Speedwereld

DeletedUser5835

Guest
Vind het enigzins flauw dat je meot betalen om zo'n speedwereld. Tis als soort van test toch? dan moet iedereen toch kunnen spelen? Ik ga echt geen premium punten aan zoiets betalen, ik heb al 2x premium account dus aan mijn hebben ze hun geld ook al wel verdiend :confused::mad:
 

DeletedUser

Guest
De speedserver is bijna dubbel zo duur dus betalen is best vereist en als je verder zit in de sds koop je toch best een pa :p.
 
Reactiescore
2.496

DeletedUser

Guest
Dus er zijn bij elke speedwereld weer een nieuw aantal leden die gratis naar binnen mogen?

en waarom MOGEN er maar 100 pers. in de speedserver? Te duur? maar kost dit geld dan?
 

DeletedUser

Guest
Dus er zijn bij elke speedwereld weer een nieuw aantal leden die gratis naar binnen mogen?

en waarom MOGEN er maar 100 pers. in de speedserver? Te duur? maar kost dit geld dan?

De 1ste 100 bij de volgende ronde mogen er terug gratis in.
Er kunnen zoveel spelers spelen op de nls als ze maar willen ;).
De nls is dubbel zo duur als een normale wereld dus extreem duur.
 

DeletedUser

Guest
De 1ste 100 bij de volgende ronde mogen er terug gratis in.
Er kunnen zoveel spelers spelen op de nls als ze maar willen ;).
De nls is dubbel zo duur als een normale wereld dus extreem duur.

maar je krijgt wel meer voor je geld aangezien het veeeeel sneller gaat. Maar dan nog vind ik het niet waard.
 

DeletedUser3768

Guest
Ja maar ik wil precies weten want ik ben wel vaak weg maar ik ben wel elke dag online maar is de nieuwe ronde dan begint en ik ben weg dan kan ik er egt neit meer ind aarom vraag ik het dus...
 

DeletedUser

Guest
Hij komt ergens na deze ronde en niemand weet de datum dus zaag er niet om :p.
 

DeletedUser

Guest
De 1ste 100 bij de volgende ronde mogen er terug gratis in.
Er kunnen zoveel spelers spelen op de nls als ze maar willen ;).
De nls is dubbel zo duur als een normale wereld dus extreem duur.

En wat gebeurd er nou als ik samen met camelgamer op een account heb gespeeld, onder de naam camelgamer, en ik heb veel meer gedaan als camelgamer, en ik sta 18, wat dan?
 

DeletedUser

Guest
De 1ste 100 bij de volgende ronde mogen er terug gratis in.
Er kunnen zoveel spelers spelen op de nls als ze maar willen ;).
De nls is dubbel zo duur als een normale wereld dus extreem duur.

Deze post is mij niet echt duidelijk.

Edit: Ik snap het
 

DeletedUser1875

Guest
En wat gebeurd er nou als ik samen met camelgamer op een account heb gespeeld, onder de naam camelgamer, en ik heb veel meer gedaan als camelgamer, en ik sta 18, wat dan?

meer gedaan als ik ? ROFL, verkeerde dingen, dat klopt! Je bent 2 x uit Thugz gestapt, nadat ik vriendelijk had gevraagd of we terug konden komen. en 1 x ontslagen, doordat je vv aan Evilcos had gegeven. Daarnaast zette je de slaapmodus om 8 uur in terwijl ik dan online zou komen. Ik kon niet eens iets doen, toen heb ik het ww maar veranderd, zodat ik wel non-stop kon spelen.

Jij verdient geen lof op mijn account, jij heb alleen de verkeerde dingen gedaan .. :mad:

Edit : we stonden 84ste toen ik het ww veranderende ...
 
Bovenaan