmakingen.
 

DeletedUser26151

Guest
Ik stel me kandidaat als burgemeester en ik heb een verdachte. De spelerslijst is er nog niet, dus de enige manier waarop je kunt weten dat je meedoet is als je een pm hebt gekregen met een rol (zoals ik, daarom weet ik het :D). Half-Brain heeft dus ook een pm gekregen met een rol maar toch doet hij heel opzichtig alsof hij geen pm heeft gehad, zie onder.





Dit in combinatie met zijn spamverleden maakt hem tot mijn eerste verdacht, bij gebrek aan beter. Ik stem liever op zo iemand dan random de eerste dag, vandaar ;). En dit vond ik gewoon verdacht.

Stem op mij als burgemeesterschap! Ik heb veel potjes gespeeld, ben actief (zomervakantie) en ga mijn uiterste best doen om de wolven te ontmaskeren :).

Het is mijn eerste rond dus sorry als ik iets fouts zeg :p
Maar is dit wel een bewijs?
Het is wel de eerste met een domme opmerking waardoor hij zich in een verdachtenlijstje zet :p
Maar dit is de rond waarbij je je kan bluffen met je rol en ja iemand met een spamverleden zal dat iets sneller doen dan iemand zonder...
 

DeletedUser

Guest
Ik ga in iedergeval voor Senne als Lynch omdat Senne mij wel heel snel beschuldigt. En de burgenmeester stemming gaat naar Ruben.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga in iedergeval voor Senne als Lynch omdat Senne mij wel heel snel beschuldigt. En de burgenmeester stemming gaat naar Ruben.

Dus jij wilt het risico nemen nu al een ervaren speler eruit te halen, terwijl je geen reden hebt om hem te verdenken, alleen omdat hij jou verdenkt?
 

DeletedUser15806

Guest
Het is mijn eerste rond dus sorry als ik iets fouts zeg :p
Maar is dit wel een bewijs?
Het is wel de eerste met een domme opmerking waardoor hij zich in een verdachtenlijstje zet :p
Maar dit is de rond waarbij je je kan bluffen met je rol en ja iemand met een spamverleden zal dat iets sneller doen dan iemand zonder...

Hij zit best goed.. Maar sommige zijn niet zo snugger en dan kan deze theorie ook burgers wegstemmen ;).

Ik ga in iedergeval voor Senne als Lynch omdat Senne mij wel heel snel beschuldigt. En de burgenmeester stemming gaat naar Ruben.

Je stemt op ruben en niet op mij :eek:. Stel ik me een keer kandidaat voor bm en dan leest iedereen er overheen :(.
 

DeletedUser

Guest
Hij zit best goed.. Maar sommige zijn niet zo snugger en dan kan deze theorie ook burgers wegstemmen ;).



Je stemt op ruben en niet op mij :eek:. Stel ik me een keer kandidaat voor bm en dan leest iedereen er overheen :(.

Ik niet hoor :D
 

DeletedUser26151

Guest
Ow sorry ik zit op Michaelnicht ik ben eigenlijk: .Political Disaster ik switch effe dat jullie het weten :p
 

DeletedUser

Guest
Ruben is een noob dus wat hij ook is hij zal ons niet veel aan doen. ;) En ik wil niet op iemand stemmen die het wordt want stel het is een wolf dan ben ik de pineut.
 

DeletedUser15806

Guest
Ruben is een noob dus wat hij ook is hij zal ons niet veel aan doen. ;) En ik wil niet op iemand stemmen die het wordt want stel het is een wolf dan ben ik de pineut.

Stem dan gewoon niet ;). Weet je zeker dat je de pineut zoals jij het zegt niet bent..
 

DeletedUser2487

Guest
Ik heb trouwens nu al vervangers nodig (zucht), biedt iemand zich aan?
 
Bovenaan