Speedronde #945 - Autumn Games (ronde 8)

Reactiescore
575
#945 NLS(Speed)
Snelheid: 300
Start: Zondag 28-10-12 10:00
Einde: Zondag 28-10-12 21:00
Scenario: Alternatief
Autumn Games (ronde 8)

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 28-10-12 10:00
* Einde: Zondag 28-10-12 21:00
* Snelheid: 300
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: /
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 0.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 60 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Meer informatie over de Autumn Games kun je hier en hier vinden.
 

DeletedUser48693

Guest
siemen: iSitDownToPee heeft het volgende geschreven:
jochie probeert overal bg's tesluiten omdatze ons niet aan kunnen we maken ze af

hij wilt nu ons de schuld geven terwijl hij iedereen de oorlog aangeeft:

Ja
[10:29:37] xxxx siemen had iedereen als vijand verklaar
[10:29:37] xxxx d
[10:29:42] xxxx (facepalm)


hahahaha gayyy

nu geeft die jesper de schuld.

[10:38:09] Siemen: jesper deed dat
[10:38:10] Siemen: voor de lol ;)
[10:38:15] Siemen: en jullie zijn triest
[10:38:16] Siemen: om dan
[10:38:21] Siemen: al de noobs te gaan rondselen :D
[10:38:30] Mitchel: ik heb 0 noobs geregeld
[10:38:34] Mitchel: niet eens gesproken
[10:38:35] Mitchel: iSitDownToPee heeft het volgende geschreven:
jochie probeert overal bg's tesluiten omdatze ons niet aan kunnen we maken ze af
[10:38:41] Mitchel: genoeg spionnetjes:D
[10:39:19] Siemen: hahahhah
[10:39:22] Siemen: ik heb dat niet eens gezegt
[10:39:23] Siemen: failure :p

terwijl ik gewoon printscreens heb van wie dat gezegd heeft... hjahahahahah triest figuur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47948

Guest
1. ik geef jullie nergens de schuld van ?
2. Jesper vond het grappig iedereen oorlogje te verklaren ?
3. Jullie zijn dan zo zielig om met al de noobs te gaan samenwerken :D
 

DeletedUser48693

Guest
1. ik geef jullie nergens de schuld van ?
2. Jesper vond het grappig iedereen oorlogje te verklaren ?
3. Jullie zijn dan zo zielig om met al de noobs te gaan samenwerken :D

wij hebben 0 noobjes gesproken, die begonenn tegen ons kom we pakken tak, maar heb er niet op gereageerd siemen dus houd alsjeblieft je graf smoel en ga naar je mamsie janken.
 

DeletedUser48693

Guest
waarom rage je dan zo en ga je zoals mathias zielig komen lachen met mijn mama die dood is ?

Btw, wat een saaie speed

omdat je mij al een aantal weken zwart maakt, en altijd andere de schuld geeft en net doet alsof jij nooit wat doet daarom;) ik bedoelde het niet lullig hoor ik vroeg alleen wat siemen dus wees nu maar niet het "slachtoffer"

Wat een zielig kut kind ben jij !

wat voor fout ben jij nouw? stfu;)
 

DeletedUser47948

Guest
omdat je mij al een aantal weken zwart maakt, en altijd andere de schuld geeft en net doet alsof jij nooit wat doet daarom;) ik bedoelde het niet lullig hoor ik vroeg alleen wat siemen dus wees nu maar niet het "slachtoffer"


Ik heb je echt niet zwart gemaakt ? Wat zit jij te lullen xd
 

DeletedUser48693

Guest
Ik heb je echt niet zwart gemaakt ? Wat zit jij te lullen xd

Dit bedoel ik nouw het schijnheilige "slachtoffer" rol... eerst mog ik je maar nu ik op koning M. speel zeg je gelijk ohhh jullie kunnen niets je bent mathias slaafje enzo en je schooit naar mijn acc, gast ik heb nooit geschooid naar jouw acc ik wilde samen met je spelen toen ik weer een beetje begon, maar toen ik geen antwoord meer gaf ging je steeds dommer doen tegen mij dus kind stfu.

Stoere jongens hiero allemaal, mitchel jij mag om te beginnen al je bek gaan houden want jij kwam al schooien om te mogen co'en bij mij :) Bik heeft een lelijk hoofd, daar ga ik zelf niet op in en er is niemand hier die bekers pakt als heel de top lekker gaat samenspannen tegen hen omdat ze te baas zijn, maar dat gebeurt natuurlijk alleen maar tegen mij he, want ik ben een baas en als jullie niet met 775405 man komen lukt het natuurlijk niet he :D

je liegt heel vaak en zegt altijd de hele speed tegen jouw? kerel wij hebben meer gevechten dan jij zal hebben, jij gaat telkens anoniem of co't iemand om ons te pakken, lukt dat je niet ga je het ontkennen ga zo maar door dus siemen ga alsjeblieft maar goed speeden en wees is een man en ga een keer niet deff maar full off zoals wij 99/100 x gaan en toch ownen we jouw altijd
 

DeletedUser47948

Guest
Dit bedoel ik nouw het schijnheilige "slachtoffer" rol... eerst mog ik je maar nu ik op koning M. speel zeg je gelijk ohhh jullie kunnen niets je bent mathias slaafje enzo en je schooit naar mijn acc, gast ik heb nooit geschooid naar jouw acc ik wilde samen met je spelen toen ik weer een beetje begon, maar toen ik geen antwoord meer gaf ging je steeds dommer doen tegen mij dus kind stfu.



je liegt heel vaak en zegt altijd de hele speed tegen jouw? kerel wij hebben meer gevechten dan jij zal hebben, jij gaat telkens anoniem of co't iemand om ons te pakken, lukt dat je niet ga je het ontkennen ga zo maar door dus siemen ga alsjeblieft maar goed speeden en wees is een man en ga een keer niet deff maar full off zoals wij 99/100 x gaan en toch ownen we jouw altijd

hahaha altijd anoniem gaan ? Sinds isit uit ban is speel ik daar altijd op ;) Robbe vroeg me om te co'en gistrn en was zelf niet gestart dus stop met zeuren omdat ik es ga co'en man toch
 

DeletedUser

Guest
Jullie zeggen mss dat het zielig is om over siemen zijn ma te beginnen, maar siemen scheld zelf iedereen uit voor zijn zwakke punten? Dus wat maakt het uit hij vraagt er zelf om.
 

DeletedUser

Guest
Verdediger: back up
Doel: back ups dorp (507|487) C45

Aantal: 0 0 4098 100 1332 0 200 0 1 1
Verliezen: 0 0 4098 100 1332 0 200 0 1 1



Bye :)
 

DeletedUser48693

Guest
Heel trap vs ons HA-Ha-Ha!

back up 1 5.688 2 1
iSitDownToPee 2 4.080 6 1
Ik hou van koekjes 3 3.928 7 1
xPartyxMachenx 4 636 53 1
.Arthur Pendragon 5 158 88 1

Moge de beste speler winnen;)
 
Bovenaan