Speedronde #890 - Special Round

Reactiescore
575
Speedronde #890 - Special Round

Beste spelers,

We willen jullie weer een speciale ronde voorschotelen.

Het concept

Wat is nu precies de bedoeling van de ronde? Recentelijk hebben we groen licht gekregen om de functie om met meerdere dorpen te kunnen starten, te mogen gebruiken. Daarmee gaat een langgekoesterde wens van veel spelers in vervulling. Deze ronde zullen we namelijk starten met 2 uitgebouwde dorpen!

Als extraatje hebben we een team van moderators kunnen optrommelen en samen met jullie deze gelegenheid te vieren. Er zullen dus enkele moderators tussen de spelers deze ronde meespelen. In de ronde zal het draaien om de stam met de meeste punten en ook ons speedteam zal daar een gooi naar doen. Welke moderators precies zullen meedoen, zullen we nog niet aan de grote klok hangen en is nog onder voorbehoud. Natuurlijk zullen de moderators in deze ronde gewoon als speler actief zijn, en zullen dus geen extra privileges hebben.

Omdat deze functie ook nog voor ons nieuw is en dus nog getest moet worden, behouden wij ons het recht voor om de ronde voortijdig te beëindigen in geval van technische problemen. Hierbij geldt dat we op deze ronde geen teruggave van premiumpunten zullen doen, als we toch de ronde voortijdig moeten stoppen. Onthoud dus goed:

Als je besluit aan deze (experimentele) ronde deel te nemen, heb je geen recht op retributie van ingezette premiumpunten als we wegens technische redenen de ronde voortijdig moeten stoppen. Bij het aanmelden op de wereld ga je akkoord met deze voorwaarde.

Nog even de hard facts op een rijtje:

Datum en tijdstip: Zaterdag 15 september 2012, 18.00 - 22.00 uur.​

Overwinningsvoorwaarde: De stam met de meeste punten, wint deze ronde.​

De aankondiging met de specifieke (ronde)instellingen kun je hieronder vinden.

Wij wensen jullie alvast veel plezier en succes met deze speciale ronde. Wij hopen dat hij in de smaak zal vallen.

Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben, wij horen het graag. Je kunt dit topic verder gebruiken voor het stellen van vragen met betrekking tot de ronde of met elkaar erover discussiëren.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 
Reactiescore
575
#890 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 15-09-12 18:00
Einde: Zaterdag 15-09-12 22:00
Scenario: Zwart
Special Round

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 15-09-12 18:00
* Einde: Zaterdag 15-09-12 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (!)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: Alle spelers uit de winnende stam zullen 100 premiumpunten ontvangen.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 0.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 0.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 2%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: ja (!)
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Iedere speler zal met 2 (!) uitgebouwde dorpen starten (10.019 punten/stuk)

(!) Tijdens deze ronde is tribelock actief. Dit wil zeggen dat je niet meer van stam kunt wisselen, als je eenmaal tot een stam bent toegetreden.
 

DeletedUser47948

Guest
Leuke instellingen alhoewel ik het jammer vind dat je met 2 bijna uitgebouwde dorpen start. Zo maken de meeste mensen 1 offencedorp en 1 defencedorp en is het moeilijk om target te vinden.
 
Reactiescore
575
Leuke instellingen alhoewel ik het jammer vind dat je met 2 bijna uitgebouwde dorpen start. Zo maken de meeste mensen 1 offencedorp en 1 defencedorp en is het moeilijk om target te vinden.
Deze ronde is (grotendeels) bedoeld om de nieuwe functie uit te testen. We hebben daarbij geprobeerd de ronde in een 'leuk jasje' te stoppen. De tools staan momenteel nog niet toe om met andere gebouwlevels/startlevels te starten, maar dat is misschien wel voor de toekomst als de nieuwe functie goed bevalt. :)

Groetjes,
 

DeletedUser47948

Guest
Deze ronde is (grotendeels) bedoeld om de nieuwe functie uit te testen. We hebben daarbij geprobeerd de ronde in een 'leuk jasje' te stoppen. De tools staan momenteel nog niet toe om met andere gebouwlevels/startlevels te starten, maar dat is misschien wel voor de toekomst als de nieuwe functie goed bevalt. :)

Groetjes,

Ja, dat begrijp ik dan weer wel. Ik heb het al eens gespeeld zo'n speed en vond het toen niet zo aangenaam tegen al die defencespelers. We zien wel hoe ze het op deze server zullen aanpakken met 2 dorpen :)
 

DeletedUser

Guest
Mooie ronde!:D

Hoeveel mods doen er mee, en wie zijn het? Trouwens, deze had met pakketjes gemoeten :p
 

DeletedUser47948

Guest
Mooie ronde!:D

Hoeveel mods doen er mee, en wie zijn het? Trouwens, deze had met pakketjes gemoeten :p

Als extraatje hebben we een team van moderators kunnen optrommelen en samen met jullie deze gelegenheid te vieren. Er zullen dus enkele moderators tussen de spelers deze ronde meespelen. In de ronde zal het draaien om de stam met de meeste punten en ook ons speedteam zal daar een gooi naar doen. Welke moderators precies zullen meedoen, zullen we nog niet aan de grote klok hangen en is nog onder voorbehoud. Natuurlijk zullen de moderators in deze ronde gewoon als speler actief zijn, en zullen dus geen extra privileges hebben.

...
 

DeletedUser

Guest
Oef dat betekent NLC 3 of W30 met 2 dorpen beginnen ? :D

Of nieuw startniveau.
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook een wedstrijd ): had gehoopt op een langere ronde
 

DeletedUser

Guest
Mwa, hou niet van uitgebouwewde dorpen. Met een lager niveau leek het me wel leuk :)
 

DeletedUser62799

Guest
Ik heb geen zin om eerst een uur actief bezig te zijn met bouwen en soldaten maken (Misschien langer) en dan in 10 seconde worden overgenomen :D. Smaken verschillen.
Kan ook zijn omdat ik gewoon slecht ben.
 

DeletedUser65747

Guest
Hmm ik wil hier wel starten als er een leuk stammetje is waar ik nog in pas.:p
 
Reactiescore
604
zoon ronde is echt een luck ronde..
 
Bovenaan