Afscheid als (Speed)-Moderator

Reactiescore
575
Beste speeders,

Zoals Duckje al in zijn afscheidspost heeft aangekondigd, heb ik eveneens besloten om te stoppen als (Speed-)moderator op Tribal Wars.nl en wil ik graag via deze weg afscheid van jullie nemen.

In 2010 ben ik als game moderator onderdeel geworden van het team waarna ik in november 2011 het stokje van Masterslayer00 heb overgenomen als speedguider/speedadmin voor het instellen van de speedrondes.

Nu, meer dan 12 jaar later, wil ik jullie bedanken voor de fijne en gezellige tijd die ik hier heb gehad, de gesprekken die ik met een deel van jullie door de tijd heen heb gehad en de opgebouwde vriendschappen. Ik ben trots op alle mooie momenten die we op de speedwereld met elkaar hebben doorgemaakt. De ontelbare rondes, de internationale Speed kampioenschappen op Tribal Wars Masters, onze eigen Speed kampioenschappen en de talrijke speciale rondes om er maar een paar te noemen. En dan vergeet ik waarschijnlijk nog veel andere mooie momenten.

Ik heb altijd binnen de mogelijkheden mijn best gedaan samen met jullie om te zorgen voor vernieuwing en variaties in de speedrondes tot de Speedwereld zoals deze nu is geworden, hartelijk dank voor al jullie waardevolle feedback in de afgelopen jaren!

Concreet houdt mijn afscheid in dat aanstaande zondag 14 januari 2024 ‘mijn’ laatste Speedronde zal zijn. Hoe het daarna verder gaat met de NL speedwereld en in welke vorm, weet ik niet en zal de toekomst uitwijzen.

Verder wil ik graag een speciaal dankwoord richten aan Duckje. Ik heb van dichtbij meegemaakt hoeveel tijd en energie je vóór en vooral ook achter de schermen hebt ingestoken in het leiden van deze community. Ik wil je bedanken voor de samenwerking in al die jaren.

Mede namens Amancho, die eveneens heeft besloten te stoppen als (Speed-)moderator, wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie betrokkenheid bij de speedwereld en wens ik jullie allemaal het beste toe zowel hier op Tribal Wars als in het echte leven.

Met een laatste groet,

Robby (Ropiloot11)
 
Reactiescore
2.490
Bedankt voor je harde werk in al die jaren @ropiloot11.

Jij bent diegene die speeds draaiende gehouden heeft. Zonder jou, geen speed. Bedankt dat je een essentieel onderdeel was van de community.

Wat er nu in de toekomst zal gebeuren met speeds is ook voor mij onduidelijk. Ik hoop dat jullie ook in de toekomst leuke en uitdagende speeds aangeboden krijgen.

Ik moet deze post wel afsluiten met 2 praktische mededelingen:
  • Speciale rondes (nu en in de toekomst) zullen helaas niet meer kunnen plaatsvinden. De manier die we gebruikten om dorpen in een bepaald patroon op de kaart te zetten is niet toegestaan binnen InnoGames
  • In het verleden zorgde @ropiloot11 keurig voor de uitbetaling van Premium Punten na speed rondes. Jullie hebben misschien al gemerkt dat deze al geruime tijd niet meer zijn uitgekeerd. In de toekomst zal het uitkeren van premium punten voor speed-rondes gebeuren nadat jullie een ticket hebben ingediend voor elke winst. Enkel na een ticket kunnen we premium punten uitdelen.
    • Ter info: We hebben uitgedeeld tot ronde #6789
      • Alle spelers die recht hebben op premium van rondes die nadien gespeeld zijn moeten dus een ticket indienen voor elke gewonnen ronde
    • Mogen we jullie verzoeken vanaf maandag tickets in te dienen hiervoor? ;)
      • Tickets die eerder ingediend worden zullen na het weekend behandeld worden.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Bedankt voor alles Robby! Topmod!
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Je bent een ware legende, bedankt voor je inzet al die jaren en alle kwalitatief hoogwaardige rondes en toernooien die we hebben kunnen spelen.
 
Reactiescore
133
Succes Ropiloot, bedankt voor je inzet en je toewijding al die tijd! Je hebt zeker veel en mooie speeds weten op te pakken. ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Succes met de toekomst en bedankt voor alle moeite en inzet
 
Reactiescore
112
@ropiloot11 je bent een integer mens die met bijzonder veel geduld bijna 13 jaar, zijn vrije tijd heeft gegeven aan deze community.
Je moment om te stoppen sluit compleet aan bij wie je bent en hoe je de dingen aanpakt. Je bent goud!
 
Reactiescore
493
Bedankt Ropiloot!!

De enigste mod waar ik nooit op heb geklaagd. <3

(Wat raar trouwens dat je nu perse een ticket moet indienen als je wat gewonnen hebt...)
 
Reactiescore
16
Dank Robby voor alles wat je voor deze community hebt betekend! Dat de speeds zo leuk zijn geweest, dat velen daar hun vrije tijd met plezier aan opofferden, is aan jou commitment te wijten.
 
Bovenaan