[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam 10# [Woesterdorp]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hehe, ik wist wel dat ik juist zat met Big Bear. :)

Nice done, Slaro!
 

DeletedUser13565

Guest
Ik denk altijd te ver :p
Complot theorieen en zo..

Maar vandaag zullen we het dan ook maar houden op de meest voor de hand liggende. Koenfighter dus.
 

DeletedUser13565

Guest
Hmm, ja.. als de heks het werk nu gewoon even afmaakt, verspillen we geen hele dag ermee! Wat vinden jullie er van?
 

DeletedUser15806

Guest
Klaagmuur:

14: Allen op Koenfighter morgen!
22: Burger FTW!
6: Anthraxxis is alleen giftig in jouw lichaam niet daarbuiten dus laten we het daar houden door op hem te stemmen.(dood)
 

DeletedUser

Guest
Sorry voor de dubbelpost maar het Topic valt helemaal op de 2e pagina.
 

DeletedUser13565

Guest
Normaal is het om deze tijd erg druk...?

Even om wat leven te brengen in de brouwerij: Wie is wolf als Koenfighter geen wolf is?


---
Mijn mening: Een van de drie overige Wakkerdammers (dus Denis6, kindorin of Pieter93). De 'Woesterdorpers' zijn voor de rest allemaal onschuldig i think, omdat er bij ons al 3 wolven uit zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2487

Guest
Ik bedoelde, als Koenfighter geen wolf is (Wat ik ernstig betwijfel) is denis6 een betere optie.
 

DeletedUser

Guest
Oke dus vanavond word het koenfighter. Ik heb geen idee wat er in wakkerdam gebeurt is dus we zullen maar op pieter93 vertrouwen, maar als koenfighter geen wolf is dan kan pieter93 best een wolf zijn omdat hij zo tegen koenfighter was.
 

DeletedUser15806

Guest
De burgemeester zelf was niet eens komen opdagen deze avond. Een paar burgers wel en deze besloten zelf een stemming je houden.

Senescalcus --> Koenfighter
Kindorin --> Koenfighter
Quechua --> Koenfighter
Pleutenfeltz --> Koenfighter
X-X-Tiamo-X-X --> Koenfighter

Met zijn alle stemden ze Koenfighter eruit. Al was deze nergens te bekennen. Toen ze bij het huis van Koenfighter aankwamen lag hij gewoon in bed te slapen. Iemand van de burgers trok een mes en be-eindigde Koenfighter zijn leven snel. Maar wat was hij nou? Men besloot zijn huis te doorzoeken voor aanwijzingen. Kindorin pakte de keuken, Senescalcus de zolder, Pleutenfeltz de slaapkamer, Quechua de huiskamer en X-X-Tiamo-X-X het schijt hok, omdat hij hoge nood had. Na pakweg vijftien minuten riep Quechua "Jongens, ik heb wat gevonden!". Hij liet een briefje zien. Op het briefje werd heel nauwkeurig en grondig bijgehouden wie wel en geen wolf was. Aangezien Koenfighter actief mee speurden leek hij gewoon burger.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, dus toch een burger..
Ik wil me bij deze even excuseren voor mijn inactiviteit.
Maar vandaag is er heel wat onverwachts gebeurt, waaronder bv een kot moeten gaan afbreken waarin bieten worden opgeslagen voor onze herten en dergelijke. Het is er mee geeïndigd dat ik nu bij m'n zus logeer tot zondagnamiddag en morgen waarschijnlijk ook niet al te actief zal zijn (ik zal het wel zoveel mogelijk proberen te volgen, maar verwacht geen diepgaande theorieën van mij:))

Verder wil ik even mijn verdediging formuleren aangezien ik nu in vele ogen verdacht ben waarschijnlijk...
De opofferingstactiek is natuurlijk geloofwaardig, maar er moest niemand opgeofferd worden...er werden enkel burgers verdacht totdat ik een theorie tegen Knudde postte (waarom zou ik een medewolf opofferen als hij langs geen kanten verdacht wordt).
Verder ivm Koenfighter: hij werd verdacht door -Tim- en stond op diens lijst... verder postte hij ook verdacht en wou ik enkel Tim's werk verderzetten.
Nu denk ik dat Denis6 de Wakkerdamse wolf is, aangezien Kindorin SWL vervangt die zich heel burgerachtig gedroeg en op Kindorin zelf heb ik ook niets aan te merken, hij post dan ook wel niet al te veel...
Denis6 zelf stemde op dag 2 samen met de wolf Knudde1 op dezelfde persoon (Dutchboy66) die zeer waarschijnlijk een wolf is en op dag 3 stemde hij niet, toen de wolf gevat werd. Hiervoor zou hij dan het excuus 'vergeten' of iets dergelijks kunnen gebruiken dan te moeten verklaren waarom hij niet op zijn medewolf heeft gestemd...

Mijn wolf is Denis6...
 

DeletedUser4045

Guest
Weerwolvenmoord

Quechua zag het niet meer zitten. Keer op keer hadden ze het mis. Hij kon alweer de klok gaan luiden voor de volgende dode.. Maar dit keer nam hij een ander besluit. Hij liep het klokkenkoord voorbij en rende de trap op. Tot bovenin de toren, vlak bij de klokken. Hij ging door de deur naar het balkon boven de klok en riep: ‘’Ik kan er niet meer tegen! Ik wil RUST! Ik zal rusten voor eens en voor altijd!’’ Alle burgers keken geschrokken omhoog een aantal riepen dat hij normaal moest doen en gewoon weer naar beneden moest komen, dat dit niet de oplossing was. Maar wat Quechua niet wist, was dat er op dat moment iemand anders de trap omhoog aan het lopen was. Quechua die nog altijd stond te dreigen had niet door dat de wolf opeens achter hem stond. De burgers schrokken en riepen: ‘’Pas op, de wolf, achter je , pas nou op!!’’ Quechua riep terug: ‘’Daar trap ik echt niet in, weer een van die basistrucs om mij erin te laten trappen’’. Quechua deed een stapje naar voren. De klok sloeg tien uur. Dit was het moment voor de wolf. Hij gaf Quechua een duwtje en Quechua viel vol bovenop de minutenwijzer van de grote klok. De tijd kreeg een hele andere betekenis in Woesterdorp.
De tijd begon namelijk op te raken…
Quechua was een Burger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan