[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #8

DeletedUser

Guest
Leve de complot-theorieen :D
Slaro + Shade Tura + Tim zijn wolven. ^^
Nee, om eerlijk te zijn denk ik dat het drie burgers zijn: ze nemen er iets te veel risico voor.

Ik heb serieus mn twijfels bij -Tim- omdat hij zich niet verdedigt, hij is toch wel slimmer en weet echt wel dat de wolven hem doorhebben, waarom gaat hij precies hetzelfde verhaaltje herhalen.
Of een weerwolfactie of dom.

Sorry, ik was aan het overleggen met mijn medewolven.
Dude, ik heb nog een spel die ik leid.

Oh ja, dat zou kunnen, goed dat je het zegt anders was dat verwarrend geweest.

Tuurlijk heeft dit zin, we zijn nu tenminste bezig met iets anders dan elkaar succes te wensen.
In ieder geval weet ik wel dat een ene Slaro een burger zit te beschuldigen. Ik ben benieuwd wie er allemaal meegaan met onze mooie Slaro.

Lekker dat je dat zegt -Tim-, als je echt een burger bent is dit nu je domste reactie, bedankt!!!!
 

DeletedUser

Guest
Mijn stem gaat waarscheinlijk naar -tim- ik zeg niet waarom mischien vinden jullie het op de klaagmuur?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb serieus mn twijfels bij -Tim- omdat hij zich niet verdedigt, hij is toch wel slimmer en weet echt wel dat de wolven hem doorhebben, waarom gaat hij precies hetzelfde verhaaltje herhalen.
Of een weerwolfactie of dom.



Oh ja, dat zou kunnen, goed dat je het zegt anders was dat verwarrend geweest.



Lekker dat je dat zegt -Tim-, als je echt een burger bent is dit nu je domste reactie, bedankt!!!!

Slaro, er is een voorwaarde die aanwezig moet zijn als je iemand uit de tent wil lokken. Deze persoon moet een wolf zijn. Ook al noem je mij een domme burger of wat dan ook, mij uit de tent lokken kan niet, aangezien ik geen wolf ben.

Verder kan je 2 kanten uit:
  • Je beschuldigt onbewust een burger
  • Je beschuldigt bewust een burger
Dit kan ik niet weten en durf ook geen uitspraak te doen welke jij toepast. Het enige wat ik weet is dat je een burger beschuldigt. Nu is het logisch als ik zeg dat jij dat per direct een wolf bent, maar je kan gewoon ook een domme burger zijn. Ik hou mijn visie nog even breed en probeer wolven te spotten. Wat jij hier doet is een fout maken die je altijd maakt: Tunnelvisie creëren.
 

DeletedUser

Guest
Jeetje, ben eventjes weg (1,5 uur). Ondertussen is WvW al begonnen en zijn er al 4 pagina's spam. Ik lees het even door.
 

DeletedUser

Guest
Slaro, er is een voorwaarde die aanwezig moet zijn als je iemand uit de tent wil lokken. Deze persoon moet een wolf zijn. Ook al noem je mij een domme burger of wat dan ook, mij uit de tent lokken kan niet, aangezien ik geen wolf ben.

Verder kan je 2 kanten uit:
  • Je beschuldigt onbewust een burger
  • Je beschuldigt bewust een burger
Dit kan ik niet weten en durf ook geen uitspraak te doen welke jij toepast. Het enige wat ik weet is dat je een burger beschuldigt. Nu is het logisch als ik zeg dat jij dat per direct een wolf bent, maar je kan gewoon ook een domme burger zijn. Ik hou mijn visie nog even breed en probeer wolven te spotten. Wat jij hier doet is een fout maken die je altijd maakt: Tunnelvisie creëren.

Nee hoor, ik zie het liever zo,
met een mooie opsomming:

  • -Tim- is een burger, heeft geen zin om opgeofferd te worden, dus gaat hij het zo proberen te spelen.
  • -Tim- is een burger, weet niet dat hij opgeofferd wordt of hij nu burger/weerwolf is, en speelt het nog al dom door zo'n reactie normaal had je best kunnen weten dat jouw eerste reactie betrekkelijk, tsja, eenvoudig is.
  • -Tim- is een weerwolf, hij voelt zich in een hoekje gedreven, en gaat het nu zo spelen, heel lang zichzelf niet lopen verdedigen, en dan uit een hoekje terugslaan.
  • -Tim- is een weerwolf, merkt dat zijn eerste post inderdaad nog al dom was, en weet zichzelf niet te verdedigen en dat valt me tegen.

Geef me een reden, -Tim-, waarom jij geen weerwolf zal zijnn.
Het kan toch, hoe zou -Tim- zich als weerwolf gedragen, tell me.
 

DeletedUser13565

Guest
Jeetje, ben eventjes weg (1,5 uur). Ondertussen is WvW al begonnen en zijn er al 4 pagina's spam. Ik lees het even door.

