[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam 10# [Woesterdorp]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sorry voor de dubbelpost

Succes iedereen! Ik ga er vandoor, Tiamo is mijn vervanger!

XXX
 

DeletedUser1435

Guest
ik doe een protest stem op lyran/Tiamo

geen idee waarom die stopt, maar ik heb een hekel aan vervanging.
 

DeletedUser15806

Guest
Hierbij vervangt X-X-Tiamo-X-X dus Lyran.
Rede voor vervanging is goed dus reken haar daar niet op af antraxxis:p
 

DeletedUser1435

Guest
en wat is dan die reden?

ik vind vervanging altijd al stom en wat mij nu overkomt maakt het alleen nog maar stommerderderderst
 

DeletedUser

Guest
en wat is dan die reden?

ik vind vervanging altijd al stom en wat mij nu overkomt maakt het alleen nog maar stommerderderderst

Ja, Jaapiekrekel de inactieve weerwolf wordt vervangen, en weinig dat Anthraxxis daar tegen kan doen hahah. We zullen iing wel zienn :):):):).
 

DeletedUser1435

Guest
doe nou niet zo zeker van jezelf. vanavond sta je alleen maar harder voor lul als mijn rol bekent wordt;)
 

DeletedUser

Guest
doe nou niet zo zeker van jezelf. vanavond sta je alleen maar harder voor lul als mijn rol bekent wordt;)

Je beste verdediging is dat ik een weerwolf ben die al mn maten heeft verraden. Als dat zo is dan ben jij de volgende Anthraxxis.
 

DeletedUser1435

Guest
ik ben toch al de volgende. mijn lot was al beslist voordat ik vervangen heb.

en niet perse jij hoeft je medewolven te verraden. we hebben nog 7 a 8 andere opties openstaan;) Echter treden er maar enkele mensen op de voorgrond en dat is te wijten aan jou en je lijstje. jij schat de wolf op onschuldig in, dus vind hij het best en houdt zijn mondje dicht.

*begint alvast een mooi graf te graven en regelt een fiets om naar de hemel te fietsen op deze hemelvaartsdag*
 

DeletedUser

Guest
ik ben toch al de volgende. mijn lot was al beslist voordat ik vervangen heb.

en niet perse jij hoeft je medewolven te verraden. we hebben nog 7 a 8 andere opties openstaan;) Echter treden er maar enkele mensen op de voorgrond en dat is te wijten aan jou en je lijstje. jij schat de wolf op onschuldig in, dus vind hij het best en houdt zijn mondje dicht.

*begint alvast een mooi graf te graven en regelt een fiets om naar de hemel te fietsen op deze hemelvaartsdag*

Weerwolven gaan niet naar de hemel zelfs niet de inactieve :):). Maar wat je zegt over mn lijstje, tot nu toe klopte deze toch gewoon, dus tja bovendien als de wolf inactief is zal hij vervangen worden, oftewel, ik raad de wolf aan als hij zn mond dicht houdt toch maar snel iets te zeggen :rolleyes::rolleyes:.
 

DeletedUser1435

Guest
hij houd zijn mond nu dicht. iedereen huppelt nu achter jou aan. hij verdwijnt de komende dagen dus naar de achtergrond en jullie spelen er 2 burgers uit en hij hapt er 2 uit. (ervanuitgaand dat bigbear ook burger is)

met deze lijstjes kan je het erg makkelijk voor de wolf maken;)
iets wat jij dus doet.

ik heb trouwens op mezelf gestemd. als de rest dat ook even doet zijn we het iig eens:eek:

Ontvangers: Oortjes

lynch: anthraxxis


om het een collectief falen te maken
__________________
 

DeletedUser

Guest
hij houd zijn mond nu dicht. iedereen huppelt nu achter jou aan. hij verdwijnt de komende dagen dus naar de achtergrond en jullie spelen er 2 burgers uit en hij hapt er 2 uit. (ervanuitgaand dat bigbear ook burger is)

met deze lijstjes kan je het erg makkelijk voor de wolf maken;)
iets wat jij dus doet.

ik heb trouwens op mezelf gestemd. als de rest dat ook even doet zijn we het iig eens:eek:

Maak jezelf nuttig en zeg dan wie dan de wolven zijn als jij het niet bent. Ik ga er nog steeds vanuit, dat jij, of Big Bear de laatste wolf is.
Maar altijd moet je rekening houden met wat als.... .
Dus Anthraxxis wie is volgens jou de wolf, je mag mij noemen, maja..... .
 

DeletedUser1435

Guest
ik zit er nu zo'n 20 uur in. ik ga dood. dan ga ik toch niet alsnog het topic doorlezen en jullie helpen:eek:. er kon gebruik worden gemaakt van mijn binnenkomst, maar als ik al meteen kansloos ben ga ik niet al te diep op het topic in;).
 

DeletedUser13565

Guest
ik zit er nu zo'n 20 uur in. ik ga dood. dan ga ik toch niet alsnog het topic doorlezen en jullie helpen:eek:. er kon gebruik worden gemaakt van mijn binnenkomst, maar als ik al meteen kansloos ben ga ik niet al te diep op het topic in;).

Als je ww bent kan ik je reactie begrijpen.
Als je burger bent.. lekkere instelling :eek:
 

DeletedUser1435

Guest
Als je ww bent kan ik je reactie begrijpen.
Als je burger bent.. lekkere instelling :eek:

ik krijg toch geen kans van jullie:eek:
komop zeg:eek:. had jij 25 pagina's doorgelezen als je een dag later dood bent. nou, mij niet gezien;). Als ik meteen dood moet moeten jullie zelf maar het wolvenprobleempje opknappen.

succes. dit zal mijn laatste bericht zijn. ik heb een graf. nu nog een fiets:)


hoewel.. ik wil nog 1 ding kwijt. pikachu reageert wel erg nuttig;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik weet het, sorry... ik probeer ook wel naar verdachte dingen te zoeken, maar het wil niet echt lukken.
Ben ik nu verdacht?;)
 

DeletedUser

Guest
ik krijg toch geen kans van jullie:eek:
komop zeg:eek:. had jij 25 pagina's doorgelezen als je een dag later dood bent. nou, mij niet gezien;). Als ik meteen dood moet moeten jullie zelf maar het wolvenprobleempje opknappen.

succes. dit zal mijn laatste bericht zijn. ik heb een graf. nu nog een fiets:)


hoewel.. ik wil nog 1 ding kwijt. pikachu reageert wel erg nuttig;)

Op het moment zijn diegenen die door Woodster verdacht werden gevonden in onze ogen (nog) niet verdacht.
 

DeletedUser

Guest
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo overtuigd van Antraxxis' schuld.
Daarom blijf ik nog in de Wakkerdam-sfeer en ga ik maar voor Koenfighter.
Antraxxis gaat er waarschijnlijk toch uit en uit zijn rol zal ik dan mijn conclusies trekken...
 

DeletedUser

Guest
Wel lullig voor Athraxxis hij moet er uit omdat japiekrekel inactief was. Maarja we kunnen geen risico nemen japie was niet echt actief. Ik ga daarom vanavond voor Anthraxxis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan