Speedronde #945 - Autumn Games (ronde 8)

DeletedUser47948

Guest
Ik heb ook geen skills en al die irritante mensen ik heb geen massa script dus niet meer vragen (6)

heb je wel ?

En lol maurits is een beetje dom lijkt me zo, gaat hij op die wasmachine spelen en zo zijn eigen inhalen op de autumn games xd
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat er niet veel veranderd is aan tw sinds de zomer, behalve het forum dan xD
 

DeletedUser

Guest
waarom is er nog niets aangekondigd van rondes voor de komende week?
belgie heeft verlof nu?
 

DeletedUser

Guest
Dus of je faked dat je moeder dood = zwak
of je gaat naar de kerk bid tot je mama en zegt :
Mama mama lieve mama , ik kreeg een clear van drunken baby en die deffte ik nu bijna al mijn troepjes dood, kun je helpen, : Je moeder reageerd: kerel je bent lelijk en je was een foutje dus stop met wenen.

Dus ik zal mathias melden dat hij zwak is dan? Want hij heeft namelijk zelf een half jaar lang gefaked dat zen moeder dood was omdat hij dan vriendjes kon zijn met siemen.

En mitchel, serieus, je weet dat jij langs geen kanten kan speeden en dus gewoon je bek moet houden in iedere discussie die hier op het forum wordt gevoerd?
Owja en misschien heeft die drunken baby net een PM gefaked omdat jullie niet durven toegeven dat je deffers had en ging wenen bij eidere noob om jullie te helpen?
Owja, wat boeit dit allemaal? Wie is er dood en wie staat op 1 en 2? Ok, dachtet al, nu je bek houden


Ik heb ook geen skills en al die irritante mensen ik heb geen massa script dus niet meer vragen (6)

daantje, ik zou het apprecieren moest je niet liegen tegen me ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
daantje, ik zou het apprecieren moest je niet liegen tegen me ;)[/QUOTE]

Wat moet ik dan doen?? zeggen dat ik pro ben:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor,

blame it op Casper, je hebt zelf geen skills.

Nee wat dan? Op me zelf blamen terwijl ik er niet was? Casper had 40 minuten om 4 edeltjes te maken ( goudmunten waren al geslagen ) 2 dorpen 3 edels op te gooien zodat Siemen ze kon pakken en dan Koning M aanvallen en edelen. Ja, je hebt echt gelijk. Het is volkomen mijn schuld. Je hebt zelf amper skills dus flikker maar weer op.
 

DeletedUser

Guest
Nee wat dan? Op me zelf blamen terwijl ik er niet was? Casper had 40 minuten om 4 edeltjes te maken ( goudmunten waren al geslagen ) 2 dorpen 3 edels op te gooien zodat Siemen ze kon pakken en dan Koning M aanvallen en edelen. Ja, je hebt echt gelijk. Het is volkomen mijn schuld. Je hebt zelf amper skills dus flikker maar weer op.

Nou nou pas je even op je mond? moet ik je anders wat zeep geven om je mond te wassen?
 

DeletedUser59624

Guest
Goed jongens! Even normaal doen tegen elkaar en houd het even ontopic alsjeblieft, houd het even voor iedereen leuk. Alle offtopic post zijn verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Groei allemaal eens op.. Jullie verzieken echt alles hier. Speel het spelletje zoals het hoort & negeer elkaar als je elkaar niet kan uitstaan, not that difficult!
 
Bovenaan