Speedronde #578 - Scholierenronde

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

De effectieve draaitijden van deze ronde kunnen enkele minuten afwijken. Deze ronde moet handmatig worden geopend, waardoor de activering afhangt van de beschikbaarheid van een SpeedGuider. Indien deze ronde nog niet is geactiveerd of gesloten na 5 minuten na de deadline, zouden we jullie willen vragen om actief op zoek te gaan naar een SpeedGuider. Je kan hiervoor bij voorkeur contact opnemen op de volgende manier:

1. Surf naar de tribalwars.nl webchat.
2. Vul je gebruikersnaam in.
3. Kijk of tw|ropiloot11, tw|Duckje, tw|kaneel, tw|Roze_Koek of tw|masterslayer online zijn.
4. Ga dit lijstje af en kijk wie beschikbaar is!

We hopen dat dit niet nodig zal zijn, maar jullie kunnen ons altijd zo contacteren als we het even uit het oog verloren zijn of zijn verhinderd. Aarzel niet om initiatief te nemen als het te lang duurt!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
wat als ze er allemaal niet zijn?:O
 

DeletedUser39990

Guest
gaat goed, misschien te goed :D

Verdediger: Lightning Flesh
Doel: Lightning Fleshs dorp (490|506) C54

Aantal: 2400 1517 20 0 567 960 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 2400 1517 20 0 567 960 0 0 0 0 1 0

als je deff gaat, doe het dan goed hé :D
 

DeletedUser62454

Guest
het eerste dorp was niet intern, maar op het moment een treintje op ons, maar de co is zelfverzekerd dat hij het gaat stoppen :)

edit: misschien iets te zelfverzekerd :p
 

DeletedUser60980

Guest
Kutterdekut...
Takkenichtezooi.
Fucking mijn fout wat is dat onbevredigend...
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

De effectieve draaitijden van deze ronde kunnen enkele minuten afwijken. Deze ronde moet handmatig worden geopend, waardoor de activering afhangt van de beschikbaarheid van een SpeedGuider. Indien deze ronde nog niet is geactiveerd of gesloten na 5 minuten na de deadline, zouden we jullie willen vragen om actief op zoek te gaan naar een SpeedGuider. Je kan hiervoor bij voorkeur contact opnemen op de volgende manier:

1. Surf naar de tribalwars.nl webchat.
2. Vul je gebruikersnaam in.
3. Kijk of tw|ropiloot11, tw|Duckje, tw|kaneel, tw|Roze_Koek of tw|masterslayer online zijn.
4. Ga dit lijstje af en kijk wie beschikbaar is!

We hopen dat dit niet nodig zal zijn, maar jullie kunnen ons altijd zo contacteren als we het even uit het oog verloren zijn of zijn verhinderd. Aarzel niet om initiatief te nemen als het te lang duurt!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam

Hoor je niet jezelf als laatste te zetten?... Of in alfabetische volgorde?... :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik bied mij aan als co als iemand het wil stuur mij een bericht. ;)
 
Bovenaan