[Speeltopic] Wakkerdam #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
WhiteFlash was in het begin de enige die me echt doorhad.
De reden waarom weet ik alleen niet meer precies :D:D maar toen kwam jaapie



Als ik nu eerst was gegaan voor Alles is voor Bassie :(:( de samenloop van omstandigheden is gewoon te erg haha.
Ik twijfelde nog maar ik wist vrijwel zeker dat ik zijn vertrouwen had :):) daarom ging ik voor Kindorin als 1e.

Bah, had ik toch nog gelijk :p Nu op het einde vond ik je niet echt zo verdacht meer maar blijkbaar was je WW.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het een leuk potje.

Ondanks het feit dat ik misschien niet veel post, lees ik elke pagina en maak zelfs word bestanden waar ik dingen in ga vergelijken. :p

Heb twee potjes gespeeld. 1 als wolf en 1 als burger.

Moet eerlijk toegeven dat ik Lieflap erg verdacht. Hij maakte twee keer een theorie over mij waar ik van dacht, wtf? Daarintegen was het een opsteker voor mij dat ik shade tura al vanaf het begin doorhad. Heb toen een post gemaakt waarin ik zei: Dat neemt mijn verdenkingen tegen jouw niet weg. Vond ik erg goed van mezelf. ^^

Al met al, leuk en leerzaam potje.

Count me in voor de andere potjes van -Tim-.

Ps. Super ook, die verhalen. Ik heb meerdere keren krom gelegen van het lachen. Hoe kom je erop. Gast, je moet verhalen gaan schrijven. Je bent een tweede Shakespeare. :p
 

DeletedUser

Guest
Bah, had ik toch nog gelijk :p Nu op het einde vond ik je niet echt zo verdacht meer maar blijkbaar was je WW.

Omdat iedereen die rijtjes op het einde begon te posten werd het me makkelijk gemaakt. Ik kon gewoon voor de stemming iedereen verdacht maken die al verdacht was. Bij bijten beet ik gewoon iedereen eruit die sowieso een burger was. Als je goed leest zie je dat ik telkens de aanzet probeerde te geven om op iemand te richten en in het begin sprak ik mezelf heel erg tegen met Seaniscool. Jij was er bijna ook uit haha, dankzij shade, en dankzij het feit dat ik telkens het vuurtje probeerde aan te wakkeren:
"Ik heb Whiteflash ook een paar keer verdacht in het begin hij spreekt zichzelf tegen hij maakte Senne ook verdacht" :D
"Mijn stem gaat naar jou waarom hij nu geen wolf zijn wat waren zijn argumenten" :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kan maar 1 reden bedenken waarom ik jouw niet verdacht.

Vorig potje liet je ontzettend veel goede theorieën zien. Jij had mij al heel snel door als ww. Dat speelt zeker een rol in het bekijken van verdachte posts. Als ik iets raars bij jouw zag, dacht ik: Ach, Slaro is het niet. Waarom niet? Geen idee.

:p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan maar 1 reden bedenken waarom ik jouw niet verdacht.

Vorig potje liet je ontzettend veel goede theorieën zien. Jij had mij al heel snel door als ww. Dat speelt zeker een rol in het bekijken van verdachte posts. Als ik iets raars bij jouw zag, dacht ik: Ach, Slaro is het niet. Waarom niet? Geen idee.

:p

Kan je zo handig gebruik van maken, Pleutzenfeltz bv zei ook al dat ik me anders aan het gedragen was, maar ik was toch waarschijnlijk een burger :p. O.a. denk ik dat dit komt door het moddergooien in het begin met WF, dat was typisch zoals in W3, met Bloodpriest Parracomando en -Tim-. Soms deed ik precies hetzelfde als in W3. Soms juist precies het tegenovergestelde haha ik had trouwens uitgerekend dat ik in de laatste rondes, als ik of iemand anders tot burgemeester was verkozen omdat alle betrouwbare spelers dood waren gebeten :D en alle verdachte speler eruit waren gestemd over zou blijven met Lieflap jou dus Cupra en met nog 2 ofzo dan had ik gewonnen.
Ik zit me hier zo hard te irriteren haha omdat ik door een samenloop van omstandigheden eruit ben gegaan.:cool::cool:

Als ik niet Kindorin had gebeten maar AllesisvoorBassie
Als ik vervolgens niet op dat tijdstip tegelijk met Sibert en Japiekrekel op het forum was geweest die net zijn theorie over de heks ging posten. Vreselijk. Maja het is maar een spelletje zucht helaas.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het een leuk potje.

Ondanks het feit dat ik misschien niet veel post, lees ik elke pagina en maak zelfs word bestanden waar ik dingen in ga vergelijken. :p

Heb twee potjes gespeeld. 1 als wolf en 1 als burger.

Moet eerlijk toegeven dat ik Lieflap erg verdacht. Hij maakte twee keer een theorie over mij waar ik van dacht, wtf? Daarintegen was het een opsteker voor mij dat ik shade tura al vanaf het begin doorhad. Heb toen een post gemaakt waarin ik zei: Dat neemt mijn verdenkingen tegen jouw niet weg. Vond ik erg goed van mezelf. ^^

Al met al, leuk en leerzaam potje.

Count me in voor de andere potjes van -Tim-.

Ps. Super ook, die verhalen. Ik heb meerdere keren krom gelegen van het lachen. Hoe kom je erop. Gast, je moet verhalen gaan schrijven. Je bent een tweede Shakespeare. :p

2x ? Ik kreeg het maar 1x op mn heupen hoor :D
 

DeletedUser15806

Guest
Ik ben pas 1 keer doodgegaan in 4 spellen:) Wel jammer dat ik dit keer weinig tijd had.. Lees nu pas ongeveer dat het is afgelopen.. Goed gespeeld Slaro.. In het begin erg verdacht.. En daar heb je je uit weten te praten bij de meeste. Al werd je vanwege Sibert wel meer verdacht in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben pas 1 keer doodgegaan in 4 spellen:) Wel jammer dat ik dit keer weinig tijd had.. Lees nu pas ongeveer dat het is afgelopen.. Goed gespeeld Slaro.. In het begin erg verdacht.. En daar heb je je uit weten te praten bij de meeste. Al werd je vanwege Sibert wel meer verdacht in mijn ogen.

Verkeerde moment, met de verkeerde personen, met de verkeerde situatie op de chat. Echt toeval allemaal ik had mijn bijt richting Kindorin al ingestuurd, toen las ik dat op het forum en wij waren maar met z'n drieeen online, en ik dacht nog o verdomme nu denken ze hierdoor dat ik de wolf ben.
 

DeletedUser

Guest
Verkeerde moment, met de verkeerde personen, met de verkeerde situatie op de chat. Echt toeval allemaal ik had mijn bijt richting Kindorin al ingestuurd, toen las ik dat op het forum en wij waren maar met z'n drieeen online, en ik dacht nog o verdomme nu denken ze hierdoor dat ik de wolf ben.

Welke chat dan? Speciaal kanaal voor WvW ofzo? Zo ja welke?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan