[Speeltopic] Weerwolven van Zilverwoud #14

DeletedUser20019

Guest
Welke vragen? Ik zeg iets, jullie geven me ongelijk en komen met waardeloze argumenten, vervolgens ontkracht ik die en dan gaan jullie een beetje op de man spelen omdat een supervisor volledig correct zou moeten handelen? Daar ging het helemaal niet om. Overigens had ik het vooral tegen SWL en Kozmo, jij hebt dan iig nog toegegeven dat Kozmo verwijderd had moeten worden, al is het half en vaag. Ik ben hier echt niet om te bewijzen dat ik goed ben of graag mijn gelijk wil halen hoor, alleen ik ben zoals je zegt ook supervisor en het allerlaatste wat er moet gebeuren tijdens WvW is dat spelleiders invloed uitoefenen op een potje, dat was bijna gebeurd.

Stel Kozmo was er uit gegaan de eerste ronde en niet Donatello, het scheelde maar 2 stemmen, dan was Kozmo cupido gebleken en wist iedereen dat Donatello en ik geliefdes waren, dan had je pas echt een probleem gehad want dan was ik er de ronde erna uitgegaan zonder dat ik er iets aan kon doen. Jullie kijken daar niet naar, jullie denken 'ach, hij was er toch wel uitgegaan, laat hem er maar in joh'. Terwijl je als spelleider keihard moet optreden tegen dit spelbederf, er was maar een ding juist in dit geval. Maarja als ik dat zeg krijg ik weer te horen dat ik ook onterecht heb gehandeld met info die jullie nota bene aan Lieflap hebben gegeven, en die Lieflap vervolgens aan mij gaf. Er staat nergens in de regels dat ik die info niet mag gebruiken.

Sta jij op de lijst van mensen die zich niet hebben gehouden aan de regels in WvZ #14 dan? Volgens mij niet he. Hoe zei je dat ook al weer, oojah je verdraait de boel.

Part 2: Posten

--> Regelmatig posten is verplicht. Te afwezig gedrag kan bestraft worden met vervanging van uw rol door iemand op de reservelijst. De hoeveelheid waarin gepost moet worden is aan interpretatie van de spelleider.

--> Geen spam!! Hiervoor kunnen waarschuwingen gegeven worden door spelleider en moderator. Teveel spam kan tot vervanging leiden van uw rol en buitensluiting tot andere WvW's

--> Ben je dood niet meer posten. Posts van mensen die al dood zijn zullen verwijderd worden.

--> Posts in verband met bepaalde rollen (jager wilt op iemand richten e.d.) worden behandeld via privébericht met de spelleider.

Lieflap is echter wel de gene die de regels heeft overtreden.

Welke vragen? Hou je zelf niet voor de domme.
Ik heb het de hele tijd al over dat jij hypocriet handelt.
Je roept moord en brand dat wij een fout hebben gemaakt.
Terwijl je zelf niet durft toe te geven dat je zelf ook fout heb gehandeld in je manier van doen.
 

DeletedUser

Guest
Sta jij op de lijst van mensen die zich niet hebben gehouden aan de regels in WvZ #14 dan? Volgens mij niet he. Hoe zei je dat ook al weer, oojah je verdraait de boel.

Terwijl je zelf niet durft toe te geven dat je zelf ook fout heb gehandeld in je manier van doen.

Spreek je jezelf nu tegen of niet? Leg mij dan eens uit wat ik fout heb gedaan wat tegen de regels was.



Lieflap is echter wel de gene die de regels heeft overtreden.

Welke vragen? Hou je zelf niet voor de domme.
Ik heb het de hele tijd al over dat jij hypocriet handelt.
Je roept moord en brand dat wij een fout hebben gemaakt.

