Speedronde #890 - Special Round

DeletedUser

Guest
Sorry, maar ik zal niet terug in mijn oude gewoontes hervallen ... Ik heb respect gekregen voor deze community en ik zal dan ook de regels niet gaan overtreden

Ik vind je plaatje wel erg ongepast, ik ben er serieus over aan het nadenken om je aan te geven want dit is echt vuil!
 

DeletedUser47948

Guest
Ik vind je plaatje wel erg ongepast, ik ben er serieus over aan het nadenken om je aan te geven want dit is echt vuil!

Ik heb hierover al contact opgenomen met de moderator van dit forum en hij wist me te vertellen dat het plaatje helemaal volgens de regels is.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hierover al contact opgenomen met de moderator van dit forum en hij wist me te vertellen dat het plaatje helemaal volgens de regels is.

Dat kan wel zijn maar ik ga ervoor zorgen dat er een petitie wordt getekend door alle NEDERLANDSTALIGE mensen op dit forum (Costi niet dus bedoel ik)
 

DeletedUser47948

Guest
Dat kan wel zijn maar ik ga ervoor zorgen dat er een petitie wordt getekend door alle NEDERLANDSTALIGE mensen op dit forum (Costi niet dus bedoel ik)

Dat mag je van mij wel proberen als je wilt, maar de regels zullen in mijn opinie niet veranderd mogen worden omwillen van een petitie.
 

DeletedUser

Guest
dat mag je van mij wel proberen als je wilt, maar de regels zullen in mijn opinie niet veranderd mogen worden omwillen van een petitie.

maar wel omwille van het feit dat je de grootste debiel in de wereld bent godverdomme doe es normaal met wie moet ik nu spammen?


Fuck
youuuuuuuuuu
 

DeletedUser47948

Guest
ik wil gewoon het laatste woord ok? Laat mij

Sorry, maar dit forum is openbaar voor iedereen die de regels niet overtreed. Niemand kan het laatste woord opeisen.

Nu even terug on-topic, proficiat Durante A met je overwinning !
 
Bovenaan