DeletedUser
Guest
Gvd vergeten dat Pleutenfeltz al dood was 
Op de laatste dag nog zo een blunder maken
Op de laatste dag nog zo een blunder maken
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Shame on you!Gvd vergeten dat Pleutenfeltz al dood was
Op de laatste dag nog zo een blunder maken![]()
Gvd vergeten dat Pleutenfeltz al dood was
Op de laatste dag nog zo een blunder maken![]()
kheb nog 1 vraagje..
jij gebruikte in het begin steeds ongerust en in het frans was dat een klein stukje van mijn naam.. was dat zo bedoeld of ook toeval?
ik was al bang dat het mijn kop zou kosten, maar even later ging ik alsnog![]()
Het was idd erg duidelijk wie de ziener was. Maar het was veel spannender geweest als er geen ziener was gekomen na LL. Enfin, gefeliciteerd![]()
Trouwens.. Wat was de exacte oplossing van Blond's raadsel nou?
Je zei mij dat ik het op een foute manier had ontcijfert en toch goed uitkwam![]()
Ziener:
Ikke
Beschermengel:
Aeneas80![]()
Lol,
Dat jij ziener was was overduidelijk. Maar na vier keer jouw te proberen vermoorden wilde ik er niet meer tijd aan besteden.
Dat Aeneas80 de engel was kwam ik veel te laat achter, shame on me. Ik had het vannacht pas door, toen ik nog enkele posts ging doorlezen.
Het verbaasde me nog dat ik het zo lang had volgehouden. Er waren zoveel overduidelijke hints naar mij. Dat er bepaalde mensen werden vermoord nadat ze mij beschuldigt hadden was puur toeval, ik was zelf toen nog geen wwleider en er was weinig contact met kindorin.
Neem bijvoorbeeld de hint met de snelheid, echt, google mijn naam en je wist het.
Maargoed, na het uitvallen van twee weerwolven die hun rol verraden hadden waren er nog twee over. Dan pak ik per ongeluk de jager en alleen ik ben nog over. Tsjah, dat Oortjes de ziener was wist ik, ik kon niets meer doen nadat hij mij beschuldigde.
Redmiddel kon harry.p zijn die pink twister beschuldigde, Oortjes speelde het echter goed.
Kudo's gaan naar: Slaro, Quecha, Oortjes en natuurlijk xWhiteFlashx.
Het was een leuk potje ondanks enkele flauwe dingen tussendoor.
Korte edit: Slaro en Quecha hadden mij al eerder door. Heb wel even in angst gezeten maar het viel niemand op dat ze dood gingen nadat ze mij verdacht maakten.
Nog kortere edit: Grom.![]()