Nee niet moord en brand, ik zeg het gewoon en zeg daarna meteen dat het voor de rest een fijne ronde was en dat jullie het verder uitstekend hebben gedaan. Vervolgens gaan Kozmo, jij en SWL er tegenin met loze argumenten, die ik dan weerleg. Dan ben ik niet degene die moord en brand roept ;). Voor mij was het al afgehandeld, jullie hebben wat Kozmo betreft een fout gemaakt, als je dat meteen had toegegeven en gezegd dat je ook niet wist wat te doen was dat prima geweest, van fouten moet je leren. Maar ga dan niet zoals SWL doet er tegenin en zeggen dat je 'sterke argumenten' hebt gebruikt, en een beetje op de persoon af in de tegenaanval gaan.

EDIT: iets waar ik bijvoorbeeld ook niet over zeur is dat jullie de naam van Pieter93 vermeldden toen hij gered werd door de heks. Dat was ook een fout van jullie maar kwam voort uit onwetendheid, jullie dachten gewoon echt dat dit wel de bedoeling was. Nuja daar kan verder niks meer aan gedaan worden op dat moment en is afgehandeld, geen probleem. Nogmaals, van fouten leer je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20019

Guest
Spreek je jezelf nu tegen of niet? Leg mij dan eens uit wat ik fout heb gedaan wat tegen de regels was.

Nee niet moord en brand, ik zeg het gewoon en zeg daarna meteen dat het voor de rest een fijne ronde was en dat jullie het verder uitstekend hebben gedaan. Vervolgens gaan Kozmo, jij en SWL er tegenin met loze argumenten, die ik dan weerleg. Dan ben ik niet degene die moord en brand roept ;). Voor mij was het al afgehandeld, jullie hebben wat Kozmo betreft een fout gemaakt, als je dat meteen had toegegeven en gezegd dat je ook niet wist wat te doen was dat prima geweest, van fouten moet je leren. Maar ga dan niet zoals SWL doet er tegenin en zeggen dat je 'sterke argumenten' hebt gebruikt, en een beetje op de persoon af in de tegenaanval gaan.

Nee ik spreek me zelf helemaal niet tegen,
Je verdraaid de boel gewoon weer.

Ik zeg dat je als een stuk stront hebt gedragen om je "gelijk" te bewijzen.
Je hebt mij nergens horen lopen roepen dat jij de regels hebt overtreden.


Voor mij is het pas afgehandeld als jij toegeeft dat je als een stuk stront hebt gedragen.
En je verontschuldigt tegen over ons voor jou gedrag.
Je weet zelf hoe het is om een ronde te leiden.
Jij zou moeten kunnen in zien hoeveel tijd wij er in hebben gestoken.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik spreek me zelf helemaal niet tegen,
Je verdraaid de boel gewoon weer.

Ik zeg dat je als een stuk stront hebt gedragen om je "gelijk" te bewijzen.
Je hebt mij nergens horen lopen roepen dat jij de regels hebt overtreden.


Voor mij is het pas afgehandeld als jij toegeeft dat je als een stuk stront hebt gedragen.
En je verontschuldigt tegen over ons voor jou gedrag.
Je weet zelf hoe het is om een ronde te leiden.
Jij zou moeten kunnen in zien hoeveel tijd wij er in hebben gestoken.

Stuk stront? Bal gehakt? Dat valt toch best mee, geef eens quotes waaruit dat blijkt? Ik heb juist gezegd dat ik het waardeer dat jullie wilden leiden en dat het voor de rest top was, ik heb jullie alleen gewezen op dingen die niet de bedoeling waren. Dat jullie daar vervolgens tegenin gaan terwijl ik gewoon gelijk had, zo geef je nu ook min of meer toe, is mijn probleem niet. Ook de verwijten dat ik mezelf ook niet aan de regels had gedragen slaan nergens op maar gelukkig geef je dat nu ook toe. Ik heb het echter alleen niet over jou maar ook over SWL, wat jou betreft heb ik niets meer te zeggen, is afgehandeld. Ook al vind ik je nu wat overdreven reageren.
 

DeletedUser

Guest
Maarja als ik dat zeg krijg ik weer te horen dat ik ook onterecht heb gehandeld met info die jullie nota bene aan Lieflap hebben gegeven, en die Lieflap vervolgens aan mij gaf. Er staat nergens in de regels dat ik die info niet mag gebruiken.