Ik kan Slaro en Tim's discussie wel waarderen.
Ik noem het zeker geen spam.. Jouw reactie is eerder spam, typische spam zelfs, die van mij ook maar dat even terzijde :)

Anyways, wie verdenk ik. Vorige ronde zat ik direct al fout met het beschuldigen, dus nog niemand.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan Slaro en Tim's discussie wel waarderen.
Ik noem het zeker geen spam.. Jouw reactie is eerder spam, typische spam zelfs, die van mij ook maar dat even terzijde :)

Anyways, wie verdenk ik. Vorige ronde zat ik direct al fout met het beschuldigen, dus nog niemand.
Ks kan ook een weerwolf zijn ;) geen relevante posts aan het topic?
 

DeletedUser13565

Guest
Dat is inderdaad meestal zo, weerwolven beginnen vaak met onnuttige posts aan het begin. Maar daarmee is killingsspree niet de enige, dus ik zet hem nog niet bovenaan mijn verdachtenlijstje hierdoor.
 

DeletedUser17726

Guest
Ik kan Slaro en Tim's discussie wel waarderen.
Ik noem het zeker geen spam.. Jouw reactie is eerder spam, typische spam zelfs, die van mij ook maar dat even terzijde :)

Anyways, wie verdenk ik. Vorige ronde zat ik direct al fout met het beschuldigen, dus nog niemand.

Het is veel makkelijker om het spam te noemen dan om het posts te noemen. Spam is gewoonte geworden, ik vind het heel begrijpelijk dat hij het zegt, moet je niet opvatten op de manier die je laat zien in je bericht ;)

Ik ben er weer mensen, veel succes en we gaan die wolven pakken :D
 

DeletedUser

Guest
Kom op, we weten nog niet wie wolf is. Gaan we elkaar nu al beschuldigen en uit de tent lokken? Niemand weet nog iets, ik ga random stemmen. Lol, nu al verdacht :).

@ Lieflap en Woodster moeten we vandaag al wel het bericht voor op de klaagmuur op sturen?
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ik zie het liever zo,
met een mooie opsomming:

  • -Tim- is een burger, heeft geen zin om opgeofferd te worden, dus gaat hij het zo proberen te spelen.
  • -Tim- is een burger, weet niet dat hij opgeofferd wordt of hij nu burger/weerwolf is, en speelt het nog al dom door zo'n reactie normaal had je best kunnen weten dat jouw eerste reactie betrekkelijk, tsja, eenvoudig is.
  • -Tim- is een weerwolf, hij voelt zich in een hoekje gedreven, en gaat het nu zo spelen, heel lang zichzelf niet lopen verdedigen, en dan uit een hoekje terugslaan.
  • -Tim- is een weerwolf, merkt dat zijn eerste post inderdaad nog al dom was, en weet zichzelf niet te verdedigen en dat valt me tegen.

Geef me een reden, -Tim-, waarom jij geen weerwolf zal zijnn.
Het kan toch, hoe zou -Tim- zich als weerwolf gedragen, tell me.

Haha, hoekje? :)
Nee, Slaro, nee. Het enige wat ik hier zie, is het volgende:
Ik beschuldig Shade Tura, hij verdedigt niet (en terecht) en vervolgens neem jij het touw over en begint aandacht naar mij te richten? Probeer eens in te beelden over hoe ik naar jou kijk op dit moment. :rolleyes:

Verbaasd dat ik je nog steeds niet beschuldig?
Verbaasd dat ik niet in je "trucje" trap?

Dus Slaro, waarom zou ik een wolf zijn?
Waarom zou ik me als een wolf gedragen? Kom op, hou je niet in. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat deze discussie zeker nuttig kan zijn in de toekomst.
Zo kan je al wat wegstrepen wie of wat er schuldig is later dmv reacties.
Geeft Random stemmen die optie ook, dat denk ik niet, he -Tim-.
Of wel.

Haha, hoekje?
Nee, Slaro, nee. Het enige wat ik hier zie, is het volgende:
Ik beschuldig Shade Tura, hij verdedigt niet (en terecht) en vervolgens neem jij het touw over en begint aandacht naar mij te richten? Probeer eens in te beelden over hoe ik naar jou kijk op dit moment.

Dat interesseert me niet hoe jij naar mij kijkt -Tim-.
Wat me wel interesseert is de manier waarop jij reageert.

Verbaasd dat ik je nog steeds niet beschuldig?
Verbaasd dat ik niet in je "trucje" trap?

Ik ben helemaal niet verbaasd dat je me niet beschuldigd, sterker nog, als je een burger was had je dat wel gedaan.
Bovendien -Tim-, welk trucje, een trucje dat ik voor de weerwolven opzet.

Dus Slaro, waarom zou ik een wolf zijn?
Waarom zou ik me als een wolf gedragen? Kom op, hou je niet in.

Volgens mij heb ik dat al 10x gepost dus lees ff terug.
Dat gedeelte dat gaat op de manier waarop jij dit topic begint ;);););).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

Guest
Ik ben er weer mensen

Moet dat nou:(



[/joke]:p


Killingspree post weer verdacht:eek:
-Tim- en Slaro zijn goed in de discussie opzoeken.. Al denk ik dat ze beide burgers zijn die onbewust de wolven een zetje in de goede richting geven door elkaar te beschuldigen.. :p Mijn wolf tot nu toe is curerofthought:)
 

DeletedUser

Guest
Sorry, Slaro, maar stel dat Tim wel een bruger is!
Dan halen we 1 van de beste wolven jagers uit het spel!
Nogal dom niet?

