Speeltopic WvW #15

DeletedUser2487

Guest
Ons verhaal speelt zich af in het jaar 1533, in een kleine Drents dorpje genaamd Koningsdiep. Sinds korte tijd zijn ook hier weerwolven gesignaleerd. Ze hebben de oude burgemeester Henk-Jan vermoord en twee kleinere kinderen zijn ook al aangevallen. In totaal zijn er nog 27 dorpelingen in leven.

In Koningsdiep speelt een ander verhaal dan men gewend is. In een naburig dorpje, Woesterwoud, was het nog zo dat er 4 weerwolven waren tussen 45 burgers. Deze burgers waren zo gewend aan hun dorpje dat ze nooit ergens anders waren geweest en niets geleerd hadden. In Koningsdiep verschilt dit enorm; het is een handelaarsdorp met rijke lieden en zieners uit het verre oosten. De groep weerwolven heeft een eigenaardige leider; de Opperwolf, die pas dood kan als er geen andere weerwolf meer over is. Aan het andere front staat de Lord of Love, die pas dood kan als er geen liefde meer te vinden is in het dorp. Deze twee leiders zullen elkaar proberen te bestrijden totdat een van de twee verlost is van zijn immuniteit en vermoordt wordt.

Koningsdiep is in rep en roer; de burgemeester is dood, en hij heeft niemand aangewezen om zijn plek in te nemen. Het is aan de overige burgers de taak om iemand aan te wijzen die zijn plek inneemt.


Dit is meteen jullie eerste taak. Ik wil van een ieder van jullie voor 20u morgen een burgemeesterstem ontvangen over wie jullie graag aan de macht zien. Jullie mogen vanaf nu beginnen met jezelf aanprijzen en anderen aanbieden; waarom zou jij de burgemeester moeten worden? De burgemeester krijgt een dubbele stem bij elke stemming.

Houd het topic aub nog eventjes clean, zodat ik nog wat reserveposts kan voorbereiden :).

Spelers
1. Half-brain
2. revival x
3. hermen6
4. Joe Carioca
5. jaenken
6. Newlivez - WEERWOLF
7. Pink Twister
8. knudde1
9. Kahvi
10. Senne
11. Pleutenfeltz
12. .Political Disaster
13. Oortjes
14. ruben1993
15. Hidan
16. motogp4
17. Anthraxxis
18. Bonsai.
19. yevve
20. zargossa - LoveHer
21. Egtwel
22. Lyran
23. Olivier101 - CUPIDO
24. MyDesign - thewolfflord
25. Miedivalking
26. glorfindil
27. 3nriqu3 - BURGER
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2487

Guest
Nachten
1. Vrijdag, 20.00u
2. Zaterdag, 21.00u
3. Zondag, 20.00u
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zozo, burgemeester...

Zou toch leuk zijn, niet dan?
Burgemeesters hebben allemaal rechten enzo...
Pff, als ik burgemeester was, dan wist ik het wel...:D
 

DeletedUser2487

Guest
De kracht van de burgemeester ligt erin dat hij een dubbele stem heeft.
 

DeletedUser15806

Guest
Deelnemerslijst is nog nodig ;).

Verder succes aan derest. En voor de verandering stel ik me kandidaat als burgemeester. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik stel me wel beschikbaar om burgemeester te worden :rolleyes: als je niet kan kiezen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik beslis op wie ik stem als burgemeester als ik de deelnemerslijst zie :)
 

DeletedUser

Guest
Mag er uitleg komen te staan van alle nieuwe rollen? Heb het bij het inschrijfstopic nog niet gelezen.
 

DeletedUser

Guest
Mag er uitleg komen te staan van alle nieuwe rollen? Heb het bij het inschrijfstopic nog niet gelezen.

Stond ergens in het inschrijftopic maar die link in de beginpost is verwijdert :( ...

HB wel wat opvallend om nu al beginnen van zijn de PM's dan al uitgedeelt ?
 

DeletedUser

Guest
Maar wie stelt zich eigenlijk op om burgermeester te worden? :) Niet zo bescheiden allemaal :D
 
Bovenaan