Nee, omdat er een regel bestaat dat dode spelers zich er niet meer mee mogen bemoeien.
Ik vind het een beetje flauw dat je als tegenargument gebruikt dat JustDutch en Sadness info gaven aan een dode speler. (lieflap in dit geval)
Dat gebeurt zo vaak, en zo vaak doet een dode speler daar niets mee.

Jij had kunnen zeggen tegen Lieflap: "Nee, dode wolven mogen geen contact met elkaar hebben dus zeg maar niets."
 

DeletedUser

Guest
Welke vragen? Ik zeg iets, jullie geven me ongelijk en komen met waardeloze argumenten, vervolgens ontkracht ik die en dan gaan jullie een beetje op de man spelen omdat een supervisor volledig correct zou moeten handelen? Daar ging het helemaal niet om. Overigens had ik het vooral tegen SWL en Kozmo, jij hebt dan iig nog toegegeven dat Kozmo verwijderd had moeten worden, al is het half en vaag. Ik ben hier echt niet om te bewijzen dat ik goed ben of graag mijn gelijk wil halen hoor, alleen ik ben zoals je zegt ook supervisor en het allerlaatste wat er moet gebeuren tijdens WvW is dat spelleiders invloed uitoefenen op een potje, dat was bijna gebeurd.

Stel Kozmo was er uit gegaan de eerste ronde en niet Donatello, het scheelde maar 2 stemmen, dan was Kozmo cupido gebleken en wist iedereen dat Donatello en ik geliefdes waren, dan had je pas echt een probleem gehad want dan was ik er de ronde erna uitgegaan zonder dat ik er iets aan kon doen. Jullie kijken daar niet naar, jullie denken 'ach, hij was er toch wel uitgegaan, laat hem er maar in joh'. Terwijl je als spelleider keihard moet optreden tegen dit spelbederf, er was maar een ding juist in dit geval. Maarja als ik dat zeg krijg ik weer te horen dat ik ook onterecht heb gehandeld met info die jullie nota bene aan Lieflap hebben gegeven, en die Lieflap vervolgens aan mij gaf. Er staat nergens in de regels dat ik die info niet mag gebruiken.

als je een beetje nadenkt dan weet je dat het net zo eerlijk is om deze info niet te gebruiken, omdat Lieflap dood was en dus spelers niet mag beinvloeden

EDIT: ik zie dat ik niet de enige ben die er zo over denkt
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals, er staat nergens in de regels dat het niet mag, dan hadden we de regels moeten aanpassen ;). Of, als de spelleiders vonden dat ik het niet had mogen doen, hadden ze met uit het spel moeten kicken.

Maar goed het is wel een goede regel voor in de toekomst ja, die moeten we er wel even bijzetten eigenlijk :).
 

DeletedUser

Guest
Njah, er is in het verleden vaak genoeg gezegd dat dode burgers levende burgers niet mogen helpen en bij de wolven net zo.
Maar goed, laten we het nu dan maar officieël maken ja.

Voorkomt een hoop gedoe.
En laten we dan maar vertrouwen op de eerlijkheid + sportiviteit van de spelers aan beide kanten (goed/slecht).
 

DeletedUser20019

Guest
Stuk stront? Bal gehakt? Dat valt toch best mee, geef eens quotes waaruit dat blijkt? Ik heb juist gezegd dat ik het waardeer dat jullie wilden leiden en dat het voor de rest top was, ik heb jullie alleen gewezen op dingen die niet de bedoeling waren. Dat jullie daar vervolgens tegenin gaan terwijl ik gewoon gelijk had, zo geef je nu ook min of meer toe, is mijn probleem niet. Ook de verwijten dat ik mezelf ook niet aan de regels had gedragen slaan nergens op maar gelukkig geef je dat nu ook toe. Ik heb het echter alleen niet over jou maar ook over SWL, wat jou betreft heb ik niets meer te zeggen, is afgehandeld. Ook al vind ik je nu wat overdreven reageren.

