[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #8

DeletedUser

Guest
Omdat ik ga helpen met wolven eruit te halen natuurlijk. Al kan je er nu nog niks van zien. Maar ik ben meer de hintzoeker :D

Lekker veilig, toch?
Jij ontdekt een 'hint', er gaat een burger dood en jij zegt; "oeps, foutje, maar ik jaag op wolven, dus ik ben een burger". :rolleyes:

@ Slaro: Ga kindorin pesten ofzo. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Voor de duidelijkheid :​

Morgen is de eerste stemming. vandaag hoeven er nog geen doden te vallen ^^

Back to the fight soldiers!
 

DeletedUser

Guest
Lekker veilig, toch?
Jij ontdekt een 'hint', er gaat een burger dood en jij zegt; "oeps, foutje, maar ik jaag op wolven, dus ik ben een burger". :rolleyes:

@ Slaro: Ga kindorin pesten ofzo. :rolleyes:
Ik ben nog niet goed met psygologisch zoeken. ik weet niet een hoe ik het moet spellen :eek: Misschien wil jij het me leren?

Inderdaad een hint kan best vaak fout geinterpeteerd worden maar meestal is de hint zo dat je geen twijfel kan hebben.
 

DeletedUser

Guest
Lekker veilig, toch?
Jij ontdekt een 'hint', er gaat een burger dood en jij zegt; "oeps, foutje, maar ik jaag op wolven, dus ik ben een burger". :rolleyes:

@ Slaro: Ga kindorin pesten ofzo. :rolleyes:

???? Ik verdenk Shade Tura eveneens bovendien wil ik niet dat die discussie naar deze ronde overloopt. Wil je dat ik je pest -Tim-, moet ik jou verdenken, zijn we een goed iemand kwijt als we jou er uit stemmen of een wolf, jij mag kiezen, snel.
 

DeletedUser15806

Guest
Ik ben nog niet goed met psygologisch zoeken. ik weet niet een hoe ik het moet spellen :eek: Misschien wil jij het me leren?

Inderdaad een hint kan best vaak fout geinterpeteerd worden maar meestal is de hint zo dat je geen twijfel kan hebben.

Een goeie burger gaat al zoeken naar wolfjes voor er hints zijn:p Dag 1 een wolf eruit is namelijk altijd beter;)

@WhiteFlash,
Je hebt gelijk:eek: En aangezien cupido ze waarschijnlijk heeft verbonden kunnen we 2 wolven in een klap hebben:rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad een hint kan best vaak fout geinterpeteerd worden maar meestal is de hint zo dat je geen twijfel kan hebben.

Twijfel genoeg om een onschuldige burger om het leven te brengen, zeker als je voldoende steun zou hebben.

???? Ik verdenk Shade Tura eveneens bovendien wil ik niet dat die discussie naar deze ronde overloopt. Wil je dat ik je pest -Tim-, moet ik jou verdenken, zijn we een goed iemand kwijt als we jou er uit stemmen of een wolf, jij mag kiezen, snel.

Sinds wanneer ben jij van dat meelopen?
 

DeletedUser

Guest
Twijfel genoeg om een onschuldige burger om het leven te brengen, zeker als je voldoende steun zou hebben.



Sinds wanneer ben jij van dat meelopen?


We moeten natuurlijk wel van jou verwachten, -Tim-, als je een wolf bent dat je je normaal blijft gedragen. Hmmmmm, hoe zal -Tim- zich normaal gedragen, ohja door meteen iemand te beschuldigen. Zou de echte -Tim- niet weten dat die grap al lang is uitgewerkt. Dat iedereen dat wel door heeft?!?!
 

DeletedUser

Guest
Twijfel genoeg om een onschuldige burger om het leven te brengen, zeker als je voldoende steun zou hebben.

Als ik een hint vind kan ik niet weten of die juist is of niet ;) Jij eveneens. But tell me wat schieten we hiermee op ik vertrouw jou niet en jij mij niet :)
 

DeletedUser

Guest
Voordat ik net als bij WvW #7 meteen verdacht werd. Eerste dag weet ik meestal weinig zinnigs te posten dus bestempel met niet meteen als inactief.
 

DeletedUser

Guest
Vraagje aan de spelleiding mag ik zeggen op wie ik wil gaan stemmen? :)
Want de stemming is nu anoniem.
 

DeletedUser

Guest
Misschien ook leuk om te zeggen wat jij van het idee van de Klaagmuur vindt. Gewoon uit nieuwdschierigheid. Denk jij dat het een voordeel is voor de burgers? Hoe moet je het gebruiken etc.
 

DeletedUser

Guest
We moeten natuurlijk wel van jou verwachten, -Tim-, als je een wolf bent dat je je normaal blijft gedragen. Hmmmmm, hoe zal -Tim- zich normaal gedragen, ohja door meteen iemand te beschuldigen. Zou de echte -Tim- niet weten dat die grap al lang is uitgewerkt. Dat iedereen dat wel door heeft?!?!

Doe je goed, Slaro, dat verpesten. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Misschien ook leuk om te zeggen wat jij van het idee van de Klaagmuur vindt. Gewoon uit nieuwdschierigheid. Denk jij dat het een voordeel is voor de burgers? Hoe moet je het gebruiken etc.

Ik snap dat nog niet helemaal XD
 

DeletedUser15806

Guest
Misschien ook leuk om te zeggen wat jij van het idee van de Klaagmuur vindt. Gewoon uit nieuwdschierigheid. Denk jij dat het een voordeel is voor de burgers? Hoe moet je het gebruiken etc.

Ik klaag ik klaag en ik klaag:p
Heb liever een leuke ronde dus hoef niet te klagen dan:p

Ik snap het ook niet helemaal.. Wat heb je eraan als er geen namen in mogen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Concept is leuk. Ik deed altijd op andere Fora een kleine uitleg bij de stemming want dit heldert de zaak vaak op.
 
Bovenaan