Speedronde #6851 - Kerstronde (23.12 14:00 - 29.12 19:00)

Reactiescore
575
christmas_tw.png


Beste spelers,

Ook dit jaar hebben we besloten om weer een een Speed Kerstronde te organiseren. De instellingen zijn dit jaar gebaseerd op het voorstel van @Tik Em Aan Ouwe, bedankt!

Belangrijk om te vermelden dat de gebruikelijke aanvalsstop tijdens de Kerstdagen niet geldt op de Speedwereld tijdens deze ronde.

Je wordt bij aanmelding op de Speedwereld automatisch ingedeeld in een van de vijf verschillende stammen. De toewijzing gebeurt automatisch en je kunt dus niet van stam wisselen. Daarnaast zijn er mooie prijzen te winnen. We geven in totaal maar liefst 11.750 Premium Punten weg aan de beste spelers en stam van de ronde!

Verder geldt op deze ronde, in tegenstelling tot de reguliere werelden, de slaapmodus in plaats van de nachtbonus. Met de slaapmodus kan je zelf bepalen wanneer je even pauze neemt. Houd er rekening mee dat spelers in de slaapmodus niet kunnen worden aangevallen in tegenstelling tot de nachtbonus. Voor meer informatie over de werking en de instellingen van de slaapmodus, verwijzen we je graag naar deze helppagina.

Feedback over de ronde en instellingen mag hieronder!

We wensen jullie veel plezier en succes op deze ronde, en daarnaast alvast prettige kerstdagen gewenst namens het gehele team!

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribalwars.nl Team


#6851 NLS(Speed)
Snelheid: 250
Start: Zaterdag 23-12-23 14:00
Einde: Vrijdag 29-12-23 19:00
Scenario: Alternatief
Kerst ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 23-12-23 14:00
* Einde: Vrijdag 29-12-23 19:00
* Snelheid: 250
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint.
* Prijs: De top 3 van de winnende stam krijgt respectievelijk 3000, 2000 en 1500 premium punten. Daarnaast ontvangen de overige top 10 spelers van de winnende stam 750 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: ja, skillboeken
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes, duur herbouwen
* Barbarendorpen: ja, 6 per speler
* Bonusdorpen: ja, 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 5000 punten (snelheid: 15%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 8 uur
* Maximum slaaptijd: 12 uur
* Minimum wakkertijd: 10 uur
* Maximum wakkertijd: 14 uur

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 90 minuten
* Stamleden: n.v.t., je wordt automatisch ingedeeld in een stam
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 1800 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: ja, tijdsgebaseerd
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer

Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is limited haul van toepassing. Dit houdt in dat je per 24 uur slechts een beperkt aantal grondstoffen kunt plunderen (minimaal 1.500.000 grondstoffen per 24 uur, oplopend naar maximaal 30.000.000 grondstoffen per 24 uur). Het maximum is per speler verschillend en afhankelijk van je aantal dorpen en dagen op de ronde.

(!) Tijdens deze ronde is de grondstoffenproductie verhoogd (200%).
 

Kroenuh

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
10
We zijn het achterstallig werk wat betreft het uitdelen van de speed prijzen aan het inventariseren en verwerken. Met name het terugvinden van alle leden van de winnende stammen kan een uitdaging zijn die tijd kost. (tips?)

Ik hoop dat jullie nog een beetje geduld kunnen hebben. We beloven hier de aankomende dagen de nodige stappen in te zetten.
 
Reactiescore
2.490
We zijn het achterstallig werk wat betreft het uitdelen van de speed prijzen aan het inventariseren en verwerken. Met name het terugvinden van alle leden van de winnende stammen kan een uitdaging zijn die tijd kost. (tips?)

Ik hoop dat jullie nog een beetje geduld kunnen hebben. We beloven hier de aankomende dagen de nodige stappen in te zetten.
Beste Kroenuh,

Het klopt dat de premium punten al geruime tijd niet zijn uitgedeeld. De wijziging daarvan is ook aangekondigd: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/afscheid-als-speed-moderator.209238/#post-6586733

Tijdens mijn laatste periode heb ik meermaals nagevraagd welke de nieuwe procedure zou worden en op welke manier dit zou geregeld moeten worden, helaas heb ik daar tot op de dag van mijn vertrek geen schriftelijke bevestiging van gekregen. Ik was dus genoodzaakt om de opvolging hiervan bij jullie achter te laten.

Om je even in de goede richting te helpen. Vanaf de homepage kan je naar de speedrondes. Ik stel voor dat je daar begint.

Duckje
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
188
We zijn het achterstallig werk wat betreft het uitdelen van de speed prijzen aan het inventariseren en verwerken. Met name het terugvinden van alle leden van de winnende stammen kan een uitdaging zijn die tijd kost. (tips?)

Ik hoop dat jullie nog een beetje geduld kunnen hebben. We beloven hier de aankomende dagen de nodige stappen in te zetten.
Probeer twspeeds.com.
Daar kan je alles vinden wie welke speed gewonnen heeft.
 

Kroenuh

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
10
Beste Kroenuh,

Het klopt dat de premium punten al geruime tijd niet zijn uitgedeeld. De wijziging daarvan is ook aangekondigd: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/afscheid-als-speed-moderator.209238/#post-6586733

Tijdens mijn laatste periode heb ik meermaals nagevraagd welke de nieuwe procedure zou worden en op welke manier dit zou geregeld moeten worden, helaas heb ik daar tot op de dag van mijn vertrek geen schriftelijke bevestiging van gekregen. Ik was dus genoodzaakt om de opvolging hiervan bij jullie achter te laten.

Om je even in de goede richting te helpen. Vanaf de homepage kan je naar de speedrondes. Ik stel voor dat je daar begint.

Duckje
Dank voor de extra toelichting, ik had je aankondiging al gezien ja. We hebben uitsluitsel omtrent de gewenste procedure gevraagd om dit zo snel mogelijk voor de wachtende spelers op te lossen. Daar kunnen we nu mee aan de slag.

Ook dank voor het in de juiste richting wijzen. Deze pagina's kende ik al, echter mis ik dan nog een overzicht van welke leden allemaal in de winnende stam zaten. Dus we zoeken nog even verder.

Ik mis mijn premium punten ook nog.
Wordt dus zeker aan gewerkt, ik heb je op de lijst staan!

Probeer twspeeds.com.
Daar kan je alles vinden wie welke speed gewonnen heeft.
Yes, ook al gebruikt als verificatiemiddel. Echter ook hier zie ik niet welke leden in de winnende stam gezeten hebben.


Kan natuurlijk ook dat ik ontzettend scheel ben ;) (opening voor inkoppertjes..)

*edit: ondertussen kom ik daar ook wel uit, dank voor het meedenken.
 
Reactiescore
338
Er zijn slechts enkele rondes waarbij de winnende stam de voorwaarde is voor de pp toch.
Dan kan je voor die paar rondes toch manueel gaan kijken welke leden deel uit maakten van de winnende stam?
 

Kroenuh

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
10
Ondertussen zijn alle resterende speedprijzen uitgedeeld.
Mocht je nog iets missen, neem dan even contact met ons op via de support.
 
Bovenaan