Jah, ga geen scheinheil uithangen.
Ik voel me totaal respectloos door jou behandeld.
Kijk hoe je post op stelt, je prijst je zelf de hemel nog in.
En alles wat niet op je pad vast, is verkeerd en moet je wat van zeggen.
Ik heb een tip voor je;
Ga eens van je kamer en praat eens met echte mensen.
Leer je wat van, want het blijkt dat je totaal geen mensen kennis hebt.
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals, er staat nergens in de regels dat het niet mag, dan hadden we de regels moeten aanpassen ;). Of, als de spelleiders vonden dat ik het niet had mogen doen, hadden ze met uit het spel moeten kicken.

Maar goed het is wel een goede regel voor in de toekomst ja, die moeten we er wel even bijzetten eigenlijk :).

ik weet zeker dat jij ook best wist dat dit wat betreft fair play gewoon niet eerlijk is, ook al staat het niet in de regels
 

DeletedUser

Guest
:D

I know knudde. daarom ging je er ook uit. ^^

Newz ging er uit omdat ik met m op msn had gepraat die dag. het moment dat ik besloot dat ik met hem ging praten besloot ik dat hij dood moest.


en Anthrax; FFS wil je nu is ophouden met mij zonder grondige reden te verdenken xD.

@ Kahvi dankjewel voor de igm's naar iedereen. ^^ Maakte het makkelijk om je te doden =)

@ motogp4; ik hoop dat dit een duidelijke les is dat als je dood bent je NIET mensen moet helpen. (ik kreeg zijn igm van kahvi na zn dood door)

@ Newlivez; niet gaan opscheppen dat je t wist; want jij hoorde het van mij zelf. ^^ (hij is 1 van de weinige van wie ik weet dat ie zn mond niet voorbij praat).


morgen zal ik meer posten nog. Ik ga nu verder met mn filmnacht. ciao ;)

Mooi gespeeld Egtwel :)

+1

---

Senne, de enige fout die wij (de spelleiders) gemaakt hadden was dat we niet de lynch controleerden en er niet vanuit gingen dat de wolven zo dom waren om een speler te vermoorden die niet in het spel zat. Die fout hebben we diezelfde avond hersteld. De rest van wat je aangeeft wat in jou ogen fouten blijken te zijn is pure bullshit en allang ontkracht met sterke argumenten door anderen. Valt me vies van je tegen dat je niet meer objectief kan kijken als je in het spel aan de wolvenzijde stond.

Ik ga ook maar eens even morgen de 'fouten' van de spelers hier posten. Dan kan iedereen zien wie er van de spelers zich niet aan de regels heeft gehouden. Dan zie je ook nog wel dat wij de wolven behoorlijk gematst hebben.


Nee, omdat er een regel bestaat dat dode spelers zich er niet meer mee mogen bemoeien.
Ik vind het een beetje flauw dat je als tegenargument gebruikt dat JustDutch en Sadness info gaven aan een dode speler. (lieflap in dit geval)
Dat gebeurt zo vaak, en zo vaak doet een dode speler daar niets mee.

Jij had kunnen zeggen tegen Lieflap: "Nee, dode wolven mogen geen contact met elkaar hebben dus zeg maar niets."

Wat een farce, ik was nog helemaal niet dood, en ik had de hints doorgegeven aan mijn medewolven. Moeten ze de hints maar niet aan mij geven, ik zie niet aan waarom mijn medewolfjes ze niet mochten gebruiken voor eventuele opofferingen..

En ergens staat nog dat de spelleiders wel hadden verwacht dat de wolven een speler pakte die meedeed en insinueren dat ik in dit geval dus een bord voor me kanis heb. Dat kan ik net zo goed omdraaien en mijn beklag doen omdat de spelleiders niet eens wisten wie er allemaal meededen :')

Beetje late reactie, maar was op vakantie :$
 
Bovenaan