Al is Tim wel een Weerwolf, dan hebben we vrij veel mazzel en haal je een goede Wwolf eruit. Maar al ga je 2 dagen wachten met het eruit stemmen van Tim, dan kun je veel beter concluderen of tim wel of niet een Wwolf is.

Verder, weet ik nog niet op wie ik ga stemmen :eek:

BTW: ik stel mij kandidaat als Burgemeester! :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat deze discussie zeker nuttig kan zijn in de toekomst.
Zo kan je al wat wegstrepen wie of wat er schuldig is later dmv reacties.
Geeft Random stemmen die optie ook, dat denk ik niet, he -Tim-.
Of wel.



Dat interesseert me niet hoe jij naar mij kijkt -Tim-.
Wat me wel interesseert is de manier waarop jij reageert.



Ik ben helemaal niet verbaasd dat je me niet beschuldigd, sterker nog, als je een burger was had je dat wel gedaan.
Bovendien -Tim-, welk trucje, een trucje dat ik voor de weerwolven opzet.



Volgens mij heb ik dat al 10x gepost dus lees ff terug.
Dat gedeelte dat gaat op de manier waarop jij dit topic begint ;);););).

Bovendien om nog iets aan mijn post toe te voegen.
Waarom zet je je neit vast in Shade, -Tim-, dat deed je wel bij Cupra.

Sorry, Slaro, maar stel dat Tim wel een bruger is!
Dan halen we 1 van de beste wolven jagers uit het spel!
Nogal dom niet?

Al is Tim wel een Weerwolf, dan hebben we vrij veel mazzel en haal je een goede Wwolf eruit. Maar al ga je 2 dagen wachten met het eruit stemmen van Tim, dan kun je veel beter concluderen of tim wel of niet een Wwolf is.

Verder, weet ik nog niet op wie ik ga stemmen :eek:

BTW: ik stel mij kandidaat als Burgemeester! :)

Zou de beste weerwolvenzoeker meteen op precies dezelfde manier topic 8 beginnen.
Dat weet ik niet, dat betwijfel ik, ik denk dat -Tim- daar ook aan zal twijfelen.
 

DeletedUser

Guest
Even een vraag aan jullie. Zouden jullie het apprecieren als ik de regel van de anonimiteit van de Klaagmuur verwijder? Ik hoor hier een daar dat het zo geen nut zou hebben, dus wil ik gerust naar jullie luisteren en namen achter de berichten zetten.

Your choice.
 

DeletedUser

Guest
Even een vraag aan jullie. Zouden jullie het apprecieren als ik de regel van de anonimiteit van de Klaagmuur verwijder? Ik hoor hier een daar dat het zo geen nut zou hebben, dus wil ik gerust naar jullie luisteren en namen achter de berichten zetten.

Your choice.

Doe maar niet eigenlijk is het wel leuk als het anoniem is want dat kun je ook als een vorm van een hint gebruiken.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik denk dat deze discussie zeker nuttig kan zijn in de toekomst.
Zo kan je al wat wegstrepen wie of wat er schuldig is later dmv reacties.
Geeft Random stemmen die optie ook, dat denk ik niet, he -Tim-.
Of wel.



Dat interesseert me niet hoe jij naar mij kijkt -Tim-.
Wat me wel interesseert is de manier waarop jij reageert.



Ik ben helemaal niet verbaasd dat je me niet beschuldigd, sterker nog, als je een burger was had je dat wel gedaan.
Bovendien -Tim-, welk trucje, een trucje dat ik voor de weerwolven opzet.



Volgens mij heb ik dat al 10x gepost dus lees ff terug.
Dat gedeelte dat gaat op de manier waarop jij dit topic begint ;);););).

Die vraag is wel interessant, want daar heb je elke ronde mee te maken. Laten we vooropstellen: Random stemmen geeft de oplossing niet.

We hebben 4 keuzes:
- Een inactieve;
- Iemand die wel actief is/gepost heeft maar onnuttig post. (Oftewel: spamt)
- Iemand die wel actief is/gepost heeft en nuttigs toevoegt;
- Iemand die een ander beschuldigt; (tim, Slaro)
- Random stemmen.

Ik ga voor optie twee, of morgenmiddag misschien evt voor optie 1. Als je dan namelijk nog niet gepost hebt mag je er uitgestemd worden.

Even een vraag aan jullie. Zouden jullie het apprecieren als ik de regel van de anonimiteit van de Klaagmuur verwijder? Ik hoor hier een daar dat het zo geen nut zou hebben, dus wil ik gerust naar jullie luisteren en namen achter de berichten zetten.

Your choice.

Nee, het anonieme is juist de reden van de klaagmuur: Je kunt zo zeggen wie je verdenkt zonder dat de wolven weten wie je bent en je mss opeten.
 
Bovenaan