Speedwereld

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Tussen 18 November en 25 November zal voor het eerst een speedwereld voor de Nederlandstalige versie van Tribal Wars plaatsvinden.

Op een speedwereld loopt het spel met een snelheid die tot 200 keer sneller is dan normale Tribal Wars werelden. Alles draait sneller, gebouwen, grondstofproductie en troepenbewegingen. Dit simuleert dus meerdere jaren op een normale wereld binnen twee weken! Je kan dus nieuwe strategieën uitproberen of gewoon lekker van 24/7 Tribal Wars entertainment zonder lange bouw- of looptijden genieten.

Lees alle informatie hierover in de aankondiging.
Stuur geen supportaanvragen over dit onderwerp.

Als je vragen of opmerkingen hebt kan je die hier discuteren.

Veel plezier en succes op de speedwereld!

Jullie tribalwars.nl team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een edelman binnen 30 minuten door de hele kaart heen hebben gestuurd.
Die dag moet ik eens meemaken. :p

Edit:
Ik heb me geregistreerd op de Speed Server, en eigenlijk vindt ik het zonde van mijn geld.
Er zit 1 stam met 10 leden, die eigenlijk de hele map kunnen gaan overnemen.
Zelfs als je net je eerste, tweede of derde dorpje heb, dan is het tijd om overgenomen te worden door hun, en mag je weer overnieuw beginnen.
Dus mijn mening, een speed server is wel grappig maar er moeten veel, VEEL meer mensen komen.
Dus met andere worden, goedkoper maken of net zo werken als op andere servers.

Ik zeg dit er maar even bij wat je kan gaan verwachten als je gaat betalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
eindelijk een speed server ^^

weer een nieuwtje erbij

Wel leuk dat er het er is :)

alleen jammer van de slaap regel :(

Je moet de slaapmodus gebruiken. Na een maximale 'wakker-tijd' van 36 uur ga je automatisch voor de minimale periode van 6 uur in slaapmodus. Als je in de slaapmodus bent en toch wil zien wat er op de speedwereld gebeurt dan kan je de Gast ingang gebruiken.


>>>>>een goede speed speler is niet per definitie geen goede tw speler ^^ <<<<<
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wel jammer dat die server maar een week online is. maar het lijkt me best een leuk idee:D
in het begin zal je wss heel erg veel grondstof overschotten hebben denk ik..maar als je 1x slaapmodus vergeet in te vullen ben je dood denk:rolleyes: (in 2-3 uur heeft er al iemand adel doen denk, haha)
 

DeletedUser974

Guest
Relax die speedserver..
Wel een beetje duur als t €2,60,- per week is..
 

DeletedUser

Guest
Hoe snel is de grondstof productie daar dan? :confused:

100x sneller da in w1.
in w1 heb je in het begin 30 grondstoffen per uur. nu is dat (30*100) 3.000 grondstoffen per uur (en da's alleen al in het begin)

op lvl 30 grondstoffen krijg je 240.000 per uur (4.000 per minuut, en 66,67 grondstoffen per SECONDE).

een edelman kan ook in 30mins de hele kaart over

genoeg info? haha:D
 

DeletedUser

Guest
Zalig :D Dit hadden we ook op .net ;)

Als je wint krijg je dan gratis premium points zoals op .net?
 

DeletedUser

Guest
worden die punten nadien op de wereld erbij geteld of is dit een andere wereld ??

M
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij kun je dat premium account dan gebruiken voor de volgende ronde, maar dat weet ik niet zeker..
 

DeletedUser

Guest
ik bedoel de punten verworven met NLS of is dit andere server
 

DeletedUser

Guest
Nee je kan je premium account niet 'overplaatsen' naar een andere wereld.
 

DeletedUser

Guest
worden die punten nadien op de wereld erbij geteld of is dit een andere wereld ??

M

Nee. De speedwereld is onafhankelijk van wereld 1 - 5. Dus het heeft geen invloed op een andere wereld hoeveel punten/troepen je op de speedwereld hebt.
 

DeletedUser

Guest
wel jammer dat het door de week heen is. zoiets moeten ze juist in een vakantiehouden of als er een grote lanparty is in nederland.

Want ik ga dus echt niet vrij vragen van school of gewoon doen dat ik ziek ben om die wereld mee te maken. Heb het voor 1 week gedaan op .net maar is wel leuk maar de tijd is zo stom
 
Bovenaan